Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לאיכות אני לא יודע אבל זה בטח לא 30% ורק את הנקודה הזאת רציתי להבהיר.

אולי זה פוגע באיכות אבל אני לא עשיתי מבחן עיוור ככה שאין לי יותר מה להגיד בקשר לזה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חח, להוציא את הרדיודיסק אמור להיות החלק הקל .......

אתה לא מסכים ?

 

בכל אופן אתה יכול לנסות גם באופן שאתה תיארת, אני לא 100% משוכנע שזה קולע,אבל זאת אנדקציה מעשית ..

 

תעשה את הניסוי וכך נדע לאיזה כיוון להתקדם..

 

דרך אגב, את הניסויים שלך

אתה צריך לעשות עם מנוע עובד. עם מזגן עובד, אורות, וכל דבר חשמלי אחר שאתה יכול לחשוב עליו

ועם ווליום אפסי, (רק ככה מרגישים את הרעש אצלך, נכון ?)

בווליום גבוה מהרגיל, הוא לא נשמע ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הרעש נשמע כאשר אני מפעיל את הרדיו דיסק , כאילו אפילו שהמנוע לא דולק רק שהמפתח בפנים והרדיו פועל

על ווליום 0 שומעים את הרעש,רעש של כאילו תחנת רדיו לא מכוונת

בווליום גבוה שומעים גם אבל הרבה פחות ככה שלא שמים לב לרעש

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

אוקי, אני ממליץ לך לעשות שוב את הבדיקה עם הרדיודיסק

 

והפעם להפעיל את הרכב, ואת מכשירי החשמל, ולראות אם הרעש נמצא, או באמת לא קיים עם הרדיודיסק.

 

לפני הבדיקה עם הRCA..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מציע לך לחזור למתקין שהתקנת אצלו ולתת לו לשבור את הראש על זה, לרוב האנשים יש קצת רעשים מהמגבר אבל אני מתכוון למשהו מאוד חלש שלא מפריע, אם יש לך משהו מוגזם את תחזור למתקין ויטל לך בבעיה

פורסם

נכון, לכן לא חשבתי שזה רעש אלטרנטור

חשבתי אולי יותר בכיוון של חיווט, אולי אחד הרמקולים נוגע בשילדה, או אחד החוטים גלוי

וכו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תעשה ניסוי קטן...

1-אם המתקין חיבר לך את כבל האנטנה לרדיו דיסק אז תנתק אותו ואז תראה אם יש רעש אם נעלם סבבה אם לא אז תעבור לשלב השני.

2-אם הרעש לא נעלם תעשה בידיוק הפוך תנתק את המינוס של המערכת ותחבר את כבל האנטנה אל הרדיו דיסק ואז תראה אם הרעש נעלם

ניסוי קטן אולי תצליח...

מניסיון...

פורסם

אם אותו מתקין התקין לו בצורה כזאת שתגרום לרעש אלטרנטור (לא במודע, אבל התעצל), יכול להיות שזה מתבטא בזה שהRCA לא איכותי מספיק, או שבאמת אחד הרמקולים נוגע בשילדה, או כבל חשוף להשראות.

 

לדעתי ה-RCA מהרדיודיסק למגבר פגום, כי כשהוא חיבר מקור אות חיצוני (דיסקמן) למגבר - לא היו רעשים, וכשהמנוע/אלטרנטור לא עובד - האות עדיין יעבור בצורה מעוותת בגלל הRCA הפגום.

פורסם

אבל הוא חיבר את הדיסקמן לאותו כבל RCA שמוחבר למגבר ואז לא היה רעש מה שאומר שהכבל RCA בסדר

אם לא עזר לך השיטה של הכבל אנטנה וכבל המינוס אז תנסה להביא למערכת פלוס ומינוס ישירות ממקום קבוע כגון המצבר של הרכב אבל עדיף קודם לנתק את מה שמחובר למצבר לפני הניסוי

תנסה את מה שאמרתי לך גם בהודעה הקודמת ואם לא עזר את תנסה את מה שעכשיו כתבתי לך

מקווה שיעזור...

פורסם

אני חושב שאני יודע על מה מדובר....

יש לי בעיה דומה

אז ככה ....קודם מספר שאלות..

יש לך 2 מגברים (כאילו אחד לסאב ואחד ל4 רמקולים?כי ככה זה אצלי)?

נגיד האוטו מכובה ואתה מפעיל את המערכת על ווליום 0 יש מין רעש כזה כאילו הגברת את המערכת עד הסוף?כזה תסססססס כזה?ואז כשהדיסק מסתובב יש רעש ?(אפילו שהאוטו מכובה..והרדיו דיסק על 0)

בקיצור זה מה שיש לי....

אני חושב שהבעיה היא כזאת

המגבר של ה4 רמקולים נמצא על הגבר גבוה תסובב את הכפתור של ההגבר של המגבר ליותר נמוך עד שלא יהיה רעש....(הבעיה אצלי שהכפתור אכול אי אפשר לסובב אז עדיין לא נסיתי אצלי)

אם הצליח תגיד......

פורסם
תמיר מה אתה מסטול? תחשוב לפני שאתה מדבר

אתה בעצם אומר שזה LP. חח דפוק. אם זה היה LP הייתה שומע בלי טרבל בכלל. הרעש זה "תדר" הרבה יותר נמוך ממה שהטוויטר מנגן. בקיצור זה קבל בעצם וקבל הוא נתק בזרם DC. ככה בעצם הוא מבטל את הרעש או לפחות מנחית אותו משמעותית.

זה מבטל תדרים ממש גבוהים !! 20KHZ ומעלה ! ויש כאילו מסננים מ16KHZ ומעלה.

אני רוצה הסבר תכני למה הוא מוריד אני משתגע מימך עכשיו !!

מגבר בפנים בנוי עם כבלים בכניסה של RCA כדי לבטל מתח DC אבל זה לא זה !!

עם תשים את המסנן (כמו שאתה אומר שהוא בנויי מקבל) זה לא יעזור כלום ! זה לא יעשה כלום

כי זה בדיוק אותה פעולה שהמגבר עושה.

 

וכדאי שתדע מה זה בדיוק. בתוך ה"מסנן" יש שנאי ! בהתנגדות גבוהה שהוא עושה את הפעולה של החיתוך. ואל תתוכח איתי פתחתי 700 מסננים כאילו. בגלל זה הם זולים ומגעילים. הם חותכים מהתדר הגבוה מאוד. אין בפנים כבלים !! כול מגבר יש לו כבל בכניסה. עם תסים עוד כבל זה לא ישנה כלום.

 

הסליל - השנאי הקטן שיש שמה הוא מבטל את הרעשים !.

 

נכון , בוריס אתה צודק,

אני זוכר שקראתי על כך לא מזמן, ועל הפעולה, ובתיאוריה

היא באמת מבטלת את הDC, מה שגורם לרעש להעלם כימעט לחלוטין לפי מה שהבנתי.

 

אך זה לא אומר שפעולת ההשראה שנוצרת, לא פוגמת בסיגנל המקורי שלנו.. לכן אנשים בעבר שהשתמשו בזה.

התלוננו על הבדלים רציניים בשמע שלהם..

מיקמיק יא שמן גם אתה מביא לי קריזה. ברור שקבל מנתק את הDC וקראת על זה שהוא מנתק את הDC וזה נכון ! אבל במקרה שלנו זה לא מתח DC. אם מגבר היה מקבל DC הרמקולים של היו צועקים "הציילוווו אני טובעעע"... בקיצור צאו מיזה שזה DC. זה רעשים באות עצמו של המוצא של הרדיו דיסק.

להפך ! בDC אין רעש בכלל ! זה אפילו לא גל.. זה פחות מ1HZ. הוא בחיים לא יכול לגרום לצליל להשתנות.

 

 

אם אותו מתקין התקין לו בצורה כזאת שתגרום לרעש אלטרנטור (לא במודע, אבל התעצל), יכול להיות שזה מתבטא בזה שהRCA לא איכותי מספיק, או שבאמת אחד הרמקולים נוגע בשילדה, או כבל חשוף להשראות.

 

לדעתי ה-RCA מהרדיודיסק למגבר פגום, כי כשהוא חיבר מקור אות חיצוני (דיסקמן) למגבר - לא היו רעשים, וכשהמנוע/אלטרנטור לא עובד - האות עדיין יעבור בצורה מעוותת בגלל הRCA הפגום.

הRCA אולי לא טוב. אבל מה שקשור לדיסקמן זה אפילו לא קרוב להיות דוגמא טובה !.

 

החשמל של הדיסקמן לא קשור לחשמל של המגבר........הם לא שייכים אחד לשני.....

תבין את זה. גם עם תחבר קומפקטדיסק של בית עם כבל RCA מעפן עד לאוטו לא יהיה טיפת רעש.

כי המתח בינהם הוא לא קשור בכלל. אני לא יודע אם תבין אותי כי אף פעם לא היה לך ניסיון עם זה.

 

בקיצור דוגמא טובה.......נכון הרדיו דיסק שלך מוציא רעש? נתק אותו חבר אותו למצבר שלא קשור לאוטו בכלל. שהמצבר יהיה מחובר רק לרדיו דיסק. ואתה תראה שטיפת רעש אפילו לא תהייה כי החשמל

לא קשור בינהם. ואתה לא תבין את זה בחיים עד שלא תעשה את הניסוי הזה.

 

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר לפני שהוא יחבר למגבר ישירות כמו שאני ואתה הצענו לו עדיף שקודם ינתק את האנטנה של הרדיו מהרדיו דיסק ואז יראה אם הרעש נעלם או להפך שינתק את המינוס מהמערכת וישאיר את האנטנה ואז שיראה אם הרעש נעלם אם לא אז חבר ישירות למצבר

 

בקשר לדיסקמן זה גם שיטה טובה לבדיקה אין סיבה לשלול אותה הריי הדיסקמן מחובר למקור מתח חיצוני כמו המצבר של הרכב בידיוק הריי הבדיקה השניה אומרת לחבר את המערכת ישירות למצבר מבלי ששום כבלים אחרים מחוברים למצבר.

 

בכל מקרה שינסה ואז שיגיד לנו מה היתה הבעיה


×
×
  • תוכן חדש...