Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רעשים באוטו שאני שומע בדקתי אז תחיבורים וזה לא מהמגבר אלא מהרדיו דיסק

חיברתי את המגבר לדיסקמן שלי ולא היו עיוותים

אז יש לי כבר מסנן אחד לרמקולים והכל טוב

עכשיו , בדקתי גם את החיבור של הסאב וגם דרכו יש עיוותים אז השאלה שלי, הסאב דופק טוב והכל

אם אני ישים את המסנן רעשים הזה הסאב יתפקד יותר טוב ? כי שבדקתי תRCA שלו שמעו עיוותים כאילו הוא מקבל אותם מהרדיו דיסק.

והאם יש מסנן רעשים בחנות כמו הום סנטר ?

Renault Clio RSi 1995 :evil:

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסנן רעשים..... ?

אצה מתכוון למשתיק RCA?

אם זה זה אז אני מאמין שאתה יכול למצוא בכל חנות לאודיו לרכב.

אבל דמעתי שהמשתיק רעשים הזה של הRCA מוריד 30 אחוז +- מהאיכות של בסואנד.

ROVER=~~

פורסם

30 אחוז אבל זה משתיק את הרעשים

כאילו הרעשים אצלי זה מהרדיו דיסק זה לא מהמגברים

אני לא חושב שיש עוד משהו שאני יכול לעשות להעלים אותם מבלי לפגוע באיכות

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

מסנן רעשים = ראש קטן

 

אם תגדיל ראש קצת ותחפש איך להעלים את הרעשים מבלי להוסיף עוד רכיבים שאין בהם צורך - יהיה לך הרבה יותר נחמד לשמוע במערכת.

פורסם
מסנן רעשים..... ?

אצה מתכוון למשתיק RCA?

אם זה זה אז אני מאמין שאתה יכול למצוא בכל חנות לאודיו לרכב.

אבל דמעתי שהמשתיק רעשים הזה של הRCA מוריד 30 אחוז +- מהאיכות של בסואנד.

30 אחוז? קצת הגזמת בחור

זה לא ממש נוגע באות המוזיקלי זה מסנן DC

פורסם

ניסיתי :

ניסיתי להחליף נקודת גאונד לא עזר

מה הלאה ?

שאני מדליק תאוטו אז הרעש משתנה .. לפי הרעש של המנוע

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

system, הרעש המשתנה, בא מכל הרמקולים, ולא רק מהסאב.

נכון?

 

כשחיברת את הדיסקמן, לא שמעת את הרעשים , בכל המערכת , נכון ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סתכל יש לי 2 מגברים ההוא של הסאב מרעיש זה אני יודע

במגבר השני של ארבעת הרמקולים חיברתי במקום לרדיו דיסק לקחתי דיסקמן וחיברתי דרך RCA

ולא שמעו הפרעות

הסתכלתי לאן מחובר הגראונד , ראיתי הוא הבריג אותו מתחת למושבים האחוריים אולי צריך להבריג למקום אחר וזה יעזור ?

קיצר אין רעשים עם דיסקמן ויש רעשים שאני מחבר לרדיו דיסק

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

שאלתי X, ענית כל מיני דברים שלא בדיוק הבנתי :)

 

system, הרעש המשתנה, בא מכל הרמקולים, ולא רק מהסאב.

נכון?

 

כשחיברת את הדיסקמן, לא שמעת את הרעשים , בכל המערכת , נכון ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם תרצה לעשות ניסוי קטן,

תשיג כבל RCA נוסף, תעביר אותו מעל המושבים, מהפאנל שלך, ישירות למגבר.

(שלא יעבור דרך המסילות בשילדה.)

 

ותבדוק אם הרעש עדיין קיים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
30 אחוז? קצת הגזמת בחור

זה לא ממש נוגע באות המוזיקלי זה מסנן DC

ניראה לך ?!?! אתה אפילו לא קרוב למציאות...

 

שיש את רעשים והשריקות של האלטרנטור זה בא בתדרים גבוהים.

 

המסנן הזה מוריד את התדרים הגבוהים האילו ובכך יעני מבטל את הרעשים והוא מוריד מהאיכות.

 

יאפ שחיברתי לדיסקמן לא היו יותר רעשים משתנים במערכת

ברור ! איזה "חכם" אתה.... דיסקמן לא יעשה רעש כי הוא לא מחובר ישירות למתח של האוטו.

 

הוא פועל או על סוללות. או על השנאי מוריד מתח שיש שמה מייצב.

 

ככה שהם לא קשורים המגבר והרדיו דיסק. במתחים. רק בGND.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר מה אתה מסטול? תחשוב לפני שאתה מדבר

אתה בעצם אומר שזה LP. חח דפוק. אם זה היה LP הייתה שומע בלי טרבל בכלל. הרעש זה "תדר" הרבה יותר נמוך ממה שהטוויטר מנגן. בקיצור זה קבל בעצם וקבל הוא נתק בזרם DC. ככה בעצם הוא מבטל את הרעש או לפחות מנחית אותו משמעותית.

פורסם

נכון , בוריס אתה צודק,

אני זוכר שקראתי על כך לא מזמן, ועל הפעולה, ובתיאוריה

היא באמת מבטלת את הDC, מה שגורם לרעש להעלם כימעט לחלוטין לפי מה שהבנתי.

 

אך זה לא אומר שפעולת ההשראה שנוצרת, לא פוגמת בסיגנל המקורי שלנו.. לכן אנשים בעבר שהשתמשו בזה.

התלוננו על הבדלים רציניים בשמע שלהם..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...