Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,אני רוצה לקנות רכב ראשון .

למרות שאני עדיין רווק ואין לי משפחה אני חושב קדימה ורוצה משפחתית

כי אני לא ממש מתחבר לכל הקטנות האלה אני מרגיש זקן ופחות בטיחותי.

חשוב לי אמינות ,בטיחות , צריכת דלק ממוצעת , נוחות, ומראה סקסי (:

תקציב כרגע 45k מקסימום חריגה עד 10k, אני מחפש מליסיניג

בגלל המחיר !

 

חשבתי על טויוטה קורלה , מאזדה 3 , ומיצובישי הדור החדש .

אני ממש חם על מיצובישי המראה קונה אותי אבל הבנתי שהיא ממש עגלה ?

לא שאני הולך ללחוץ עם המכוניות אבל מדי פעם יש חשק גם להנות מהרכב

אני בן 25 ולא איזה זקן החברה הצעירים פה יבינו אותי ..(:

 

אין לי נסיון עם מכוניות לא יודע מזה נוחות ביצועים וכו..

ככה גם יותר קשה לי לבחור

 

תודה מראש ,מחכה להמלצות

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חשוב לי אמינות ,בטיחות , צריכת דלק ממוצעת , נוחות, ומראה סקסי (:

 

חשבתי על טויוטה קורלה , מאזדה 3 , ומיצובישי הדור החדש .

מצד אחד אתה מחפש משהו סקסי, ומצד שני אתה מתלבט בין טויוטה קורולה, מאזדה 3 ומיצובישי כלשהי.

אתה מבין שמה שכתבת זה מצע בלתי נדלה לבדיחות?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הקיה פורטה שלי סקסית ומשפחתית :-D

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני חייב לציין שאני איתך בקשר לרכב משפחתי.

חוץ מזה שרכב קטן מרגיש חלש ולא נוח, הוא גם לא בדיוק מכבד את מי שיושב בו.

עד כאן דעתי האישית.

אם המיצובישי נראית לך, לך עליה. חבר קנה בחורף האחרון מאזדה 3 מהדור הישן וניסיתי לשכנע אותו שהמזגן שלה מאוד חלש ולא הקשיב לי. הגיע הקיץ והוא הבין את זה לבד, אבל כבר מאוחר. המזגן של מיצובישי מקפיא. מאזדה ומיצובישי מכוניות די אמינות. לגבי צריכת דלק, אל תקשיב לסיפורים. חסכון משמעותי לא יהיה לך מאף אחת מהן, אבל אחת לא יותר טובה מהשניה וזה מושפע מסגנון ומקום הנהיגה. ממיצובישי הצלחתי להוציא ממוצע 1:12 כשהרוב בינעירוני ונהגתי כמו כולירע. זה מה שתקבל מכל רכב אוטומטי 1600.

טויוטה יקרה יותר ללא הצדקה.

פורסם
מצד אחד אתה מחפש משהו סקסי, ומצד שני אתה מתלבט בין טויוטה קורולה, מאזדה 3 ומיצובישי כלשהי.

אתה מבין שמה שכתבת זה מצע בלתי נדלה לבדיחות?

 

עזוב תקטע של סקסי קצת הומור הכוונה הייתה שרכב יראה טוב

המאזדה ומיצובישי נראים סבבה לטעמי הקורלה מכוערת מסכים איתך

פורסם
אני חייב לציין שאני איתך בקשר לרכב משפחתי.

חוץ מזה שרכב קטן מרגיש חלש ולא נוח, הוא גם לא בדיוק מכבד את מי שיושב בו.

עד כאן דעתי האישית.

אם המיצובישי נראית לך, לך עליה. חבר קנה בחורף האחרון מאזדה 3 מהדור הישן וניסיתי לשכנע אותו שהמזגן שלה מאוד חלש ולא הקשיב לי. הגיע הקיץ והוא הבין את זה לבד, אבל כבר מאוחר. המזגן של מיצובישי מקפיא. מאזדה ומיצובישי מכוניות די אמינות. לגבי צריכת דלק, אל תקשיב לסיפורים. חסכון משמעותי לא יהיה לך מאף אחת מהן, אבל אחת לא יותר טובה מהשניה וזה מושפע מסגנון ומקום הנהיגה. ממיצובישי הצלחתי להוציא ממוצע 1:12 כשהרוב בינעירוני ונהגתי כמו כולירע. זה מה שתקבל מכל רכב אוטומטי 1600.

טויוטה יקרה יותר ללא הצדקה.

 

נסעתי קצת על מאזדה 3 2007

לא ממש התלהבתי ולמה ההגה כזה קשה אצלהם זה גם בשאר הרכבים שציינתי? האמת קצת ירד לי מהאוטו הזה בגלל שכל רכב שני בארץ זה מאזדה

זה נהיה מגעיל , אבל זו לא באמת סיבה לא לקנות תרכב סתם דעה אישית

פורסם
נסעתי קצת על מאזדה 3 2007

לא ממש התלהבתי ולמה ההגה כזה קשה אצלהם זה גם בשאר הרכבים שציינתי? האמת קצת ירד לי מהאוטו הזה בגלל שכל רכב שני בארץ זה מאזדה

זה נהיה מגעיל , אבל זו לא באמת סיבה לא לקנות תרכב סתם דעה אישית

 

בגלל זה אמרתי שאם מיצובישי לטעמך, זו בחירה טובה.

פורסם
בגלל זה אמרתי שאם מיצובישי לטעמך, זו בחירה טובה.

 

אנשים מתלוננים שאוטו מרעיש ולא סוחב

גם אתה הרגשתה אתזה ?

 

מדובר על 1.5

פורסם
אנשים מתלוננים שאוטו מרעיש ולא סוחב

גם אתה הרגשתה אתזה ?

 

מדובר על 1.5

 

תלוי למה אתה משווה.

אני מסתכל על מכלול פרמטרים ולא אחד.

אני רואה אמינות כמעט ללא תחרות, נוחות, מראה לא רע, מחיר מפתה (שוק חלש), ביטוח לא יקר, ואולי קצת פחות סוחבת, אז מה? ככה זה 1600. יש גרסת 1800 שהיא יקרה בהרבה וכנראה שלא תמצא אותה בליסינג.

פורסם
הקיה פורטה שלי סקסית ומשפחתית :-D

 

הקיה ריו שלי סקסית ומספיק משפחתית. :-D

 

כבר יצא לי להוביל משפחה שלמה. יש מקום, אפילו ל5 אנשים. נכון, במושב באמצע אין מקום למתאבק סומו, אבל קצת פרופורציה, בהחלט אפשר לחיות שם, וגם דיי בנוח. (מדבר מנסיון גם כן. ואני דיי שמנמן. :-D)

פורסם

דווקא יש לנסר 1800 בחברות הליסינג.

כאשר קניתי את הפורטה שלי הציעו לי שני רכבים כאלה אבל לא הלכתי על זה כי שניהם היו 2010 עם 120K קילומטרים. עד היום אני רואה פה ושם רכב כמו שהציעו לי עם הג'אנטים והכנף ואני פשוט מקנא...:evil:

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ה 1500 לא כזאת נוראית,היא אולי קצת פחות סוחבת מכל ה1600 האחרות אבל לא ברמה שתגרום לך להתלונן אפילו.

עיצוב יפה,אמינות מטורפת,צריכת דלק כמו של המתחרות האחרות ותג מחיר מעולה (כיוון שהשוק שלה לא כל כך טוב),אני במקומך הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
ה 1500 לא כזאת נוראית,היא אולי קצת פחות סוחבת מכל ה1600 האחרות אבל לא ברמה שתגרום לך להתלונן אפילו.

עיצוב יפה,אמינות מטורפת,צריכת דלק כמו של המתחרות האחרות ותג מחיר מעולה (כיוון שהשוק שלה לא כל כך טוב),אני במקומך הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים.

 

מצטרף בחום. כנראה שהישראלים היו שבעים מהשוק החזק שהיה למיצובישי בשנות ה-90 ובחרו להוריד אותה לטובת אחרות, אלא שמיצובישי מאז ועד היום עשו מכוניות טובות ואמינות, אז כמו שנאמר, תהנה מהמחיר בשביל רכב באמת טוב.

פורסם
שלום ,אני רוצה לקנות רכב ראשון .

למרות שאני עדיין רווק ואין לי משפחה אני חושב קדימה ורוצה משפחתית

כי אני לא ממש מתחבר לכל הקטנות האלה אני מרגיש זקן ופחות בטיחותי.

חשוב לי אמינות ,בטיחות , צריכת דלק ממוצעת , נוחות, ומראה סקסי (:

 

חוץ מנושא הטע האישי אתה טועה, ולא במעט. הקטנות זוכות ללא פחות כוכבי NCAP מאחיותיהן המשפחתיות, אמינותן לא פחותה, נוחותן לא פחותה, צריכת הדלק שלהן עדיפה ולרבות מהן מראה מצודד לא פחות - ואולי יותר - מזה של המשפחתיות.

לפי התקציב ברור לי שאינך מגדל שקלים באדנית, כך שאם אינך מתכוון להביא לעולם שני ילדים בשנתיים הקרובות עדיף לך סופרמיני: באותו סכום תוכל לרכוש רכב יותר חדש\דגם יותר מאובזר, תחסוך בהוצאות השוטפות (אתה מחפש מאזדה 3 - אחד הדגמים הצמאים ביותר בכבישי ישראל), ותאמין לי - כל עוד הרכב שלך לא יראה כמו מזבלה אף בחורה לא תשים לב אם אתה נוהג באלטו, פולו או קורולה. ואם הרכב יהיה מזבלה הבחורות לא יכנסו אליו, גם אם יהיה למבורגיני.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני חייב לציין שאני איתך בקשר לרכב משפחתי.

חוץ מזה שרכב קטן מרגיש חלש ולא נוח, הוא גם לא בדיוק מכבד את מי שיושב בו.

עד כאן דעתי האישית.

אם המיצובישי נראית לך, לך עליה. חבר קנה בחורף האחרון מאזדה 3 מהדור הישן וניסיתי לשכנע אותו שהמזגן שלה מאוד חלש ולא הקשיב לי. הגיע הקיץ והוא הבין את זה לבד, אבל כבר מאוחר. המזגן של מיצובישי מקפיא. מאזדה ומיצובישי מכוניות די אמינות. לגבי צריכת דלק, אל תקשיב לסיפורים. חסכון משמעותי לא יהיה לך מאף אחת מהן, אבל אחת לא יותר טובה מהשניה וזה מושפע מסגנון ומקום הנהיגה. ממיצובישי הצלחתי להוציא ממוצע 1:12 כשהרוב בינעירוני ונהגתי כמו כולירע. זה מה שתקבל מכל רכב אוטומטי 1600.

טויוטה יקרה יותר ללא הצדקה.

מה זה השטויות האלו "רכב קטן מרגיש חלש ולא נוח, הוא גם לא בדיוק מכבד את מי שיושב בו" - WTF?

זה אחד המשפטים ההזויים שראיתי כאן בפורום.

 

מרגיש חלש? אני יכול להתחייב לך שהביצועים שיש לי בקליאו 1.2 שלי לא פחות טובים מחלק מהמשפחתיות 1.6 שנעות על כבישי ארצנו. שלא נדבר על זה שיש היום סופר מיני כמו קליאו ופאביה/פולו/איביזה עם מנועי טורבו שלוקחים כל משפחתית בלי להתאמץ.

לא נוח? הקליאו שלי נוחה פי 10 מהקרש גיהוץ הזה שנקרא מאזדה 3 או מיצובישי לנסר. אני עולה על בור ולא מרגיש כלום, ואתה בנתיים מרגיש כל אבן הכי קטנה על הכביש.

 

לא מכבד את מי שיושב בו? למה? מה קרה, כל אחד צריך רכב משפחתי? רכב משפחתי זה סימן סטטוס לעושר או למשהו בסגנון?

 

תחשוב שוב על מה שאתה כותב ותבין שאתה מנותק טוטאלית מהמציאות ואתה כותב שטויות.

 

ובזמן שאתה מתאמץ להוציא 1:12 בנסיעה שרובה בינעירונית, אני עושה מחוץ לעיר 1:17-1:17.5 ובתוך העיר עם עליות ומאמץ 1:13, משולב 1:15-1:15.5.

כשאתה בוכה בתחנת דלק אני יוצא מאושר. :)

 

אולי זה לא מכבד אותי, אבל לפחות הרכב מכבד את החשבון בנק שלי ולא קורע אותי בהוצאות של הדלק. :-D

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...