Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא חבל על ה206??


zx6r
שימו לב! השרשור הזה בן 7154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מדהים, יסודות הנהיגה הספורטיבית בהתכתבות, פנטסטי.

אתה צריך לראות פעם הדגמת פנטומימה, זה באמת משהו....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מכיר את המושג " תת היגוי " ???

 

אם נהג הרכב היה מתחיל את הסיבוב ב"פול גז" אז סוף הסירטון היה ניגמר דומה !

 

מה הקשר לתת היגוי? ה-206 לא נכנסה מספיק מהר לסיבוב בשביל שיהיה תת היגוי, וגם אם יהיה היא נכנסה לסיבוב בתוך הנתיב הנגדי - אז הוא מקסימום היה מכניס אותה בחזרה לנתיב שלה. אם הוא היה מתחיל את הסיבוב עם גז ולא עוזב בפתאומיות, הוא היה משלים אותו בסדר גמור.

 

ול-falou - אני מצפה לעבור שיעור נהיגה בפנטומימה פעם הבאה שניפגש

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר לתת היגוי? ה-206 לא נכנסה מספיק מהר לסיבוב בשביל שיהיה תת היגוי, וגם אם יהיה היא נכנסה לסיבוב בתוך הנתיב הנגדי - אז הוא מקסימום היה מכניס אותה בחזרה לנתיב שלה. אם הוא היה מתחיל את הסיבוב עם גז ולא עוזב בפתאומיות, הוא היה משלים אותו בסדר גמור.

 

ול-falou - אני מצפה לעבור שיעור נהיגה בפנטומימה פעם הבאה שניפגש

:wink:

 

רוני

תבקש מליאור לוי.

אין מתחרים

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה מאוד חשוב. חשוב שהוא יהיה ישר, אלא אם איחרת בתיקון.

לתת "פול גז" בכל מצב זו שטות אטומית. אם אתה מפרפר את הקדמיים (כביש רטוב, לדוגמא) אתה לא מעביר מאסה אחורה ופשוט מקבל החלקה מלאה. צריך לתת גז במידה הנכונה. כמה זה "נכונה" תלוי במשתנים כמו רמת האחיזה, האם אתה בירידה וכו'.

אני הסברתי למה לא נכון לתת היגוי הפוך במכונית הנעה קדמית וגם נימקתי. אם יש לך נימוק יותר משכנע מ-"אני עשיתי על סקיד קאר אז אני יודע יותר מכולם" אני אשמח לשמוע תרומה אינטליגנטית לדיון שלי עם רוני.

כן, מעבר לזה שעל סקיד עשיתי החלקה אחת או שתיים בכל חיי - עשיתי מאות אם לא אלפי החלקות (תת היגוי והיגוי יתר) בשבילי עפר ואופ-רוד אחרים (חצץ וכו') - תאמין לי שאני יודע מה זה חפירה של גלגלים קידמיים (רמז - ברכב ראלי שלי אין דיפרנציאל ננעל) - בכל מקרה לא אכנס איתך לוויכוח - כי אתה גולש למה עשיתי - אני מעריך שבתחום החזרה מטעויות נהיגה כמו תת היגוי והיגוי יתר - יש לי ניסיון יותר מלך ולרוב חברי הפורום פה - ואני לא בא להעליב.

אין שום בעייה שהגלגלים הקידמיים יחפרו כשאתה בהיגוי יתר - זה עדיף על זה שתלחץ פחות מידי גז - עכשיו היות ורוב הנהגים אינם מסוגלים לדעת כמה גז לתת בדיוק - מומלץ לתקן עם ההגה ולתת פול גז -

היות ומדובר בהיגוי יתר - (רמז - מצב בו הזנב מחליק ולא גלגלים קידמיים) יש אחיזה מקדימה וזה ימשוך את הרכב החוצה מההחלקה - גם אם הוא יפרפר מעט (מדובר באספלט - ואני לא מכיר הרבה הנעות קידמיות עם מעל ל 170 כ"ס שיכולות לפרפר במהירות הזו גם על רטוב (ה 206 הייתה לפחות ב 80 קמ"ש אם לא יותר)). בקיצור - זה בצורה פשוטה למה כתבתי את מה שכתבתי ולמה אתה - נותן טיפים לא מקצועיים שנהגים לא מנוסים ישלמו עליהם אח"כ את המחיר.

אבל פה - נגמר הדיון מבחינתי...

כשתצא פעם מתת היגוי או מהיגוי יתר ב 80 קמ"ש לפחות כמו שנראה פה ה 206 עם "חצי גז" - תבוא ותספר לי...

אלון

 

נ.ב.

אני באמת לא בא לפגוע או להפחית מיכולתך כנהג - אבל ברגע שאתה מזלזל בכותבים פה בלי להכיר אותם - זה פשוט דורש תגובה זהה לזו שהגבתי לעיל.

חוץ מזה - לא יזיקו לך בכלל כמה שעות על סקיד - תוכל לדמות החלקות במהירות גבוהה בלי לסכן את עצמך והעולם - גם אם תתקן עם "חצי גז".

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מעבר לזה שעל סקיד עשיתי החלקה אחת או שתיים בכל חיי - עשיתי מאות אם לא אלפי החלקות (תת היגוי והיגוי יתר) בשבילי עפר ואופ-רוד אחרים (חצץ וכו') - תאמין לי שאני יודע מה זה חפירה של גלגלים קידמיים (רמז - ברכב ראלי שלי אין דיפרנציאל ננעל) - בכל מקרה לא אכנס איתך לוויכוח - כי אתה גולש למה עשיתי - אני מעריך שבתחום החזרה מטעויות נהיגה כמו תת היגוי והיגוי יתר - יש לי ניסיון יותר מלך ולרוב חברי הפורום פה - ואני לא בא להעליב.

אין שום בעייה שהגלגלים הקידמיים יחפרו כשאתה בהיגוי יתר - זה עדיף על זה שתלחץ פחות מידי גז - עכשיו היות ורוב הנהגים אינם מסוגלים לדעת כמה גז לתת בדיוק - מומלץ לתקן עם ההגה ולתת פול גז -

היות ומדובר בהיגוי יתר - (רמז - מצב בו הזנב מחליק ולא גלגלים קידמיים) יש אחיזה מקדימה וזה ימשוך את הרכב החוצה מההחלקה - גם אם הוא יפרפר מעט (מדובר באספלט - ואני לא מכיר הרבה הנעות קידמיות עם מעל ל 170 כ"ס שיכולות לפרפר במהירות הזו גם על רטוב (ה 206 הייתה לפחות ב 80 קמ"ש אם לא יותר)). בקיצור - זה בצורה פשוטה למה כתבתי את מה שכתבתי ולמה אתה - נותן טיפים לא מקצועיים שנהגים לא מנוסים ישלמו עליהם אח"כ את המחיר.

אבל פה - נגמר הדיון מבחינתי...

כשתצא פעם מתת היגוי או מהיגוי יתר ב 80 קמ"ש לפחות כמו שנראה פה ה 206 עם "חצי גז" - תבוא ותספר לי...

אלון

 

נ.ב.

אני באמת לא בא לפגוע או להפחית מיכולתך כנהג - אבל ברגע שאתה מזלזל בכותבים פה בלי להכיר אותם - זה פשוט דורש תגובה זהה לזו שהגבתי לעיל.

חוץ מזה - לא יזיקו לך בכלל כמה שעות על סקיד - תוכל לדמות החלקות במהירות גבוהה בלי לסכן את עצמך והעולם - גם אם תתקן עם "חצי גז".

אלון

ועוד דבר -

הדיון היה לגבי הסרטון הספציפי הזה - ל 206 אין 200 כ"ס וגם לא 130. במהירות ובתנאי הכביש הנראים בסרט - אין מצב שהיא הייתה מפרפרת בפול גז.

מה שבטוח - ש"חצי גז" - לא היה מחזיר אותה מהיגוי היתר אליו נכנס הנהג בצורה מהירה יותר מפול גז. חוץ מזה יכול להיות מצב בו תיקון מאוד מוקדם עם ההגה היה מייתר צורך בגז - כמו שכתב רוני.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, יש לה 137 :wink:
ונניח שיש לה 137 (שהיא GTI או משהו אחר משופר) היא מסוגלת לפרפר במהירות הזו כשיש לה אחיזה מקדימה? (רמז - היא לא ב 6000 סל"ד - אז בגלגלים גם לא בטוח שהיה 100 כ"ס גם בפול גז)...

ונניח הייתה ב 6000 סל"ד או בנקודת שיא המומנט - אתה יכול להבטיח שהייתה מפרפרת?

ןנניח שהייתה מפרפרת אתה קובע שזה לא היה מתקן את היגוי היתר?

בקיצור, אפשר להתפלפל רבות וגם לזיין ת'שכל...

השאלה למי זה עוזר?

ועוד שאלה, זה מוכיח את קונספירציית ה"חצי גז"?

תעשה לי טובה...

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ונניח שיש לה 137 (שהיא GTI או משהו אחר משופר) היא מסוגלת לפרפר במהירות הזו כשיש לה אחיזה מקדימה? (רמז - היא לא ב 6000 סל"ד - אז בגלגלים גם לא בטוח שהיה 100 כ"ס גם בפול גז)...

ונניח הייתה ב 6000 סל"ד או בנקודת שיא המומנט - אתה יכול להבטיח שהייתה מפרפרת?

ןנניח שהייתה מפרפרת אתה קובע שזה לא היה מתקן את היגוי היתר?

בקיצור, אפשר להתפלפל רבות וגם לזיין ת'שכל...

השאלה למי זה עוזר?

ועוד שאלה, זה מוכיח את קונספירציית ה"חצי גז"?

תעשה לי טובה...

אלון

הלו, מה ההתנפלות :wink:

כולה אמרתי שיש לה 137 כ"ס (כי זו GTI), לא נקטתי עמדה...

בשביל הוויכוח יש לך את falou וסקורניס :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלו, מה ההתנפלות :wink:

כולה אמרתי שיש לה 137 כ"ס (כי זו GTI), לא נקטתי עמדה...

בשביל הוויכוח יש לך את falou וסקורניס :lol:

מצטער - כבר הצליחו להרגיז אותי...

אתה לא אשם - ואני מתנצל שוב.

אני פשוט מתרגז כשאיזה ילד כותב לי - בלי להכיר אותי - שאני כותב משהו בגלל שנסעתי איזה פעם על הסקיד...

בייחוד כשל"ילד" הזה יש ניסיון בדיוק כמו שהיה לי.....

בגיל 17!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער - כבר הצליחו להרגיז אותי...

אתה לא אשם - ואני מתנצל שוב.

אני פשוט מתרגז כשאיזה ילד כותב לי - בלי להכיר אותי - שאני כותב משהו בגלל שנסעתי איזה פעם על הסקיד...

בייחוד כשל"ילד" הזה יש ניסיון בדיוק כמו שהיה לי.....

בגיל 17!

אלון

ולמען הסר ספק - היה לי אז לא מעט ניסיון אבל בטח לא מספיק בטחון בשביל לענות תשובות נחרצות - וממש לא מדויקות באיזה פורום מקצועי יחסית - או לפחות שמתיימר להגיע לרמה כזו, בכל מה שקשור לנהיגה ורכב.

(בד"כ גם די מצליח).

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מעבר לזה שעל סקיד עשיתי החלקה אחת או שתיים בכל חיי - עשיתי מאות אם לא אלפי החלקות (תת היגוי והיגוי יתר) בשבילי עפר ואופ-רוד אחרים (חצץ וכו') - תאמין לי שאני יודע מה זה חפירה של גלגלים קידמיים (רמז - ברכב ראלי שלי אין דיפרנציאל ננעל) - בכל מקרה לא אכנס איתך לוויכוח - כי אתה גולש למה עשיתי - אני מעריך שבתחום החזרה מטעויות נהיגה כמו תת היגוי והיגוי יתר - יש לי ניסיון יותר מלך ולרוב חברי הפורום פה - ואני לא בא להעליב.

אין שום בעייה שהגלגלים הקידמיים יחפרו כשאתה בהיגוי יתר - זה עדיף על זה שתלחץ פחות מידי גז - עכשיו היות ורוב הנהגים אינם מסוגלים לדעת כמה גז לתת בדיוק - מומלץ לתקן עם ההגה ולתת פול גז -

היות ומדובר בהיגוי יתר - (רמז - מצב בו הזנב מחליק ולא גלגלים קידמיים) יש אחיזה מקדימה וזה ימשוך את הרכב החוצה מההחלקה - גם אם הוא יפרפר מעט (מדובר באספלט - ואני לא מכיר הרבה הנעות קידמיות עם מעל ל 170 כ"ס שיכולות לפרפר במהירות הזו גם על רטוב (ה 206 הייתה לפחות ב 80 קמ"ש אם לא יותר)). בקיצור - זה בצורה פשוטה למה כתבתי את מה שכתבתי ולמה אתה - נותן טיפים לא מקצועיים שנהגים לא מנוסים ישלמו עליהם אח"כ את המחיר.

אבל פה - נגמר הדיון מבחינתי...

כשתצא פעם מתת היגוי או מהיגוי יתר ב 80 קמ"ש לפחות כמו שנראה פה ה 206 עם "חצי גז" - תבוא ותספר לי...

אלון

 

נ.ב.

אני באמת לא בא לפגוע או להפחית מיכולתך כנהג - אבל ברגע שאתה מזלזל בכותבים פה בלי להכיר אותם - זה פשוט דורש תגובה זהה לזו שהגבתי לעיל.

חוץ מזה - לא יזיקו לך בכלל כמה שעות על סקיד - תוכל לדמות החלקות במהירות גבוהה בלי לסכן את עצמך והעולם - גם אם תתקן עם "חצי גז".

אלון

מה עשית או לא עשית לא קשור למה אתה יודע שלא קשור למה נכון או לא נכון. אפשר לנהוג שנים כנהג מירוצים מקצועי ועדיין לבצע טעויות טכניות בנהיגה ולנהוג לא נכון במצבים מסויימים באופן עקבי. זה שאתה עושה לא אומר שאתה עושה הכי נכון שאפשר. רק כנראה שיש נהגים גדולים ומנוסים ממך שאין להם בעייה להודות מידי פעם כשהם טועים וללמוד משהו חדש.

 

אני בשום מקום לא נתתי טיפ לאף אחד אלא ניהלתי דיון תיאורטי ומנומק (ושים לב שחוצמי "אני ניסיתי הרבה אז אני יודע" לא הבאת שום נימוק לעמדה שלך). אם מישהו יבחר לנסות זאת זו בעיה שלו, לא שלי, בדיוק שזו בעיה שלי אם אני אחליט על סמך מה שכתוב בפורום טכני להחליף מנוע באוטו.

 

באותה מידה לא טענתי שאני יודע לבצע במדוייק את מה שנכון (כנהג אני בכלל לא משהו) אבל אני כן יודע מה נכון ואם אתה מעוניין אני אנפק גיבוי מעבר להסבר הטכני. אני לא מכיר שום בית ספר לנהיגה מתקדמת שמלמד לתקן היגוי יתר במכונית הנעה קדמית ע"י היגוי הפוך והייתי כבר בארבעה. בטח ובטח שאף מקום לא מלמד לתת היגוי הפוך ופול גז בכל מצב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עשית או לא עשית לא קשור למה אתה יודע שלא קשור למה נכון או לא נכון. אפשר לנהוג שנים כנהג מירוצים מקצועי ועדיין לבצע טעויות טכניות בנהיגה ולנהוג לא נכון במצבים מסויימים באופן עקבי. זה שאתה עושה לא אומר שאתה עושה הכי נכון שאפשר. רק כנראה שיש נהגים גדולים ומנוסים ממך שאין להם בעייה להודות מידי פעם כשהם טועים וללמוד משהו חדש.

 

אני בשום מקום לא נתתי טיפ לאף אחד אלא ניהלתי דיון תיאורטי ומנומק (ושים לב שחוצמי "אני ניסיתי הרבה אז אני יודע" לא הבאת שום נימוק לעמדה שלך). אם מישהו יבחר לנסות זאת זו בעיה שלו, לא שלי, בדיוק שזו בעיה שלי אם אני אחליט על סמך מה שכתוב בפורום טכני להחליף מנוע באוטו.

 

באותה מידה לא טענתי שאני יודע לבצע במדוייק את מה שנכון (כנהג אני בכלל לא משהו) אבל אני כן יודע מה נכון ואם אתה מעוניין אני אנפק גיבוי מעבר להסבר הטכני. אני לא מכיר שום בית ספר לנהיגה מתקדמת שמלמד לתקן היגוי יתר במכונית הנעה קדמית ע"י היגוי הפוך והייתי כבר בארבעה. בטח ובטח שאף מקום לא מלמד לתת היגוי הפוך ופול גז בכל מצב.

ומה בנוגע לאין חכם כבעל נסיון??

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מכיר את המושג " תת היגוי " ???

 

אם נהג הרכב היה מתחיל את הסיבוב ב"פול גז" אז סוף הסירטון היה ניגמר דומה !

 

 

"מתחיל"

 

זאת הייתה הבהרה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר לתת היגוי? ה-206 לא נכנסה מספיק מהר לסיבוב בשביל שיהיה תת היגוי, וגם אם יהיה היא נכנסה לסיבוב בתוך הנתיב הנגדי - אז הוא מקסימום היה מכניס אותה בחזרה לנתיב שלה. אם הוא היה מתחיל את הסיבוב עם גז ולא עוזב בפתאומיות, הוא היה משלים אותו בסדר גמור.

 

 

רוני

"מה הקשר לתת היגוי? ה-206 לא נכנסה מספיק מהר לסיבוב בשביל שיהיה תת היגוי "

 

ההיפך במהירות גבוהה אין אפשרות לתת היגוי (לפחות באוטו הנ"ל) מיכיוון שהאוטו אינו מסוגל לפרפר !

 

" וגם אם יהיה היא נכנסה לסיבוב בתוך הנתיב הנגדי - אז הוא מקסימום היה מכניס אותה בחזרה לנתיב שלה."

 

בתת היגוי האוטו היה בורח מחוץ לנתיב דהיינו הוא היה מגדיל את רדיוס הסיבוב !

 

 

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...