Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא חבל על ה206??


zx6r
שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במקום שבו הוא לחץ על הברקס הכל כבר היה אבוד...

ממש לא נכון - בכלל לא היה אבוד...

במקום ברקס - גז חזק עם שבירה של ההגה בכיוון הנכון הייתה פותרת את הבעייה.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה איכולי נחות ?

 

 

כי שניה היא ההבדל בין מוות בטוח של הקטנוען הזה ובת זוגתו שלא עשו שום דבר רע לבין התאונה ,

תחשוב אם הוא היה מגיע שניה יותר מאוחר ... הוא היה הורג 2 אנשים תמימים .

 

כזה בן אדם עדיף שיהיה נכה ושלא ינהג .

ואם אלו היו השליחי פיצה שתמיד חותכים אותך ברמזור תוך מכה מזדמנת למראת הצד ? :lol:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם יש לה כלוב התהפכות, תראו באיזו מהירות הוא נכנס לפניה החדה ורוב המכה נראית מההתהפכות על הצד בכביש ולאו דווקא מהכניסה החזיתית בהר...

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא נכון - בכלל לא היה אבוד...

במקום ברקס - גז חזק עם שבירה של ההגה בכיוון הנכון הייתה פותרת את הבעייה.

אלון

לא..גז חזק היה עושה את הפעולה ההפוכה...

 

גז בינוני !

 

 

ואם זה היה נהג מיומן מספיק הוא היה יכול אפילו להשתמש בנגיעה קלה בבלם יד תוך כדי שימוש בגז וסיבוב ההגה !

 

שלא תחשבו שאסור ללחוץ ברקס אף פעם...שימוש בברקס יכול לעזור במצבים מסוימים.

לחיצה על דושת הבלם מעבירה את משקל הרכב קדימה ובכך יש הגה !

 

חשוב לציין שאני מדבר על הרכב הישראלי הממוצע . כל אחד צריך להכיר את הרכב שלו , את יחסי המשקל, את יחסי הברקסים בין קדימה לאחורה, הנעה קידמית, אחורית או 4X4 , נעילות...ועוד ועוד ועוד...

 

 

 

"חכם מי שאינו מגיע למצבים"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ואם זה היה נהג מיומן מספיק הוא היה יכול אפילו להשתמש בנגיעה קלה בבלם יד תוך כדי שימוש בגז וסיבוב ההגה !

 

חשוב לציין שאני מדבר על הרכב הישראלי הממוצע . כל אחד צריך להכיר את הרכב שלו , את יחסי המשקל, את יחסי הברקסים בין קדימה לאחורה, הנעה קידמית, אחורית או 4X4 , נעילות...ועוד ועוד ועוד...

צריך להיות די מיומן כדי להעזר בבלם היד כדי לצאת ממצב כזה ולא להחמיר אותו...

 

והישראלי הממוצע, עם כל הכבוד, לא יודע יותר מדי על הרכב שלו.. (לא סתם יש הרבה תאונות בארץ...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם הערה לכל יפי הנפש פה, ----> נס הרים !!!

האם באמת יש לי צורך לחפש ולהראות פה את כל השרשורים של הטיולים לנס הרים?

 

הרוב פה נהנה ללכת למפגשים, לצפות ברייסים ואף להשתתף בעצמם.

 

וכל נהג שמוצא לנכון לסוע 120 בכביש של 90 אינו שונה!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להיות די מיומן כדי להעזר בבלם היד כדי לצאת ממצב כזה ולא להחמיר אותו...

 

נכון מאוד , כך כבר כתבתי !

 

למי שיש עוד סרטונים בסגנון הנ"ל מוזמן להעלות , לתת קישור !

 

בתודה מראש :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על התגובה המאוחרת, רק עכשיו שמתי לב לשרשור הזה. מצחיק אותי לקרוא מה שכמה אנשים כתבו פה. שהנהג צריך להיות נכה או מת כי הוא נוהג בצורה כזאת ושלא נוהגים מהר בכבישים שבהם יש מכוניות אחרות (redr), שיותר מדי אנשים נהרגים בגלל שטויות כאלו וזה כמו ניסיון לרצח (MCיוסי). הקיצוניות הזאת מגוחכת. מתי שמעתם על אנשים שנהרגים בגלל היגוי יתר בנהיגה ספורטיבית? לא שזה לא קורה, אבל כל כך הרבה יותר אנשים נהרגים מסטייה מנתיב בעקבות הירדמות, אלכוהול. זה מגוחך להאשים את הנהגים הספורטיביים בהשתוללות בגלל אידיוט אחד שלא יודע לנהוג ובמקרה מישהו צילם אותו מתרסק.

 

וכמו שהבנתם, אני לא מצדיק את הנהג. הוא עבר קו לבן, החליק במקום שבו אין ראות, והכי גרוע - לא ידע איך לצאת מזה. ברור מאוד שאין לו שום ניסיון בנהיגה, מכיוון שההחלקה לא הייתה רצינית במיוחד והיגוי הפוך בזמן הנכון (הרבה לפני שהוא עשה את זה) או גז במקום ברקס היו פותרים את הבעיה והופכים מצב אבוד למצב שבכלל לא קרה...

 

כל העצות של בלימה במצב של היגוי יתר או בלם יד (?!?!?) מיותרות לחלוטין. מניסיון אני יכול לומר שברכב כמו ה-206 במצב של היגוי יתר אפילו חריף למדי מספיק החזרת הגה ואפילו לא צריך לגעת בגז (קרה לי פעם שבאמצע החלקה גדולה למדי ההילוך קפץ לי לניוטרל. נתתי גז תוך כדי החזרת הגה וכמובן שהטורים הגיעו למנתק. האוטו חזר למסלולו כמו גדול גם בלי כוח המנוע)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. מנה מוגזמת של גז תגרום בדרך כלל לפליק-פלאק עצבני לכיוון השני, אם כבר אז בעדינות.

ב. לרוב, לא צריך גז, או מעט מאוד ממנו.

ג. אתם מפספסים את הנקודה, שהנהג לא התרסק כי הוא לא ידע איך לנהוג - דווקא הוא נראה בסדר -

אלא בגלל שהוא נבהל מהקטנוע שמולו ולחץ ברקס. במצב כזה, לחיצה על ברקס היא דבר רע מאוד.

הוא כנראה קפא, לחץ ברקס אינסטינקטיבית וסיים בהר.

 

בוודאי שלא אאחל לנהג הזה, שאת הלקח אין לי ספק שלמד, נכות כלשהי, או כל נזק אחר.

אבל לעשות את הדברים האלו ללא שדה ראיה זה פשע. כל עוד אתה רואה שאין אף אחד מסביב -

עשה מה שבא לך.

 

אני מאוד נגד סיבובים עיוורים ושדה ראיה זה אחד משלושת הקריטריונים העיקריים שלי

בהגדרת "מהו כביש נהיגה".

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג. אתם מפספסים את הנקודה, שהנהג לא התרסק כי הוא לא ידע איך לנהוג - דווקא הוא נראה בסדר -

אלא בגלל שהוא נבהל מהקטנוע שמולו ולחץ ברקס. במצב כזה, לחיצה על ברקס היא דבר רע מאוד.

הוא כנראה קפא, לחץ ברקס אינסטינקטיבית וסיים בהר.

 

הוא התרסק רק בגלל שהוא לא ידע לנהוג. ולא רק מהבחינה של מתי לסובב את ההגה או ללחוץ גז/ברקס, אלא גם ראיה של הכביש ונהיגה בתוך האזור הבטוח שלו (במקרה הזה - יותר לאט, בנתיב שלו ועם מבט קדימה). בגלל שהוא לא השכיל לקיים את כל התנאים הללו הוא קלט את רוכב הקטנוע מאוחר מדי ובזמן שהאוטו שלו נמצא כמעט כולו בתוך הנתיב הנגדי. אם הוא היה נוהג בתוך הנתיב שלו כל זה לא היה קורה, כנראה (רוב הסיכויים גם שהוא היה מספיק לעשות ספין מלא לפני הפגיעה בסלע, אם הוא עדיין היה נוגע בברקס).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב לאורות הברקס שנדלקים לקראת סוף ההחלקה...

 

דווקא לא.

אם הוא היה עומד על הברקס כמו שצריך לאחר שכבר נואש מלתקן את היגוי היתר אולי הוא היה מונע את הפגיעה הקשה בקיר.

 

רק עכשיו ראיתי את הסרטון (משום מה קודם לא פעל)

 

הפניה שמאלה שלו הייתה טובה אבל הוא הגיע במהירות גבוהה מדי לפניה ימינה שהייתה חדה יותר

 

הפנייה שלו שמאלה היתה טובה?

מה בדיוק היה טוב בה, הקו השגוי, העדר בלימה מספקת בכניסה או העובדה שהוא לא הצליח להשאר בנתיב שלו?

 

כל העצות של בלימה במצב של היגוי יתר או בלם יד (?!?!?) מיותרות לחלוטין. מניסיון אני יכול לומר שברכב כמו ה-206 במצב של היגוי יתר אפילו חריף למדי מספיק החזרת הגה ואפילו לא צריך לגעת בגז (קרה לי פעם שבאמצע החלקה גדולה למדי ההילוך קפץ לי לניוטרל. נתתי גז תוך כדי החזרת הגה וכמובן שהטורים הגיעו למנתק. האוטו חזר למסלולו כמו גדול גם בלי כוח המנוע)

 

רוני

זה עובד רק אם אתה נוסע מספיק לאט ונגמרת המהירות לפני שנגמרים הסיבובים בהגה. בעיקרון כל מה שצריך במכונית הנעה קדמית זה גז במידה המתאימה על מנת לצאת מהיגוי יתר, כל זמן שנתת אותו בזמן.

 

במקרה לעיל ניתן לראות שמדובר היה גם בירידה, מה שמצריך עוד יותר תאוצה מהרגיל.

 

בכל מקרה נהג "מוכשר" מאוד, ללא ספק.

 

א. מנה מוגזמת של גז תגרום בדרך כלל לפליק-פלאק עצבני לכיוון השני, אם כבר אז בעדינות.

ב. לרוב, לא צריך גז, או מעט מאוד ממנו.

ג. אתם מפספסים את הנקודה, שהנהג לא התרסק כי הוא לא ידע איך לנהוג - דווקא הוא נראה בסדר -

אלא בגלל שהוא נבהל מהקטנוע שמולו ולחץ ברקס. במצב כזה, לחיצה על ברקס היא דבר רע מאוד.

הוא כנראה קפא, לחץ ברקס אינסטינקטיבית וסיים בהר.

 

".

א. אתה יכול להסביר למה? לדעתי פליק פלאק לכיוון הנגדי נגרם דווקא בגלל מתן היגוי נגדי לא נחוץ ו/או מוגזם ו/או עם החזרה מאוחרת מדי. יותר מדי גז עלול לגרום למעבר לתת היגוי מיד עם היציאה מהיגוי היתר או, במקרה של פירפור הקדמיים, למצב בו כל ארבעת הגלגלים מחליקים והאוטו עובר לדריפט מרהיב.

 

ב. לרוב לא צריך היגוי הפוך במכונית הנעה קדמית, גז תמיד נכון לתת. יותר או פחות כבר תלוי במצב.

 

ג. הנהג נראה רע מאוד ואין לו מושג קלוש לא בקו נכון, לא במהירות מתאימה, לא באיך משתלטים על היגוי יתר ולא במה עושים לאחר שכבר איבדת שליטה. הלחיצה על הברקס היתה מועילה לו חלקית אם הוא היה עושה זאת "מכל הלב". הלחיצה דרד'לה שלו החמירה את היגוי היתר מבלי שסייעה כלל בהאטת הרכב לקראת המפגש עם הקיר.

ב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-falou:

 

קודם כל - עצה. פעם הבאה, כשאתה רוצה לצטט כמה דברים שונים, לחץ על כפתור ה"צטט" עם הכפתור הימני, פתח בחלון חדש, ואז תקח כמה ציטוטים שתרצה מהחלון המקורי שלך ותעביר לחלון החדש. זה יחסוך פתיחת המון הודעות אחת אחרי השניה ובמיוחד יחסוך לי לערוך אותן בעצמי. :-P:wink:

 

בנוגע למה שכתבת בתגובה אלי - כשאני "נקלע" להיגוי יתר התגובה האינסטינקטיבית שלי היא יישור מיידי של ההגה, כך שהוא יהיה תמיד מופנה לכיוון שאליו אני רוצה לנסוע. זה בלי קשר לאם אני עם גז או בלי.

אני לא מדבר על מצב שבו הסיבובים בהגה נגמרים (אז אתה כבר בדרך לספין ממילא - למרות שבמהירות ממש איטית עוד אפשר לצאת מזה - ועשיתי את זה כבר). אני מדבר גם על מהירות גבוהה ויצא לי גם להחליק בצורה כזאת במהירות של הילוך שלישי (מעל 100) ובלי גז אלא רק עם הגה יצא מזה בלי דרמות. (אם אתה רוצה הוכחה - יש. הכל מוסרט - ממש במקרה זה קרה בדיוק כשעשיתי "מבחן" למצלמת וידאו וסטנד מתאים לאוטו)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-falou:

 

קודם כל - עצה. פעם הבאה, כשאתה רוצה לצטט כמה דברים שונים, לחץ על כפתור ה"צטט" עם הכפתור הימני, פתח בחלון חדש, ואז תקח כמה ציטוטים שתרצה מהחלון המקורי שלך ותעביר לחלון החדש. זה יחסוך פתיחת המון הודעות אחת אחרי השניה ובמיוחד יחסוך לי לערוך אותן בעצמי. :-P:wink:

 

רוני

בשביל אני משלם לך, לא?!

 

בנוגע למה שכתבת בתגובה אלי - כשאני "נקלע" להיגוי יתר התגובה האינסטינקטיבית שלי היא יישור מיידי של ההגה, כך שהוא יהיה תמיד מופנה לכיוון שאליו אני רוצה לנסוע. זה בלי קשר לאם אני עם גז או בלי.

אני לא מדבר על מצב שבו הסיבובים בהגה נגמרים (אז אתה כבר בדרך לספין ממילא - למרות שבמהירות ממש איטית עוד אפשר לצאת מזה - ועשיתי את זה כבר). אני מדבר גם על מהירות גבוהה ויצא לי גם להחליק בצורה כזאת במהירות של הילוך שלישי (מעל 100) ובלי גז אלא רק עם הגה יצא מזה בלי דרמות. (אם אתה רוצה הוכחה - יש. הכל מוסרט - ממש במקרה זה קרה בדיוק כשעשיתי "מבחן" למצלמת וידאו וסטנד מתאים לאוטו)

זה ויכוח ישן ואני עומד על דעתי - עדיף לתקן עם הגז מאשר עם ההגה משום:

1. שההגה מופנה יש לקדמיים פחות אחיזה ואתה יכול "להוריד" פחות כוח לכביש.

2. היגוי הפוך דורש תיקון נגדי להיגוי ומוביל לנדנוד מיותר ולעיתים מסוכן של הרכב.

3. אם אתה בכלל לא נותן אתה מסתכן בזה שייגמר לך ההגה לפני שתיגמר ההחלקה ואז אתה תקוע. זה בייחוד בעייתי אם אתה בירידה.

4. כל פעם שנתתי היגוי הפוך המדריך נתן לי כאפה.

 

לסיכום, היגוי יתר במכונית הנעה קדמית מתקנים קודם כל עם גז. זו הדרך הנכונה ביותר וטרם ראיתי/קראתי סימוכין או הסברים לטכניקה אחרת.

אפשר לנסות ולשאול נהגים "אמיתיים" (דני ג., ראם, און) ולשמוע את דעתם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני וחברים אתם צבועים.

אתם לא פחות גרועים ממנו!

 

רוצה להתאמן? לך למגרש החלקה!

לא משנה אם אתה ריצרד ברנס או אלי מקסימוב "לאכול פניות" אסור!

 

רק תשימו לב איך מ"איזה נהג בלה בלה לוקח פנייה בלי שדה ראיה בלה בלה" הנושא עבר ל

" אח שלי מתקנים עם גז ביניים לא גז חזק למרות שאפשר עם הנד ברקס"

 

דחילק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7131 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...