Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

 

אני מעוניין להחליף שמן גיר ברכב קניתי כבר של BG 75/90 סינטטי מלא וחלק אמרו לי 75/80 אבל לא מצאתי ויש המון המון מחלוקות ברשת !

לגבי תיבה קרה וכדומה ,

 

בכל אופן לפי ספר הרכב הבנתי שזה השמן , בכל אופן לדעתי לא החליפו בחיים שמן גיר והרכב 10 שנה על הכביש ,

 

ראיתי את המדריך הנ"ל והוא ממש ממש פשוט , אז אשמח לדעת אם זה באמת כל כך פשוט ואפשר לעשות את זה עצמאי בבית ?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=445088

 

המון תודה למאור30 , רק מהתגובות שלך לומד המון !

 

תודה ושנה טובה !

פורסם

אצלי ברכב יש 75W90

הגיר כמו חמאה

 

לפני זה שמו לי 75W85 וזה מה ששמו גם עד לא מזמן במוסכים המורשים, רק כשאין למצוא את השמן הזה כבר.

 

שים 75W90 ללא דאגות.

פורסם

מעולה תודה !!

 

אשמח לעוד טיפים וכו' !

 

צינור רגיל נכון ? או שיש מידה מסויימת שתיכנס לחור מילוי ?

 

והאם הבנתי נכון , זה השלבים בגדול -

 

1. פתיחת חור הריקון אשר נימצא בתחתית תיבת ההילוכים

2.לתת לכל הנוזל לצאת החוצה

3.לסגור את החור הריקון .

4.לפתוח חור מילוי

5.להכניס צינור מתוך מכסה המנוע עם המשפך ולהזרים לאט את השמן

6.לחכות עד שיתחיל לטפטף לי החוצה ואז לדעת שמילאתי עד הסוף

7.לסגור בורג מילוי

8.לסוע לשלום !

פורסם
מקפיץ לטובת "לא לעשות טעויות" רוצה ליהיות סגור על זה !

 

העניין ממש פשוט ידידי... אני אשאיר לך בהודעה פרטית את הטלפון שלי ותתקשר בכל רגע נתון שאתה מבצע זאת ואדריך אותך במדוייק.

×
×
  • תוכן חדש...