Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם בסך הכל תמיד בעד רכב חדש זה בדיוק למה ב2010 קניתי אלטו חדשה, כדי להימנע מכל הסיפורים המזעזעים האלה.

 

בהמשך התחתנתי, החלפתי לסויפט אוטומטית ובהמשך נולדה לנו ילדה והחלפנו לI30, עליה אני עוד משלם הלוואה :)

 

הייתי חייב רכב נוסף וחיפשתי רכב זול ללא הלוואות נוספות.

 

מקווה מאד שבאמת בזה ההוצאות הכבדות יגמרו לזמן הקרוב לפחות. ותודה על התשובות.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא הבנתי את החישוב שלך.

אתה גם מפסיד על הירידה של ערך הרכב, וגם משלם ריבית גבוהה על הלואה שלקחת, וגם מפסיד את מה שהכסף הזה יכל להניב לך אם היית משקיע אותו באפיק כלשהו.

בעוד 5 שנים כשתמכור אותו תפסיד 30K + הריבית ששילמת לבנק.

הבנק מרויח מאד יפה מההלואות האלה, אני מקבל 2 טלפונים כל שבוע שמנסים לשכנע אותי לקחת הלוואה.

וכל זה עוד לא מבטיח לך רכב בלי תקלות.

 

אם היית נשאר עם הפונטו היית מוכר אותו אחרי 5 שנים ב 7K, ונניח שכל שנה אתה מוציא 6000 שקל על תיקונים זה יוצא 30K אחרי 5 שנים.

כשתמכור אותו בעוד 5 שנים הפסדת רק 23K.

 

אני מפספס משהו ?

כן, שכחתי את הביטוח היקר יותר על הרכב החדש ...

 

 

כן, אתה מפספס הרבה.

 

א. הריבית לא כזו גבוהה - 2500 ש"ח בערך לאורך 5 שנים, סביבות 30 ש"ח ריבית בחודש.

ב. לא מרוויחים כ"כ הרבה כסף אם שמים אותו בפיקדון.

ג. אם הייתי נשאר עם הפונטו הייתי משלם על תקלות (כמו שחישבת, 23K) - הפנדה עלתה לי תוספת של 25K...אז בשביל 2000 שקל אני צריך לנהוג ברכב בן 7 עד שהוא בן 12? לא תודה.

ד. התקלות האלה, שאתה כ"כ מזלזל בהן - מגיעה עד אליך תיבה מיוחדת, שבה שמים כסף והולכים? כנראה שלא. אתה מבזבז זמן במוסך, זמן יקר שאפשר להרוויח בו כסף. את זה לא חישבת בכלל. מאוד קשה לחשב כמה כסף אתה מפסיד כשאתה יושב בחדר המתנה או תקוע בצד הדרך מחכה לניידת שירות או גרר.

ה. נכון שרכב חדש יותר לא מבטיח עתיד נטול תקלות - אבל הוא בהחלט מצמצם אותן, אחרת חברות הליסינג היו מחזיקות את הרכבים שלהן עד גיל 7-8 במחיר ליסינג מלא, ולא מוכרות אותם אחרי 3 שנים בלבד. "כנראה" שהססטיסטיקה היא לרעת רכב ישן.

 

בכל מקרה הדוגמא של פותח השרשור היא דוגמא קלאסית למכירה חכמה - הבעלים הקודם של הרכב הרגיש שהרכב כבר לא כמו פעם, הוא שווה 8K ויש עוד 8K בתקלות שמחכות לו ויבואו ככה או ככה - אז הוא העדיף להשקיע את ה-8K האלה ברכישת משהו אחר, חדיש יותר. לעומת זאת, הרוכש כבר הוציא 16K על רכישת הרכב ומי יודע מה יבוא בשנים הבאות. סה"כ רכב עירוני זול שנמצא כבר 13 שנה על הכביש.

 

 

נ.ב:

אם הייתי מוכר את הפונטו שלי בעוד 5 שנים, היו עליה 270 אלף ק"מ :) אז מחיר ריאלי לרכב כזה הוא סביבות 2000 ש"ח, לא 7000 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...