Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

 

מכשיר מעולה, מאוד אהבתי את המערכת אצלך ברכב, למרות שהנגן היה הנגן המקורי, אני מאמין שעם המכשיר הנ"ל התוצאה תיהיה טובה עוד יותר.

 

אגב לגבי מה שדיברתי איתך, שקיימים מתאמים לשמור על שליטה מההגה על המערכת, הנה קישור לאחד כזה (בגדול החלק מתחבר לצמת החשמל המקורית של הרכב, ואז לר"ד החדש, ויש חיבור שמאפשר את השליטה מההגה:

 

http://www.ebay.com/itm/MAZDA-6-2007-Steering-Wheel-Control-Stalk-Adaptor-Lead-DS-MZ001-FREE-PATCH-LEAD-/271032824933?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item3f1ad0b465

 

רק צריך לציין איזה ר"ד יש לך

פורסם
תתחדש!

 

מכשיר מעולה, מאוד אהבתי את המערכת אצלך ברכב, למרות שהנגן היה הנגן המקורי, אני מאמין שעם המכשיר הנ"ל התוצאה תיהיה טובה עוד יותר.

 

אגב לגבי מה שדיברתי איתך, שקיימים מתאמים לשמור על שליטה מההגה על המערכת, הנה קישור לאחד כזה (בגדול החלק מתחבר לצמת החשמל המקורית של הרכב, ואז לר"ד החדש, ויש חיבור שמאפשר את השליטה מההגה:

 

http://www.ebay.com/itm/MAZDA-6-2007-Steering-Wheel-Control-Stalk-Adaptor-Lead-DS-MZ001-FREE-PATCH-LEAD-/271032824933?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item3f1ad0b465

 

רק צריך לציין איזה ר"ד יש לך

 

תודה, אני כבר אזמין מתאם :twisted:

פורסם
הייתי שמח אם היית מצרף קצת פרטים, והאם הרדיו הוא ל מאזדה 6 ?

 

כן, הרדיו הוא עם הפלסטיק שמתאים במיוחד לתא הכפפות העליון של מאזדה 6

×
×
  • תוכן חדש...