Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום עשיתי בדיקה לרכב פיאט גרנדה 2010 ידנית שאני רוצה לקנות.

הבדיקה הייתה ברמלה במכון קומפיוטסט.

השאלה שלי היא האם הבלאי הוא סביר לשנתון או לא.

הנה הדף סיכום של הבדיקה :

 

 

 

 

המחיר המבוקש הוא 35K אני מניחה ששווה להוריד ל30K?

נ.ב - אני קונה מיד פרטית ולפני כן היה בהשכרה.

001.jpg

פורסם
שלום,

היום עשיתי בדיקה לרכב פיאט גרנדה 2010 ידנית שאני רוצה לקנות.

הבדיקה הייתה ברמלה במכון קומפיוטסט.

השאלה שלי היא האם הבלאי הוא סביר לשנתון או לא.

הנה הדף סיכום של הבדיקה :

 

 

 

 

המחיר המבוקש הוא 35K אני מניחה ששווה להוריד ל30K?

נ.ב - אני קונה מיד פרטית ולפני כן היה בהשכרה.

 

תחושה שלי נפלת על פיאט שקרעו אותה לדעתי ב3 שנים לא אמורות להתחיל הבעיות האלה בטח שהיא הייתה באחריות עד לא מזמן לפחות וקיבלה טיפול א' א' ב99 אחוז מהזמן לפחות ויותר מכך כל הדפיקות מריחות לי לא טוב מה שגם מערכת הבלמים לא משהו והצמיגים הקדמיים לא תקינים (שרופים קצת להערכתי על פי שאר הממצאים בבדיקה ) בקיצור הבחור עשה תאונונת לדעתי אולי עשה כמה טיפולים קוסמטיים לרכב ויאללה למכור. אם אתה כבר כן מחליט להיכנס לסיפור הזה תיכנס אליו במחיר שפוי (30-40 אחוז למטה מהמחירון , יש לך פה סיפור לא זול )

פורסם

נהגתי ברכב קצת והקלץ' הרגיש קצת גבוהה.

יחסית היה בסדר.

האוטו נראה טוב חיצונית (לא שזה משנה לי , העיקר המכניקה של האוטו).

לפי הספר טיפולים הוא עבר טיפול שבוע שעבר + בדיקה והיה גם בסדר.

הרכב עבר 85K קילומטר.

פשוט חשבתי שבדרך כלל עושים כסח לאוטו בבדיקה כדי להימנע מתביעות אחר כך אז זה יחסית בסדר.

היום המוסכניק שלי בודק את הרכב בעצמו .

 

דרך אגב, ממש תודה על התשובה המהירה!

פורסם

חוץ מענין הצמיגים (צריך לקחת בחשבון זוג+כיוון פרונט),בדיקת בלמים (אולי תקינים ואולי לא),קלאץ'- לבדוק במוסך,

ולגבי רצועת תזמון- תשובה כאן: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=14529

זה אומר-תלוי מתי הרכב עלה על הכביש ומשם לספור את השנים עד לטיפול/כאשר הרכב יגיע לק"מ המצויין בשרשור.

הרכב עבר תאונה קלה,לא משהו חמור מידי או כזה ,שצריך להרחיק אותך ממנו.

בעיקרון,צריך לקחת את המחירון לחתוך על השכרה שלעבר בסביבות 20% או מעט יותר לפי המחירון ומשם להתמקח על עוד חלק מעלות התיקונים (כדאי לבקש הערכה ממוסך מתמחה בדגם כדי שתדעי +- היכן את נמצאת).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה!

הרכב עבר 85K והוא על הכביש מ2010 אז כרגע לא צריך טיימינג?

את המחיר אנסה להוריד כמה שיותר .

והערכת מחיר תיקונים מהמוסך אקבל אחר הצהריים.

אעדכן מחר אם קניתי את הרכב או לא .

פורסם
תחושה שלי נפלת על פיאט שקרעו אותה לדעתי ב3 שנים לא אמורות להתחיל הבעיות האלה בטח שהיא הייתה באחריות עד לא מזמן לפחות וקיבלה טיפול א' א' ב99 אחוז מהזמן לפחות ויותר מכך כל הדפיקות מריחות לי לא טוב מה שגם מערכת הבלמים לא משהו והצמיגים הקדמיים לא תקינים (שרופים קצת להערכתי על פי שאר הממצאים בבדיקה ) בקיצור הבחור עשה תאונונת לדעתי אולי עשה כמה טיפולים קוסמטיים לרכב ויאללה למכור. אם אתה כבר כן מחליט להיכנס לסיפור הזה תיכנס אליו במחיר שפוי (30-40 אחוז למטה מהמחירון , יש לך פה סיפור לא זול )

 

ממש לא מסכים.

90% ממה שמופיע כאן זה כסת"ח שגרתי לחלוטין, שירשמו לך גם אם תקנה רכב חדש בניילונים ותיקח אותו ישר למכון בדיקה.

יש כאן כמה סוגיות שצריל להתייחס אליהן, אבל ממש לא הייתי מגדיר את הרכב כ"קרוע", לפחות לא על סמך מה שמופיע בבדיקה הזו.

פורסם

הבדיקה נראת לא רע בכלל, תדברי עם המוכר אם הוא מוכן לחתוך לך עוד כמה אלפים מהמחיר המשוכלל עבור החלפת צמיגים וסידור של הבלמים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

זה באמת נראה כמו רכב די שמור, בטח יחסית לאחד שהיה בהשכרה.

 

כמה שילמת?

 

כמובן שמומלץ לקחת מהר לצמיגיה, להחליף רביעיית צמיגים בשביל השקט הנפשי, וגם לבדוק מהן הנקישות שנכתב עליהן בטופס הבדיקה - ולאחר מכן לגשת לכיוון פרונט. מעבר לזה הרכב נראה במצב על הכיפאק.

פורסם

יום ראשון הרכב יעבור פינוק ,תיקונים קלים והחלפת צמיגים D:

שילמתי יותר משרציתי אבל ננעלתי עליו :

 

נ.ב- עוד כמה דקות יוצאת לנהיגה עליו. ממש בובה. :oops:

×
×
  • תוכן חדש...