Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי היום לפ"ת לבדוק רכב לקניה ואחרי בדיקה יסודית ומצויינת של "המוסך הירוק" (ועל השירות והאדיבות המדהים של המוסך אכתוב בפוסט אחר במקום המתאים, חובה לכל קונה רכב לעבור אצלו!!!) החלטתי לעשות העברת בעלות, לבעלת הרכב לא היה רישיון רכב במקום כי שכחה את זה בבית או משהו כזה היה לה רק את הרישיון רכב של הבעלים הקודמים, מאחר וזמני היה לחוץ הלכנו למשרד הרישוי המקומי הוצאנו כפל רישיון רכב והכל היה תקין עד ש...

 

ברישיון רכב אני רואה מחיר מוגזם לתשלום המחיר היה כ2550 ש"ח והיה כיתוב משהו בסגנון "כולל פיגורים" ומתברר שלרכב אין טסט וכשאין טסט כמובן לא נתנו לנו לעשות העברת בעלות.

 

כעת שאלה לי אליכם, טיוטה קורולה 2001 ברור לי שלא אמור לעלות רישיון רכב 2550 ש"ח המחיר אמור להיות כ1200 ש"ח אז מה ההסבר של המחיר המוגזם עם הכיתוב כולל פיגורים? האם יש סיכוי ששנתיים אין לו טסט ולכן הדרישה לשלם כל כך הרבה??? זה נראה הגיוני? או אולי פיגורים זה קנסות ודברים דומים?

 

יש לדעתכם מקום לדאגה?

 

מההתרשמות שלי אולי מדובר במוכרת מעט מבולגנת שלא מודעת מספיק לנושא של הטסט, צריך לציין שראיתי ספר טיפולים שכל הטיפולים נעשו בזמן וכשורה והמוסכניק נתן לי המלצות חמות על הרכב

 

תודה לעוזרים

פורסם

חבר יקר ,אני נוסע על מיצובישי פג'רו קינג , אגרת רישוי 4050 ש''ח , זה מקל עלייך מעט?

 

אבל כמו שהחברים פה רשמו לך ,לא שולמו 2 אגרות ,לכן המחיר כך

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

×
×
  • תוכן חדש...