Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבטח יגיע תכף לגיבוב.

 

הגעתי לסופר פארם ונעמדתי בקופה עם מספר קופסאות מטרנה,

הגברת שעמדה מאחורי בתור שאלה אם ברשותי קופונים למטרנה,

עניתי לה שאיני יודע על מה היא מדברת וזו שלפה את הסמארטפון שלה

והראתה לי קופונים דרך אפליקציית סופר פארם - בינהם מטרנה ב 39.90 במקום

56 ₪. כל שצריך לעשות הוא להקריא את הברקוד לקופאית,חיש חש הורדתי את האפליקציה בעודי בקופה וחסכתי כמעט 100 ₪ בקנייה זו.

אבל אני קטר, מאוד התעצבנתי על עצם העובדה שחסרי סמארטפון אינם יכולים להנות מהנחות

כאלו גם כן, ואם אזרחית טובת לב לא הייתה מסבה את תשומת ליבי- הקופאית הייתה מתקתקת

לי מחיר מלא.

אני יודע שאני חי במערה, אך עדיין משהו כאן לא נראה לי תקין.

Gn'f'R

פורסם

ומה עם חרדים שלא גולשים ברשת (ולא משנה אם במחשב או בסמארטפון)?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ומה עם חרדים שלא גולשים ברשת (ולא משנה אם במחשב או בסמארטפון?

חרדים רוכשים בסופרים של המגזר ושם המוצר ניתן מלכתחילה כבר בהנחה.

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם
את הקופונים שמציעים בסמארטפון יש בדרך כלל גם בעלונים שמחלקים בכניסה לכל סניף...לידיעתך :)

 

לא בדקתי... אבל סתם שאלה:

אם הרשת הניחה סטנד עם חוברת קופונים בכניסה לחנות-אז מה הקטע? אם לא אספתי את החוברת איתי

אז הקופאית תדפיס לי מחיר מלא עדיין כי אני מעופף? :evilbat: (חיפשתי סמלון עם כנפיים:roll: )

 

נשים מהמגזר החרדי מרבות לרכוש בפארם למיטב ידיעתי.

Gn'f'R

פורסם
חרדים רוכשים בסופרים של המגזר ושם המוצר ניתן מלכתחילה כבר בהנחה.

 

אתה לא מזהה ציניות?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את הקופונים שמציעים בסמארטפון יש בדרך כלל גם בעלונים שמחלקים בכניסה לכל סניף...לידיעתך :)
באפליקציה יש מבצעים שלא מופיעים בעלון.

 

אתה לא מזהה ציניות?
מסתבר שלא תמיד :roll:

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם
ומה עם חרדים שלא גולשים ברשת (ולא משנה אם במחשב או בסמארטפון)?

 

אני לא יודע אם קארספורום נקראה רשת, אבל לא הכרתי את הקופונים האלו. ועכשיו בזכות אוף טופיק אני מכיר. :-)

 

בנוסף אפשר להדפיס אותם ישירות מהאתר שלהם

 

את הקופונים שמציעים בסמארטפון יש בדרך כלל גם בעלונים שמחלקים בכניסה לכל סניף...לידיעתך

 

תודה לכם על המידע!

פורסם
אני לא יודע אם קארספורום נקראה רשת, אבל לא הכרתי את הקופונים האלו. ועכשיו בזכות אוף טופיק אני מכיר. :-)

 

 

ניסוח לקוי שלי. הייתיצריך לכתוב מרשתת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...