Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן בקרוב לעשות קעקוע על היד. אולם, יש לי מעט חששות מאיך שזה עלול להתקבל על ידי אנשים מסוימים. אני מתכוון למעסיקים ואנשים שאני ארצה לעשות איתם עסקים בעתיד.

התחום שאני מתכוון לעבוד בו יהיה קשור לכלכלה, השקעות, עסקים וכו'.

 

האם קעקוע עלול לפגוע לי בעבודה ובקריירה?

 

אני מקבל בקרוב פרויקט שקשור בבנק ישראל. האם גם שם זה עלול להתקבל לא טוב?

 

האם עליי לוותר על עניין הקעקוע במצב כזה?

פורסם

אם אתה עובד בעבודה שדורשת מראה ייצוגי אזי חולצה מכופתרת תסגור לך את פינת השרוולים.

 

כן, יש מקומות עבודה שלא רואים זאת בעין יפה, יש מחלקות שירות לקוחות שלא יקבלו מועמדים שיש להם קעקועים בולטים או פירסינגים באיברים שאינם אוזניים כיוון שזה יוצר רתיעה אצל לקוחות.

 

מנגד יש חברות רבות שמכבדות את גופו של האדם ורואות בו רכוש פרטי של האדם וכן יקבלו לעבודה גם עם קעקועים.

 

כל מקום והמדיניות שלו.

 

כשסבתא שלי ראתה שעשיתי קעקוע היא ישר אמרה ״מזה, יש קעקועים רק לאנשים שהיו בכלא״, וזו סבתא עם ראש מאוד פתוח דווקא (אחת כזו שכשפעם קמתי בבוקר וליוויתי לדלת ידידיה שישנה אצלי היא צחקה ואמרה לי ״עשית חיים בלילה, אה?״...).

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

התכנון הוא משהו בסגנון טרייבל אזצק. זה יהיה שרוול שמתחיל מהכתף וממשיך אל היד. אני רוצה להפסיק אותו בערך איפה שנפסקים השרוולים בחולצה.

אני כן לובש חולצה מכופתרת וכו', אם כי בקיץ אני יותר לובש חולצות פולו. לא הייתי רוצה להגביל את עצמי רק לחולצות עם שרוולים ארוכים.

אני לא הולך לעבוד במחלקות שירות לקוחות או משהו בסגנון.

הכוונה היא לכך - האם אנשים בתפקידים גבוהים, שרוב הסיכויים יהיו מבוגרים, יראו את זה בעין לא יפה?

 

ובכלליות - אם הגעתם לפגישה עסקית ולאדם שאיתו נפגשתם יש קעקוע, האם זה היה פוגע בתדמיתו בעיניכם? (יותר שאלה לאנשים שמנהלים חברות/בנק/בעלי חברה משלהם)

מזה אני חושש.

אני חושב שזה יפה, אבל כשאני אישית רואה אדם עם קעקוע, ועוד כזה כמו שאני רוצה לעשות, זה די עושה אסוציאציות לרחוב, אולי גם אנשים מפוקפקים וכו'.

פורסם

אני אגיד לך מה אני עשיתי . קעקוע די גדול שמתחיל באיזור הכתף ומסתיים בחצי הדרך בין הכתף למרפק וכך יש לך בעצם אפשרות לשלוט על מתי יראו אותו ומתי לא. חולצות מכופתרות ,גם אם כאשר יש להן שרוול קצר הוא בדרך כלל ארוך יחסית ומגיע כמעט עד המרפק וכך הקעקוע מכוסה לגמרי . לחולצות T וחולצות פולו יש שרוולים האורך משתנה (תלוי בחולצה)וכך אתה יכול בעצם לשלוט על האם וכמה יראו את הקעקוע.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני חושב שזה יפה, אבל כשאני אישית רואה אדם עם קעקוע, ועוד כזה כמו שאני רוצה לעשות, זה די עושה אסוציאציות לרחוב, אולי גם אנשים מפוקפקים וכו'.

 

אם זו האסוציאציה שנוצרת אצלך, שאתה עוד חושב שזה יפה.

דמיין מה האסוציאציה שנוצרת אצל מישהו שחושב שזה לא יפה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

יש לי שלושה קעקועים די גדולים על הידיים,וגם אני חושב על היום בו אצטרך להיפגש עם מנהלים בכירים (גם בכלכלה בנקים וכו..) מה שאני עושה היום בראיונות עבודה זה לבוא עם שרוולים ארוכים. רושם ראשוני אפשר לעשות רק פעם אחת,ולך תדע על איזה מראיין תיפול.תעשה מה שנכון בעינך. אם הייתי היום בעמדתך אז הייתי מחכה כמה שנים עם החלום, עד שהשם שלי ידבר ולא המראה. או עושה קעקוע במקום מוסתר יחסית.

פורסם

אתן לך דוגמה למה כדי קעקועים.

לפני זמן רב נסענו לסופרלנד, הייתי בגופיית סבא שחורה, גלאח של ניאו נאצי על אפס ועם הקעקועים שלי.

אף אחד לא נדחף, עקף בתור או אפילו הסתכל לכייוון, גם לא בני הדודים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אתן לך דוגמה למה כדי קעקועים.

לפני זמן רב נסענו לסופרלנד, הייתי בגופיית סבא שחורה, גלאח של ניאו נאצי על אפס ועם הקעקועים שלי.

אף אחד לא נדחף, עקף בתור או אפילו הסתכל לכייוון, גם לא בני הדודים.

בטח הגעת עם גור הדינוזאורים שלך וקולר עם שפיצים סביב צווארו.:wink:

פורסם
אני מתכנן בקרוב לעשות קעקוע על היד. אולם, יש לי מעט חששות מאיך שזה עלול להתקבל על ידי אנשים מסוימים.

 

דווקא עם כלב כמו שלך, כבר חשבתי שהבנת את הפואנטה...

 

אם מדובר בעבודה מכובדת, באים עם שרוול ארוך ולא עוזבים את המזגן :).

פורסם
אתן לך דוגמה למה כדי קעקועים.

לפני זמן רב נסענו לסופרלנד, הייתי בגופיית סבא שחורה, גלאח של ניאו נאצי על אפס ועם הקעקועים שלי.

אף אחד לא נדחף, עקף בתור או אפילו הסתכל לכייוון, גם לא בני הדודים.

 

אולי אנשים לא נדחפו, כי ראו אותך קודם לכן, יוצא ממכונית עם מדבקה של הפורום?

פורסם

אני מודע לעניין שאפשר לבוא עם שרוולים ארוכים, אבל אני לא רוצה לשלם הרבה כסף בשביל משהו שיגביל אותי בחיים.

בחום הזה לבוא עם שרוולים ארוכים זה גיהינום.

פורסם

לי יש שלושה קעקועים שאת כולם ניתן להסתיר בעת הצורך.

לראיונות עבודה תמיד הגעתי עם חולצות שמסתירות אותם. (אבל להסתירם לא הייתה המטרה העיקרית. לראיון אני תמיד אגיע בצורה מכובדת עם חולצה מכופתרת).

 

בראיון בעבודה הקודמת שלי פתאום קלטתי קעקוע קטן מבצבץ אצל הגברת שראיינה אותי (המנכ"לית), מיד נפתחה שיחה בנושא קעקועים והראיתי לה שניים מהקעקועים שלי.

אני חייב לציין שזו הייתה שבירת קחח מצויינת. :wink:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...