Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה שבועות נדלקה אצלי נורת ה- check engine.

בבדיקה במוסך מורשה אמרו שיש בעיה בחיישן החמצן, שיזמינו את החלק ובינתיים "יבטלו את קוד התקלה" עד שיגיע החלק. הנורה, אגב, תקינה (בהתנעה) ולא נדלקת תו"כ בנסיעה.

במוסך שני שבו הייתי לאחר מכן, בדקו את הרכב, ואמרו שאין שום תקלה בחיישן החמצן, ושטכנית אי אפשר בכלל לבטל קוד תקלה.

 

מי משניהם צודק?

 

תודה.

פורסם

אין דבר כזה שאי אפשר לאפס קוד תקלה, יש רכבים שזה פשוט ויש רכבים שמחייבים סקאנר יצרן מקורי. במקרה של היאריס גם ניתוק קוטב המצבר מוחק תקלה, אין אפילו צורך בסקאנר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קודם כל הבחור מעליי צודק, אבלישנה אפשרות שהבעייה חוזרת על עצמה ולכן גם מחיקת נורת אזהרה יכולה לחזור, אם הבעייה עדיין קיימת.

בזמנו נדלקה לי הנורה הנ"ל, במוסך טויוטה אמרו שבד"כ יש בעיה עם חיישן חמצן שנמצא באגזוז, או ממיר קטליטי, ובעיה זו מוכרת ביאריס. המליצו לשים תוסף לדלק, ואם הבעיה חוזרת אז כנראה שהרכיב הלך ועלותו כ3 אלף כולל עבודה. הוספתי תוסף, ומאז הבעיה לא חזרה מעולם. אני מקפיד לשים תוסף פעם בחצי שנה רק מהספק שהדלק בתחנות הדלק לא תמיד אמין וטוב.

 

בהצלחה!

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם
קודם כל הבחור מעליי צודק, אבלישנה אפשרות שהבעייה חוזרת על עצמה ולכן גם מחיקת נורת אזהרה יכולה לחזור, אם הבעייה עדיין קיימת.

בזמנו נדלקה לי הנורה הנ"ל, במוסך טויוטה אמרו שבד"כ יש בעיה עם חיישן חמצן שנמצא באגזוז, או ממיר קטליטי, ובעיה זו מוכרת ביאריס. המליצו לשים תוסף לדלק, ואם הבעיה חוזרת אז כנראה שהרכיב הלך ועלותו כ3 אלף כולל עבודה. הוספתי תוסף, ומאז הבעיה לא חזרה מעולם. אני מקפיד לשים תוסף פעם בחצי שנה רק מהספק שהדלק בתחנות הדלק לא תמיד אמין וטוב.

 

בהצלחה!

 

הכל ענין של סמנטיקה, בכל פעם שמופיעה תקלה בניהול המנוע ולא חשוב מהי, תדלק נורת צ'ק אנג'ין ותרשם במחשב

ניהול מנוע התקלה שהדליקה את הנורה. אפשר במוסך למחוק את התקלה שנרשמה ואז נורת האזהרה תכבה עד שתופיעה

התקלה מחדש. תמיד יש להתחבר עם סקנר כדי לבדוק איזה תקלה הדליקה את המנורה הפעם, וכמובן אם לא נתקן את הגורם

לתקלה הנורה תדלק שוב ושוב.

דרך אגב ניתן להרחיק את חיישן החמצן ע"י חיבור מתאם מיוחד בין החיישן לצינור הפליטה ובכך למנוע הדלקת הנורה במקרים

בהם יעילות הממיר ירדה ואין שום תקלה אחרת.

פורסם

תודה לכל העונים. השכלתי.

אם אני מבין נכון, חיישן החמצן יכול לאותת לרגע שיש לו בעיה, לחזור לעבוד כרגיל והמנורה תמשיך לדלוק עד שהמוסך יכבה אותה.

מה שאומר שלכאורה חיישן החמצן תקין, שכן המנורה לא נדלקה מאז.

 

הכוונה בשראלה המקורית שלי הייתה האם תתכן אפשרות שבה חיישן החמצן אינו תקין, אבל המוסך הראשון שינה משהו בתוכנה כך שעכשיו הנורה אינה נדלקת למרות שהחיישן אינו תקין?

פורסם

לכל תקלה יש פרוטוקול התראה שונה, יש תקלות שמדליקות מיידית נורת בדוק מנוע ויש כאלה שמדליקות נורה רק לאחר מספר חוזר של תקלות או מחזורי נסיעה.

אני מציע שתמשיך לנסוע עד שהתקלה תופיע שוב. אז כדאי לגשת לבעל מקצוע בעל ראש שמבין עניין שידע לאתר את התקלה המדוייקת ויציע את הדרך הנכונה לפתרון.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...