לפני כמה שבועות נדלקה אצלי נורת ה- check engine.
בבדיקה במוסך מורשה אמרו שיש בעיה בחיישן החמצן, שיזמינו את החלק ובינתיים "יבטלו את קוד התקלה" עד שיגיע החלק. הנורה, אגב, תקינה (בהתנעה) ולא נדלקת תו"כ בנסיעה.
במוסך שני שבו הייתי לאחר מכן, בדקו את הרכב, ואמרו שאין שום תקלה בחיישן החמצן, ושטכנית אי אפשר בכלל לבטל קוד תקלה.
מי משניהם צודק?
תודה.