Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

הסיפור שלי אומנם לא הכי מרגש כך שלא צריך להכין ממחטות, אך עדיין מדובר במקרה של פעם בחיים.

זה התחיל לפני שבועיים (יום שבת) כשדפדפתי לתומי ביד 2 בחיפושיי אחרי המציאה הבאה לבית.. הדרישות היו ברורות, והקרטריונים בחיפוש הסתכמו ברכב עד שנת 2007, מנוע 2 ליטר, יד ראשונה כמובן, ולא נסע מעל 50 א' ק"מ. ואם זו תהיה סובארו B4 אז יהיה ממש נחמד. ואם אלוהים אוהב אותי אז שתהיה בצבע לבן פנינה!!

ובום - מודעה ראשונה : B4 שנת 2006 לבנה עם 43 א' ק"מ, יד 1. טלפון זריז לבעלים מחיפה - בעל קול מבוגר וריציני. שיחת עומק קצרה והחיבור נוצר. ברוח טובה, סיכמנו שלמחרת אני אצלו בבית, ושלא יעז למכור את הרכב בלי ליידע אותי.

מצד שני - הייתי צריך למכור את הליאנה של אשתי - גם בגלל שהייתי צריך כסף לרכישת ה B4 וגם בגלל שלא רציתי היתקע עם שלושה רכבים בבית. מהר מהר עלתה ליד 2 והטלפונים התחילו להגיע אחרי 5 דקות. הראשון שהתקשר וטחן לי את המוח במליון שאלות קנה אותו בסוף.

יום למחרת נסעתי לחיפה, התרשמתי ממצב הרכב המושלם והבנתי שהסובארו הזאת שלי בתנאי שאלוהים ירצה והליאנה תימכר.

מיד לאחר מכן חזרתי לעכו לפגוש את הקונה הפוטנציאלי - שני סיבובים והליאנה היתה כבר בדרך למכון הבדיקה.

יום לאחר מכן בוצעו שתי העסקאות וכולנו יצאנו מאושרים ושמחים בעיקר בגלל כוונות טובות, והכי חשוב בגלל שסיפרתי את כל האמת בטלפון בקשר לליאנה כך שהקונה ידע בדיוק מה מצפה לו בבדיקה.

אנסה להעלות תמונות בקרוב מאוד.

תודה

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תהנה איתה!

רכב מעולה :)

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
למה דווקה B4 ולא נגיד... פאביה?? :|

 

נקודה כואבת...

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

תודה, בעצם אני בהלם עד היום :roll: לא הבנתי איך זה הצליח.

 

למה דווקה B4 ולא נגיד... פאביה?? :|

אני נוסע בריו 1.2. ה B4 מיועדת לאישה ולילדים.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
2006 יד ראשונה מזקן עם 43K. נשמע לי קצת TOO GOOD...

 

למעשה, לבעלים היה רכב מליסינג וה B4 שימשה את האישה בבית. הכיף הוא שהרכב לא ננהג בידי צעירים, וטופל במוסך מורשה כל הזמן כולל תיעוד מלא במחשב. חוץ משפשוף קל בפגוש הקדמי שאר הרכב נקי להפליא. פנים הרכב חדש לחלוטין.

 

תתחדש! ;)

 

חשבתי שכבר מכרת את הריו :)

 

תעלה כמה תמונות.

 

נראה לך? אני מאוהב בריו למרות שמדובר ברכב בסיסי לחלוטין.. אין היום רכב במחיר שלו שעונה לי על כ"כ הרבה צרכים..

תמונות יגיעו, רק שיהיה לי זמן :x

 

 

התרגשתי! איזה כיף, תזכור את החוויה הזו הרבה זמן :)

תתחדש ותעלה פוטו בהקדם.

 

בד"כ אני לא כזה עם מזל.. אך לאורך כל הריצות באותו יום נשארתי רגוע ולא נתתי להתלהבות להשתלט לי על המוח. זו חוויה שאזכור כל חיי גם בגלל שתמיד רציתי להיות סובארואיד בפועל ולא רק בנשמה. את הדגם הז אהבתי עוד ב 2006 ותמיד רציתי אחד משלי ועדיף בצבע לבן.. פשוט הגשמת חלום.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אני מבין אותך אני מאוהב ברכב הזה בדיוק באותו הצבע והוא נראה מדהים...

גם החלום שלי זו B4 כזאת רק מנוע 3.0 ידנית, לבנה פנינה רצוי מאוד מאוד עם סאנרוף וג'אנט מקורי.

 

אין פה שירשורי חלומות?

 

תתחדש!

 

אגב למי מכרת בעכו תן שם פרטי אולי אתקל באוטו שלך ואספר לך מה שלומו...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

גם החלום שלי זו B4 כזאת רק מנוע 3.0 ידנית, לבנה פנינה רצוי מאוד מאוד עם סאנרוף וג'אנט מקורי.

 

 

נמכרו בארץ כאלו?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אני מבין אותך אני מאוהב ברכב הזה בדיוק באותו הצבע והוא נראה מדהים...

גם החלום שלי זו B4 כזאת רק מנוע 3.0 ידנית, לבנה פנינה רצוי מאוד מאוד עם סאנרוף וג'אנט מקורי.

 

אין פה שירשורי חלומות?

 

תתחדש!

 

אגב למי מכרת בעכו תן שם פרטי אולי אתקל באוטו שלך ואספר לך מה שלומו...

 

הליאנה עברה לגור בנהריה, סיכמנו שהמפגש יהיה בעכו ע"מ להרוויח זמן.

אני זוכר שבהשקת דגמי 2006 של ה B4 נהגתי ב SPEC B השחורה של היבואן. 3 ליטר ות"ה ידנית עם סאנרופ :twisted:

רכב קטלני..

Mazda CX5

Škoda FABIA


×
×
  • תוכן חדש...