Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

ישנם כמה חלקים במנוע שלי, שאני לא מבין מהם. מצאתי באינטרנט תמונה של מנוע דומה לשלי וסימנתי עליו את החלקים (תמונה מצורפת).

אז ככה:

1. החץ הירוק מצביע על צינור. איזה צינור זה? הצינור יוצא מהראש מנוע ומתחבר לסעפת היניקה. גם בתמונה וגם אצלי ברכב יש שמן באיזור חיבור הצינור לראש המנוע.

2. החץ הצהוב גם כן מצביע על צינור המחבר בין ראש המנוע לסעפת היניקה. מה הצינור הזה?

3. החץ האדום מצביע על צינור המחבר בין סעפת היניקה לאיזשהו חלק חשמלי שמחובר לבלוק המנוע (בערך מתחת למפלג). מה הצינור הזה ותפקידו?

4. החץ הכחול מצביע על חלק חשמלי הנמצא בתוך סעפת היניקה. זה המאפ סנסור או משהו כזה?

 

תודה לעונים! (בבקשה רק מי שבאמת יודע...)

 

איתמר.

5e-fe.JPG

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
1. החץ הירוק מצביע על צינור. איזה צינור זה? הצינור יוצא מהראש מנוע ומתחבר לסעפת היניקה. גם בתמונה וגם אצלי ברכב יש שמן באיזור חיבור הצינור לראש המנוע.

2. החץ הצהוב גם כן מצביע על צינור המחבר בין ראש המנוע לסעפת היניקה. מה הצינור הזה?

3. החץ האדום מצביע על צינור המחבר בין סעפת היניקה לאיזשהו חלק חשמלי שמחובר לבלוק המנוע (בערך מתחת למפלג). מה הצינור הזה ותפקידו?

4. החץ הכחול מצביע על חלק חשמלי הנמצא בתוך סעפת היניקה. זה המאפ סנסור או משהו כזה?

(1)צינור נשם - תערוך חיפוש בפורום, היה עליו שרשור ארוך.

(2)צינורית ואקום ראש מנוע.

(3)צינורית ואקום לקידום הצתה(כמדומני).

(4)חיישן כניסת אויר(לא בטוח).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...