Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רדיו דיסק תבחר לפי היפיצרים שקיימים ושאתה רוצה (usb, aux,תאימות לאייפון/אנדרואיד,בלוטוס וכו'), יש בפורם המכירה פיוניר 8350, מכשיר טוב ואיכותי, בכל אופן המכשירים שיש להם שני יציאות בדרך כלל פחות איכותיים, (סדרות נמוכות יותר).

 

לגבי הרמקולים, לדעתי תגיע לאחד המפגשים תראה לאיזה גוון אתה מתחבר ותבחר לפי שמיעה, לא לפי המלצה.

 

לדעתי כצעד ראשןן מורל טמפו על הגברת הרדיו דיסק, ותחבר את המגבר לטובת הסאב, אם תראה שחסר לך אז אחר כך תוסיף אחוריים או מגבר לקומפוננט.

 

 

אחי אם הייתי מבין אותך זה היה יכול להיות מעולה , ולהגיע ללמפגשים אני לא יכול כי אני בצבא , מגבר וסאב יש לי כבר אם לא קראתה טוב ...

פורסם

דבר ראשון אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, ברור למי אתה עונה

השרשור הזה כבר בקושי קריא.

 

דבר שני אני יודע שיש לך מגבר וסאב.

התכוונתי שתקנה רדיו דיסק, תחבר אליו את הקומפוננט שתבחר, ואת המגבר תחבר לסאב.

SCANSPEAK

פורסם
דבר ראשון אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, ברור למי אתה עונה

השרשור הזה כבר בקושי קריא.

 

דבר שני אני יודע שיש לך מגבר וסאב.

התכוונתי שתקנה רדיו דיסק, תחבר אליו את הקומפוננט שתבחר, ואת המגבר תחבר לסאב.

 

רק הבעיה שאני לא יטדע איזה רדיו דיסק ואיזה רמקולים כדאי לפי ה rms או משהו כזה

×
×
  • תוכן חדש...