Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

נתקלתי בסרטון מאוד מעניין ביוטיוב, בלי הרבה דיבורים הנה הלינק:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xlLbbeKt8P8

 

הוא נראה דיי אותנטי לטעמי,

 

ואני שואל, זה יכול להיות?! האם פשוט בעזרת בקבוק קוקה קולה קטן אפשר לפתוח את כל בעיות החלודה ברכב?

 

אם כן זה נראה מדהים. אשמח תגובות מחברים שאולי ניסו את זה, במידה וזה עובד - אני מקווה שהצלחתי להועיל לכמה חבר'ה לפחות :wave2:

 

אשמח לתגובות!

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
שלום לכולם,

 

נתקלתי בסרטון מאוד מעניין ביוטיוב, בלי הרבה דיבורים הנה הלינק:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xlLbbeKt8P8

 

הוא נראה דיי אותנטי לטעמי,

 

ואני שואל, זה יכול להיות?! האם פשוט בעזרת בקבוק קוקה קולה קטן אפשר לפתוח את כל בעיות החלודה ברכב?

 

אם כן זה נראה מדהים. אשמח תגובות מחברים שאולי ניסו את זה, במידה וזה עובד - אני מקווה שהצלחתי להועיל לכמה חבר'ה לפחות :wave2:

 

אשמח לתגובות!

 

נראה לי חרטה. אותה תוצאה היו משיגים עם מים ועם כרית קרצוף. בכל אופן נראה לי שייך לפורום "דיטיילינג"

פורסם

שפוך קולה לשירותים תראה תוצאה..

 

 

קולה מחלה לאדם. אחלה לפרסומת..

להפגת מתחים: husberg 250f 2014

לי ולילדים: פגארו Q 2800 ארוך. 2000 אוטומט יד2

לי: PX200 88 + side car פיאגו סי 1991 בשיפוץ, Vespa 50 N 1973

לאשה רנו גרנד סניק דיזל.

פורסם

לא מפתיע אותי.

 

ראיתי פעם דיטיילר באנגליה ששיקם איזו אאודי סטיישן במצב קטסטרופלי ( שימשה כרכב בחווה)

 

לא היה לו IRON X אז הוא השתמש בשוופס, וקיבל אותו אפקט רק חלש יותר.

פורסם
נראה לי חרטה. אותה תוצאה היו משיגים עם מים ועם כרית קרצוף. בכל אופן נראה לי שייך לפורום "דיטיילינג"

 

חרטא או לא חרטא בעינייך זה כבר משהו אחר, העלתי את זה בכוונה לפה בכדי לראות אם מישהו כבר ניסה ואולי במקרה ובטעות לעזור לחברי הפורום (רכבי אספנות לא? 30+ הרי) שאולי סובלים מחלודה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הוא משפשף עם סקוטש ! אתם לא רואים?

תעשו את זה עם שוקו משקית זה גם יוריד!

בהתחלה הוא רק שטף ליכלוך של חלודה שנזל על מתכת בריאה ואחר כך שפשף עם סקוטש וקולה את החלודה,

חלודה עדיין נשארה בתוך הנקודות שעל הניקל

 

מה ההתלהבות?!

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בצבא שמתי את הסיכה של הכומתה בכוס קולה לכמה זמן, ניגבתי וזה יצא מבריק. קולה זה רעל - זה על בטוח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא צריך לעשות ניסויים, מספיק לקרוא את המרכיבים בקולה לדעת שאתה מזיק לעצמך אם שותה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

כנראה שהוא הכניס לבקבוק מסיר חלודה או איזה חומצה .אני במקומו היתי מראה שאני שותה לפני ואחרי בכדי להוכיח שזה מאמת קולה

פורסם

חומצה זרחתית היאא אחד ממרכיבי הקולה והיא גם החומר הפעיל בסיליט. לניקוי חלודה לא הייתי בוחר בקולה.

 

גם מיץ לימון טבעי הוא חומר ניקוי מצויין - זה גם עושה אותו "רעל"?

:turn-l:
פורסם
כנראה שהוא הכניס לבקבוק מסיר חלודה או איזה חומצה .אני במקומו היתי מראה שאני שותה לפני ואחרי בכדי להוכיח שזה מאמת קולה

 

זה גם היה יכול לאמת את זה, , או לפחות לפחות אותה מול המצלמה ולשמוע את ה"פסססססססס" של הפתיחה, אמה מה אפשר לראות שהוא שופך שם את הקולה חופשי על המתכת וגם על היד אז לא נראה לי שהוא הוסיף איזשהי חומצה לזה.

 

 

ד"א אם כבר לשתות קולה קרה, אז רק מהפריזר, שניה לפני שהיא קופאת לגמרי :-D

I should win a fucking AWARD for being me

×
×
  • תוכן חדש...