Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לצערי אחרי חפירה בפורומים (אולי לא מספיק) לא הצלחתי למצוא תשובה, אז אשמח לעזרה ממביני עניין ובעלי נסיון.

קניתי מחברת ליסינג פורד פוקוס טרנד 2009. כמו שידוע לכולם, המערכת המקורית המובנית ברכב אינה קוראת MP3.

השאלה היא...איך ואיפה ניתן להחליף את המערכת? האם צריך לפרק את כל הקונסולה המקורית ולשים משהו אחר (דבר שיכול לעלות כמה מאות ואלפי שקלים) או שניתן פשוט להשיג את המערכת מהדגמים המשודרגים שכן קוראת MP3 ולהרכיב אותה? ואם כן, היכן ניתן להשיג (אולי במוסכים המורשים?!)...או שפשוט מפרקים הכל ומתקינים שם כל מערכת שרוצים (אפילו MP3 רגיל ופשוט) מבלי להשפיע יותר מדי על המראה והתפקוד של המערכת הכללית של הרכב...

אודה לעזרה והכוונה בנושא...די מייאש להיות רק עם רדיו ברכב בנסיעות בפקקים...תודה לעוזרים!

פורסם

שלח לי הודעה פרטית במידת ואתה מעונין במערכת המקורית של סוני.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
למה לא להשתמש ביציאת AUX של המערכת עם נגן פשוט/פלאפון?

 

אני לא מעוניין בהוצאת כבל AUX, או כל כבל אחר. חיבור לנגן/טלפון סתם מסורבל, לא נוח ולא בטיחותי. לכן שאלתי על החלפת מערכת או התקנת מערכת חדשה במקום הקונסולה הזאת.

פורסם

קיימים באיביי מתאמים לרוב כלי הרכב.

בחיפוש - שם הרכב + din adapter, רק שים לב ששנת הייצור תתאים, לרוב העלות היא כמה עשרות שקלים.

 

לגבי רדיו דיסק חדש, חפש אחד שמכיל את כל הפונקציות שאתה צריך, הבנתי שאינך מחפש לחבר את הטלפון (יש מערכות שמתממשקות עם האייפון/גלקסי וזמ מאד נוח), או usb.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם
קיימים באיביי מתאמים לרוב כלי הרכב.

בחיפוש - שם הרכב + din adapter, רק שים לב ששנת הייצור תתאים, לרוב העלות היא כמה עשרות שקלים.

 

לגבי רדיו דיסק חדש, חפש אחד שמכיל את כל הפונקציות שאתה צריך, הבנתי שאינך מחפש לחבר את הטלפון (יש מערכות שמתממשקות עם האייפון/גלקסי וזמ מאד נוח), או usb.

 

בהצלחה.

 

ראיתי! המון תודה! וכן, אני מחפש רדיו דיסק טוב, פשוט ולא יקר. משהו טוב עם מקלט רדיו טוב וסאונד טוב ונקי, שכן תהיה לו יציאת USB. התממשקות על אייפון/גלאקסי/BT פחות קריטי. אבל אשמח להמלצות מנסיון בכל זאת.

ושוב, המון תודה!

×
×
  • תוכן חדש...