Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי מחירי מזגני מיצובישי, ומה שמצאתי הדהים אותי.

המחיר לצרכן של מזגן ן Mitsubishi MSZ/MUZGE25VA

מתחיל ב 4540 ש"ח,

לפי אתר ההשוואות הזה.

באתר אחר הוא מוצע ב 4580 ש"ח.

ואותו מחיר באתר נוסף.

catalog_748853-l.jpg

 

ידוע לי כבר זמן רב שמחירי החברה הזו גבוהים פי 2 ומעלה ממזגנים של חברות ארציות יותר והפער נובע מאיכות החלקים הגבוהה.

חשבתי כך, או הוטעיתי לחשוב כך עד שנפלתי על ה PDF הזה של היבואן "אקונטק",

 

שימו לב, אותו דגם MSZ-GE25VA שלעיל,

מחיר מחירון מומלץ לצרכן 1690 ש"ח !

% הנחה 10%

מחיר מבצע לצרכן 1520 ש"ח. !

 

בהערה למטה רשום כך :

 

תנאי המבצע: המבצע למתקינים מורשים בלבד.המחירים בש"ח וכוללים מע"מ. תוקף המבצע ליולי הכמות במלאי מוגבלת.

החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת. מותנה בהזמנות חדשות שיתקבלו בין התאריכים שבמבצע5בתשלום במזומן ומשיכה

בפועל עד סוף יולי. אין כפל הנחות. ט.ל.ח.

 

אז אני לא מבין, ממתי מתקיני מזגנים הפכו לסוחרים ? למה היבואן לא מוכר ישירות לצרכן ?

פורסם

נראה שלמישהו התבלבלה הספרות . שים לב שה"מחיר מומלץ לצרכן" הוא 1550, בעוד מה שמסתובב במודעות הוא 4550.

10-12 אחוז רווח למתקין על המזגן נשמע הגיוני מאוד.

1500 ש"ח על מזגן "3.5 כח" אינוורטר זה מחיר שאפילו הסינים הזולים ביותר לא עומדים בו.

 

תתקשר ליבואן וספר להם שאתה מתקין ורוצה לקנות עשר יחידות במחיר שפרסמו, נראה מה יגידו לך.

פורסם

דיברתי עם היבואן.

אין בלבול בספרות, המחיר הוא נכון אבל הוא לא עבור מזגן קומפלט אלא רק עבור היחידה הפנימית,

כשהיחידה הפנימית במיצובישי היא חלק ממערכת מולטי מאיידים והלקוח מחוייב ברכישת 2 מאיידים לפחות.

ביחד עם מחיר המעבה זה יוצא יקר מעל למצופה כרגיל.

×
×
  • תוכן חדש...