Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלו לכולם.

היום הבחנתי בנזילה ממחזיר שמן בגיר אני מחפש את המק"ט שלו כדי להזמין מאי ביי.

מדובר בפולו שנת 98 מנוע 1.0 ידני , דגם מנוע :AER

 

המחזיר שמן נמצא איפה שמתחבר מוט תחתון .

לא יודע איך לתאר אולי אפשר להבין מהתמונה שצירפתי.

polo-mk3-2517.png

 

תודה מראש.

V39-1959.png

פורסם

מחזירי השמן הללו עולים בארץ כמה עשרות שקלים (עד 100 מקסימום).למה להזמין את החלק באי ביי ?

מה שמייקר את העניין הוא העבודה- אם אינך יודע להחליף את החלק,לא תחסוך דבר בהזמנה מאי ביי.

יכול להיות שזה מחזיר שמן שיושב בין המנוע לגיר ונקרא מחזיר שמן אחורי-בשביל להחליפו יש לפרק גיר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מחזירי השמן הללו עולים בארץ כמה עשרות שקלים (עד 100 מקסימום).למה להזמין את החלק באי ביי ?

מה שמייקר את העניין הוא העבודה- אם אינך יודע להחליף את החלק,לא תחסוך דבר בהזמנה מאי ביי.

יכול להיות שזה מחזיר שמן שיושב בין המנוע לגיר ונקרא מחזיר שמן אחורי-בשביל להחליפו יש לפרק גיר.

 

זה לא מחזיר שמן אחורי.

ואם זה היה עולה עד 100 שקל לא הייתי מחפש אפילו באי ביי .

רוצים פה כמאט 400 שקל על חתיכת גומי שבאי ביי זה עולה בסביבות ה50 שקל כולל משלוח.

×
×
  • תוכן חדש...