Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי את זה כבר בעבר ואני אחזור על זה: טוב לי מאוד במקום בו אני נמצא. אני אוהב את הדירה, השכנים, הרחוב והעיר שלי. אני אוהב את המקצוע שלי, החברים שלי והמשפחה שלי. אני חי כאן בבועה נוחה ונעימה, עם עבודה בשפע וכו' וכו' וכו'. אבל אני לרגע לא שוכח שאני נמצא בבועה, ומסביבי יש מציאות הרבה יותר גרועה, ושבזכות תהליכים דמוגרפיים אנחנו הולכים לקוטב ההפוך ממדינה ליברלית. מעבר לכמיהה למקומות אחרים וחוויות שונות, אני לא יכול לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהתהליכים שהולכים לפורר את המדינה הזו מבפנים בשנים הבאות.

 

אני מציע לכם לקרוא את הכתבה הבאה.

תתעלמו לרגע מהפאן הכלכלי המוביל (למרות שהוא עגום למדי), ותתמקדו בסאבטקסט. אני אפילו אקל עליכם להתמקד בסאבטקסט:

 

אז הנה הצד הבעייתי במיוחד של התחזית הדמוגרפית: קצב הגידול של קבוצת גילאי העבודה אכן יורד ל–1.1% ומתייצב בהמשך על כ–1.5% בשנה. אבל ההרכב של הקבוצה הזו עומד להשתנות דרמטית לאחר שהחרדים נכנסים לקבוצה הזו בקצב שנתי ממוצע של כ–4%, ערביי ישראל בקצב שנתי של כ–1%–1.9% בשנה, ואילו היהודים שאינם חרדים בקצב של 0.2%–0.9%. כן, אתם לא טועים: קצב הגידול של אוכלוסיית הצעירים, שאינם ערבים ואינם חרדים, יורד בעשור הנוכחי כמעט לאפס ומתייצב פחות או יותר שם.

 

הכיוון הוא ברור, קשה וחד משמעי. אנחנו צועדים למדינה חשוכה עם רוב לא דמוקרטי. זה כמעט כאן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 299
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
"בכדי לחיות במדינת ישראל מבלי להרגיש פראיר/ מוזנח/ בהמה/ ספונסר של הממשלה/ עייף נפשית/ אחר_______"

 

לא נראה לך שבמקום כל מה שכתבת רצוי לכתוב שצריכים להתקיים במדינה הדברים הבאים:

 

1.חלוקת מס הכנסה פרוגרסיבי שיקל על מעמד הביניים והמעמד הנמוך על ידי גבית מס גבוה יותר מהמעמד הגבוה.

2.פירוק כל המונופולים וועדי העובדים שתופסים את הציבור והממשלה בביצים (ועדי הנמלים, למשל).

3.שיפור השירותים הממשלתיים לאזרח.

4.הוזלת מוצרי מזון בסיסיים.

 

מה שאתה כתבת מאוד פטריוטי, אבל אתה יודע איך אומרים "כשהצרות דופקות בדלת האהבה קופצת מהחלון", זה תקף גם לאישתך וגם למדינה בה אתה חי.

 

תן לאנשים להרגיש קצת יותר "רווחה" ותראה איך הלאומיות שלהם מתחזקת.

 

כל זה נכנס בסעיף של תקווה לזמנים טובים יותר.

 

אם מישהו לא מאמין בסעיפים האלו ומבחינתו ארץ ישראל היא פיסת אדמה כמו צרפת, אנגליה, קמבודיה וכו'. עם ישראל זה סתם קיטלוג ואם מחר יתבוללו אז לא יקרה כלום. ואם בעוד מס' שנים המורשת היהודית תישכח וזה לא נורא אז למה שיוכל חרא בארץ ובמדינה שאין לה שום ערך מוסף חוץ מיחסי זכויות וחובות וחיי חברה. אדם כזה, לדעתי, עדיף שיקח עצמו למקום שליו ורגוע יותר.

פורסם

ולכל מה שאתה מפרט יש שם, והשם הזה נקרא "אינדוקטרינציה". אני לא אומר שאתה עושה משהו רע בהכרח, אלא שאתה נותן לאחרים להחליט בשבילך.

 

אסכם את דעתי: בכדי לחיות במדינת ישראל מבלי להרגיש פראיר/ מוזנח/ בהמה/ ספונסר של הממשלה/ עייף נפשית/ אחר_______

צריך להתקיים אצל אותו האדם מס' דברים:

1. אהבת המולדת = ארץ ישראל.

2. יכיר בחשיבות שמירה על העם היהודי ומניעת התבוללות.

3. יכיר בחשיבות שמירה על המורשת היהודית.

4. תקווה (גם אם רחוקה) לזמנים טובים יותר = אופטימיות.

 

אם אותו אדם לא מכיר בחשיבות הדברים הנ"ל, אז באמת שאין לו סיבה טובה להישאר כאן.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אסכם את דעתי: בכדי לחיות במדינת ישראל מבלי להרגיש פראיר/ מוזנח/ בהמה/ ספונסר של הממשלה/ עייף נפשית/ אחר_______

צריך להתקיים אצל אותו האדם מס' דברים:

1. אהבת המולדת = ארץ ישראל.

2. יכיר בחשיבות שמירה על העם היהודי ומניעת התבוללות.

3. יכיר בחשיבות שמירה על המורשת היהודית.

4. תקווה (גם אם רחוקה) לזמנים טובים יותר = אופטימיות.

 

אם אותו אדם לא מכיר בחשיבות הדברים הנ"ל, אז באמת שאין לו סיבה טובה להישאר כאן.

 

צר לי על הפופוליזם אבל ממש הייתי חייב.

תחליף את המילה ישראל בגרמניה, את המילה יהודי בגרמני/ארי ויש לך סיכום יפה למשנה של היטלר לעם הגרמני. גם להם היו שאיפות לזמנים טובים יותר.

 

אני לא אומר את רק בשביל הפופוליזם, אלה, כדי להבהיר שצריך משהו אחר בארץ הזאת כדי שהיא תהיה שווה את הקיום שלה ואת החיים שלנו, ואם לא נדע לייצר את זה ומהר היא באמת לא תהיה קיימת כי פשוט כל אדם שפוי ולא גזען יברח מהארץ הזאת.

פורסם

כל ההתלבטויות האלו קורות בגלל שאנחנו חיים במה שאני מכנה "המוות של האידיאולוגיות".

 

יש גבול לכמה בולשיט בן אדם יכול לספוג ולהמשיך להאמין במה שאומרים לו.

יש כאלו שסופגים את זה יותר ונוח להם להישאר בתוך המציאות המרופדת שיצרו להם, ויש אחרים שרואים מה שיש מסביב וקולטים שהאנדוקטרינציה שהם עברו די שווה לתחת.

 

אז מה שיש לנו פה זו התנגשות בין אלו שיצאו מזה וכבר נמצאים במקום שבו הם רואים את הקבוצה שלהם כעוד אחת ממליוני קבוצות שונות (אבל עדיין מעדיפים אותה על פני אחרות במידה מסוימת), לבין אלו שעדיין שבויים בסרט שבו המציאות דורשת שהם יהיו נאמנים לקבוצה אחת ושכל העולם יכול ללכת לקיבינימאט כי הם דואגים לקבוצה שלהם.

 

אני קשור לאלו של הקבוצה של אלו שאומרים "תעזבו אותי בשקט, באמא שלכם" ורק רוצים עתיד טוב יותר, בלי אידיאולוגיות ושנאה.

פורסם
כל זה נכנס בסעיף של תקווה לזמנים טובים יותר.

 

.

 

זה מצויין לחשוב על העתיד, אבל רגע, מה עם ההווה?

 

לא ביקשתי שתיתן לי קרקע בחינם בסביון, לא ביקשתי אפילו שתיתן לי דירת 3 חדרים בחולון במתנה מהמדינה.

 

ביקשתי דבר אחד:

 

תן לי להתפרנס בכבוד היום, אני מוכן וגם רוצה לשלם מיסים כדי לקדם את המדינה שלי, אני רק מבקש שתשאיר לי בסוף החודש מספיק כסף כדי שגם אסיים את החודש בכבוד וגם אוכל לחסוך כדי שאוכל לקנות בכספי+משכנתא סבירה את אותה דירה בחולון.

 

מוותר על הקרקע בסביון.

 

עכשיו אם תגיד לי שזו בקשה מוגזמת מדי אני אגיד לך בפשטות:

 

אז שתלך המדינה קיבינימט.

 

אותה תקווה ליום טוב לא משלמת לאף אחד חשבונות, העבר מלמד שאותו יום טוב לרוב לא מגיע ויותר מזה, לא ינחם אותי שאותו יום טוב יגיע כשאני בן 75 עם הלשון בחוץ מהמסע המפרך.

 

תאמין לי שאני מוכן לעבוד קשה ולקרוע את התחת כמו שהוריי קרעו את שלהם, אבל בזמנו הם הגיעו לתחילת שנות ה-40 עם דירה שבזמנו נחשבה ל״טופ״ ושהיא שולמה במזומן במלואה על ידי הוריי כשהם עם 3 ילדים בני 6 עד 15.

 

אני לא רואה איך היום אני ואישתי קורעים את התחת ב-2 עבודות ותוך 9 שנים קונים במזומן דירה של 1.5 מליון שקלים.

 

וזה לא שבחו״ל פיקניק, אחד העובדים שלי אמר לי לפני שבועיים שיש לי הרבה יותר שיערות לבנות ממה שהיו לי כשהגעתי (שנתיים וחצי), לך עכשיו תסביר לו כמה לחצים יש לך רק מהעבודה.

 

אבל לפחות אתה מתפרנס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
צר לי על הפופוליזם אבל ממש הייתי חייב.

תחליף את המילה ישראל בגרמניה, את המילה יהודי בגרמני/ארי ויש לך סיכום יפה למשנה של היטלר לעם הגרמני. גם להם היו שאיפות לזמנים טובים יותר.

 

אני לא אומר את רק בשביל הפופוליזם, אלה, כדי להבהיר שצריך משהו אחר בארץ הזאת כדי שהיא תהיה שווה את הקיום שלה ואת החיים שלנו, ואם לא נדע לייצר את זה ומהר היא באמת לא תהיה קיימת כי פשוט כל אדם שפוי ולא גזען יברח מהארץ הזאת.

 

איך הגעת לזה???

האם היהודים רוצים להרוג את מי שלא כמותם?, האם הם רוצים להשתלט על העולם?

השאיפות לזמנים טובים יותר הם מבחינה כלכלית, ובטחונית, בקיצור לחיות רגוע מבלי מלמות ומיסים כבדים על הראש. איך השאיפות האלו קשורות להיטלר?

פורסם
זה מצויין לחשוב על העתיד, אבל רגע, מה עם ההווה?

 

לא ביקשתי שתיתן לי קרקע בחינם בסביון, לא ביקשתי אפילו שתיתן לי דירת 3 חדרים בחולון במתנה מהמדינה.

 

ביקשתי דבר אחד:

 

תן לי להתפרנס בכבוד היום, אני מוכן וגם רוצה לשלם מיסים כדי לקדם את המדינה שלי, אני רק מבקש שתשאיר לי בסוף החודש מספיק כסף כדי שגם אסיים את החודש בכבוד וגם אוכל לחסוך כדי שאוכל לקנות בכספי+משכנתא סבירה את אותה דירה בחולון.

 

מוותר על הקרקע בסביון.

 

עכשיו אם תגיד לי שזו בקשה מוגזמת מדי אני אגיד לך בפשטות:

 

אז שתלך המדינה קיבינימט.

 

אותה תקווה ליום טוב לא משלמת לאף אחד חשבונות, העבר מלמד שאותו יום טוב לרוב לא מגיע ויותר מזה, לא ינחם אותי שאותו יום טוב יגיע כשאני בן 75 עם הלשון בחוץ מהמסע המפרך.

 

 

למה אתה לא שואל מדוע אני צריך להקריב שלוש שנים לצבא כשבזמן הזה אני יכול ללמוד או לעבוד ובקיצור להתקדם בחיים?

התשובה על השאלה הזאת וגם על מה שאתה אומר זה כי אתה חי במדינת ישראל וזה האילוצים והחובות שיש למי שחי פה.

ואני אומר שוב ומדגיש בפעם האלף: הרבה מן החובות הכלכליות לא מוצדקות וצריך לשנותן וצריך לשנות את סדר העדיפויות במדינה ואת התיעדוף של אוכלוסיות מסויימות ולהקל במיסים וכו'

עכשיו, נניח שהיה מגיע חייזר וקורא את כל השרשור הזה, אני בטוח שהוא היה שואל מדוע לעזאזל אנשים חיים פה ולא לוקחים את עצמם למקום שבו החיים קלים יותר? התשובה שלי לאותו חייזר היא מה שכתבתי מקודם של אהבת הארץ וושמירה על היהדות וכו'.

 

אם לערוך רשימת יתרונות וחסרונות מבחינה אישית נטו, אין מה לעשות בארץ.

פורסם
איך הגעת לזה???

האם היהודים רוצים להרוג את מי שלא כמותם?, האם הם רוצים להשתלט על העולם?

השאיפות לזמנים טובים יותר הם מבחינה כלכלית, ובטחונית, בקיצור לחיות רגוע מבלי מלמות ומיסים כבדים על הראש. איך השאיפות האלו קשורות להיטלר?

 

לא. אנחנו רק גירשנו 700 אלף פלסטינאים מישוביהם ב 48(יותר מ 50%), והיום שולטים בעוד 2 מליון שהם משוללי זכויות יסוד, כדי לפנות לעצמנו מקום.

השאיפות שלך כפי שהיצגת אותם קשורות לטוהר הגזע שחשוב לך כ"כ ומכאן הקישור המאוד ישיר להיטלר.

פורסם
איך הגעת לזה???

האם היהודים רוצים להרוג את מי שלא כמותם?, האם הם רוצים להשתלט על העולם?

השאיפות לזמנים טובים יותר הם מבחינה כלכלית, ובטחונית, בקיצור לחיות רגוע מבלי מלמות ומיסים כבדים על הראש. איך השאיפות האלו קשורות להיטלר?

המינוח שהשתמשת בו

מניעת התבוללות - המטרה היא כמובן לשמור על טוהר הגזע הארי אה אופס סליחה יהודי.

אני לא אפתיע אותך אם אני אגיד שהיהודים כן רוצים להרוג את מי שלא כמותם.

אתה זוכר את הספר ההוא תורת המלך

כן אפשר לפי היהדות לרצוח ילד.

היטלר היה מנהיג והיו לו שאיפות פוליטיות מדיניות כמו לכל מנהיג באשר הוא.

בזמנים היסטוריים גם לעם ישראל היו שאיפות כאלו.

Peugeot  5008 2023 

פורסם
למה אתה לא שואל מדוע אני צריך להקריב שלוש שנים לצבא כשבזמן הזה אני יכול ללמוד או לעבוד ובקיצור להתקדם בחיים?

התשובה על השאלה הזאת וגם על מה שאתה אומר זה כי אתה חי במדינת ישראל וזה האילוצים והחובות שיש למי שחי פה.

ואני אומר שוב ומדגיש בפעם האלף: הרבה מן החובות הכלכליות לא מוצדקות וצריך לשנותן וצריך לשנות את סדר העדיפויות במדינה ואת התיעדוף של אוכלוסיות מסויימות ולהקל במיסים וכו'

עכשיו, נניח שהיה מגיע חייזר וקורא את כל השרשור הזה, אני בטוח שהוא היה שואל מדוע לעזאזל אנשים חיים פה ולא לוקחים את עצמם למקום שבו החיים קלים יותר? התשובה שלי לאותו חייזר היא מה שכתבתי מקודם של אהבת הארץ וושמירה על היהדות וכו'.

 

אם לערוך רשימת יתרונות וחסרונות מבחינה אישית נטו, אין מה לעשות בארץ.

 

קודם כל למרות שאני לא מסכים איתך אני אפרגן לך על אהבת הארץ\מולדת שלך.

 

הצבא שלנו הוא צורך ולכן אני לא מכניס אותו למערכת השיקולים.

ילדיי אמנם צעירים מאוד ולמרות האהבה הגדולה אליהם, אם בעוד אי אלו שנים עדיין אגור בחו״ל ובניי יגיעו לגיל גיוס- אני בהחלט אדרבא אותם לחזור לארץ לשירות הצבאי, ולא סתם שירות צבאי אלא תפקיד משמעותי.

 

יחד עם זאת, אני לא חושב שלחיות חיים כל כך קשים זה חלק מחובותיי או חלק מחובותייך בתור אחד שנולד או גדל בארץ הקודש.

 

אתה עובד קשה למחייתך?

מגיע לך חיים סבירים, גם אם לא חיי נוחות מופלגת- לפחות לא לחיות בתחושה שאתה בארץ בשביל לקדם מדינה שהורגת אותך לאט לאט, היום זה עוד אחוז במע״מ, מחר זה עוד 19 אגורות בדלק, 25 אגורות בפסק זמן ומזל שקוקה קולה עשו ג׳סטה וקראו בקבוק על שמך.

בכסף שהמדינה לוקחת ממך ב-67 שנות עבודה צריך לקרוא על שמך רחוב, לא בקבוק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
איך הגעת לזה???

האם היהודים רוצים להרוג את מי שלא כמותם?, האם הם רוצים להשתלט על העולם?

השאיפות לזמנים טובים יותר הם מבחינה כלכלית, ובטחונית, בקיצור לחיות רגוע מבלי מלמות ומיסים כבדים על הראש. איך השאיפות האלו קשורות להיטלר?

 

שגיא, קראת לשמור על המורשת היהודית, לא?

חלק מקובעי "מורשת ישראל" טענו שיש שלוש מצוות שהיה על בני ישראל לקיים בחזרתם ממצרים: לבחור מלך, לבנות בית מקדש ולהשמיד את העמלק. רצח עם זו מצווה בתורה. המלך הראשון שלנו איבד את שלטונו, בין היתר, כי לא הוביל את עמו להשמדה מוחלטת של עם אחר שישב כאן. המושג "עמלק" משמש עד עצם היום הזה רבנים חשובים, כמו הרב עובדיה יוסף, כשהם רוצים לתאר אוייב מסויים שיש להשמיד. חלק מהמתיישבים האירופאים באמריקה, אגב, ראו בעצמם את בני ישראל החדשים, ולכן גם חשבו שזה לגיטימי להשמיד את המקומיים (שהיו לעמלק בעיניהם).

מורשת זה לא רק ארוחות נחמדות בערב פסח, או כל חג אחר. זה גם הרבה דברים רעים מעבר, שעדיף שיעלמו. בדיוק כמו שהמורשת של הגרמנים זה גם הרבה מאוד אלימות (עוד הרבה לפני השואה), ולא רק בירה, עיירות קסומות או ערי מסחר עשירות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
המינוח שהשתמשת בו

מניעת התבוללות - המטרה היא כמובן לשמור על טוהר הגזע הארי אה אופס סליחה יהודי.

אני לא אפתיע אותך אם אני אגיד שהיהודים כן רוצים להרוג את מי שלא כמותם.

אתה זוכר את הספר ההוא תורת המלך

כן אפשר לפי היהדות לרצוח ילד.

אם מחר רב מסויים יוציא ספר שבו כתוב שכל היהודים צריכים לחמצן את השיער, אז בטח תקפוץ ותגיד הנה היהדות דוגלת בחימצון השיער. בקיצור לא כל מה שאדם/ רב מסויים אומרים צריך לשייך ל"יהדות" זוהי דעת מיעוט קיצונית ואי אפשר ללמוד ממנה כלום.

 

היטלר היה מנהיג והיו לו שאיפות פוליטיות מדיניות כמו לכל מנהיג באשר הוא.

בזמנים היסטוריים גם לעם ישראל היו שאיפות כאלו.

מעט מהמנהיגים שואפים לרצח עם ולהשתלטות על העולם. במדינת ישראל אין מנהיג כזה.

.......

פורסם
איך הגעת לזה???

האם היהודים רוצים להרוג את מי שלא כמותם?, האם הם רוצים להשתלט על העולם?

השאיפות לזמנים טובים יותר הם מבחינה כלכלית, ובטחונית, בקיצור לחיות רגוע מבלי מלמות ומיסים כבדים על הראש. איך השאיפות האלו קשורות להיטלר?

 

 

אמממ עשו את זה...

 

לדעתי, ברגע שלא יהיו יהודים בעולם העולם יהיה טוב יותר. אבל על אותו משקל גם כשלא יהיו נוצרים/מוסלמים/בודהיסטים/הכנס כל דת _____ העולם יהיה טוב יותר. אני אישית לא מבין למה חייבים לשמור על הצביון היהודי. לדעתי ללא דתות העולם יהיה מקום טוב יותר!

אם זאת, כן מגיעה לנו לחיות פה כי אנחנו כבר כאן ומתוקף כך שאנו חיים פה מגיע לנו להישאר.

פורסם

אני מבין שיש לנו בפורום 71 חבר'ה טחונים :-)

מעניין לדעת עד כמה מי שמילא את הסקר היה נאמן לאמת...יש סקר לזה? :)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...