Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כריזמה 2003. טיפול

שמנים , פלגים , פילטר שמן , פילטר אויר , מבט על הברקסים

במחיר 1040 שח כמעט בכל מוסך ....

לפני 5 שנים ראיתי בקבלות עלויות הרבה יותר זולות כמו פלגים ב 90 שקל

שהיום הגיעו ל 250 שקל

המחירים של הטיפולים ברכבים עלו משמעותית לדעתי מה לדעתכם ?

פייר לשלם סכומים כאלה ? לדעתי מוגזם ..מה לדעתכם ?

פורסם

במידה ואפשרי להשאיר את הפילטר שמן ולמשוך איתו עוד הרבה ? מעל 15 אלף קילומטר נגיד 50 אלף לא יחזיק ופילטר אויר ? האם אפשרי למשוך את כל החלקים חוץ מ שמן ?

פורסם
כריזמה 2003. טיפול

שמנים , פלגים , פילטר שמן , פילטר אויר , מבט על הברקסים

במחיר 1040 שח כמעט בכל מוסך ....

לפני 5 שנים ראיתי בקבלות עלויות הרבה יותר זולות כמו פלגים ב 90 שקל

שהיום הגיעו ל 250 שקל

המחירים של הטיפולים ברכבים עלו משמעותית לדעתי מה לדעתכם ?

פייר לשלם סכומים כאלה ? לדעתי מוגזם ..מה לדעתכם ?

 

המחיר לטיפול ברכב שלך כולל החלפת מצתים לא צריך לעבור את ה700 ש"ח ועוד מעמ, עם שמן משובח

ומסנן שמן מקורי

פורסם
במידה ואפשרי להשאיר את הפילטר שמן ולמשוך איתו עוד הרבה ? מעל 15 אלף קילומטר נגיד 50 אלף לא יחזיק ופילטר אויר ? האם אפשרי למשוך את כל החלקים חוץ מ שמן ?

חסכון בטיפול הרכב מביא רק בעיות,

אם המחיר קשה עבורך מדוע אתה לא מבצע טיפולים לבד? רק כיף וגם מגן על הארנק

פורסם
במידה ואפשרי להשאיר את הפילטר שמן ולמשוך איתו עוד הרבה ? מעל 15 אלף קילומטר נגיד 50 אלף לא יחזיק ופילטר אויר ? האם אפשרי למשוך את כל החלקים חוץ מ שמן ?

 

למה למשוך? שמן ופילטר שמן ברכבים חדשים צריך להחליף כל 15000 או שנה לקודם מביניהם! אפשר לסחוב אבל! כל השמן יהיה כמו גריז יהיו משקעים במנוע ובוצה קשה, דבר שיוביל לסתימות במערכת השמן ושימון לא טוב של רכיבי המנוע, בקיצור בלאי גדול של המנוע אם בכלל הוא יסחוב, את כל הקמ״ הזה.

אתה רוצה לנסות לחסוך תלך לחנות תקנה חלקים לבד תתמקח קצת עם המוכר ותלך למוסך שירכיב לך חשוב להרכיב מסנן שמן מקורי של מיצובישי. ושמן באיכות טובה.

לפי מה שאני מבין ממך הרכב שלך בטח מוזנח ולא עובר טיפולים באופן סדיר, חבל בסוף תגרום לנזק בלתי הפיך למנוע! שנים הרכב לא עבר טיפול? כדי מאוד לעשות בדיקה מקיפה להכל! המלצה שלי תטפל בזמן אפילו טיפה לפני ויהיה לך שקט מהרכב! לא תטפל ותנסה כמה שיותר לחסוך בסוף הכיס שלך יכאב.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

×
×
  • תוכן חדש...