Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי הפורום 8)

 

בקצרה

כיום יש לי C4 מודל 2008

שאני מאוד מרוצה מהנסיע שלו (במיוחד מה לימיט קונטרול לא קרוז שזה בערך הדבר שאני הכי צריך בנהיגה)

החסרונות הם כמובן הגודל והעלויות תיקונים

 

אז אני מחפש משהוא בתקציב 40 אלף עד חריגים רק עם ממממש ממולץ 60 +-

שמתאים לסטודנט שנוסע הרבההה לפעמים עם אנשים או טיפה דברים

אוטו שגם קל לחנות איתו בעיר שצריך אבל בעיקר שמסתדר עם כבישים מהירים (שיכול לשרוד את כביש 6 על 125+-?) כביש רגיל 100 +- שיהיה אפשר לעקוף

והכי חשוב טיפולים כמה שפחות ועם כן זולים הצרפתים שחטו אותי...

 

אז אם אפשר המלצות דגם סוג שנה חדש משומש רעיונות?

בנוסף אני חייב מזגן רציני בקיץ 8) מושב נהג מתאים ל מטר שמונים רחב, 4 דלתות... וכן רוצה אוטומט....

 

תודה רבה

פורסם

מחפש ידני או רק אוטומט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מבחינת צריכת דלק לא יהיה שיפור רציני,ממה שאתה רושם נוצרת תחושה שאתה מחפש רכב עם כוח,לכן הייתי ממליץ על סוויפט,צריכה להיות יותר אמינה,תא מטען פחות גדול וכך גם מרווח מאחור.

באזור ה 60 יש לך את היונדאי i20,פחות זריזה אבל יותר מאובזרת בגירסת הבסיס.

כמו כן הפיאסטה גם פחות חזקה אבל איכות חומרים טובה,מושב נוח ומאוד בטיחותית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבחינת צריכת דלק לא יהיה שיפור רציני,ממה שאתה רושם נוצרת תחושה שאתה מחפש רכב עם כוח,לכן הייתי ממליץ על סוויפט,צריכה להיות יותר אמינה,תא מטען פחות גדול וכך גם מרווח מאחור.

באזור ה 60 יש לך את היונדאי i20,פחות זריזה אבל יותר מאובזרת בגירסת הבסיס.

כמו כן הפיאסטה גם פחות חזקה אבל איכות חומרים טובה,מושב נוח ומאוד בטיחותית.

 

ונגיד אוטו עם פחות כוח כן נוסע סבבה על 100

ובלי מלא מקום מאחורה (הקדימה דיי חשוב)

 

יש עוד רכבים מתאימים?

פורסם

אם אתה רוצה שיפור רציני אתה צריך ללכת על מיני ידית,זה יהיה הבדל גדול,בתיקונים,ביטוח,דלק בהכול.

ב65K אתה יכול לבדוק רכבי מיני אוטומטים,למשל הסיאט MII,פנדה כמעט חדשה רובוטית וישאר לך עודף,107 רובוטית אלו רכבים הרבה יותר חסכונים מה סיטרואן,בגלל שהם חדשות הם יותר אמינות עם אחריות,אולי תצטרך להוסיך עוד 3K בשביל להוציא רכב מהסוכנות או רכב בן שנה עם עודף נחמד מ65.

החיסרון הם לא נוחות וחזקות כמו הסיטרואן,אבל הבדלים גדולים באחזקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ספארק מתאים בדיוק, צריכת דלק נמוכה, מחיר 62900, יש גם אפשרויות מימון נוחות לסטודנטים

 

למיטב ידיעתי אין ספארק אוטומטית, אלא אם תפתיע אותי.

פורסם

ה i10 דיי מעניין אותי כרגע...

 

ניסיתי את הספארק

הוא מרגיש לי כמו הסיריון שהיה לאח

ולמרות שכולם מרוצים מהסיריון אני לא אוהב את האוטו

גבוהה וקצר מרגיש לא יציב

 

עוד רעיונות?

דעות עצות שלילות לגבי ה i10?

פורסם

חלשה יותר בקטע של חיסכון,האוטומטית 1.1 די חלשה ו1.25 יקרה יחסית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש 1250 אוטומט עשיתי נסיעת מבחן

 

אני מבין שבמעבר למיני אני מעבד הרבה כוח ומקום

 

תכלס תכלס בשימוש הרגיל אני צריך רק מושב נהג מרווח

אבל כן אופציה ל 4 איש באוטו בקטנה

נסיעות רחוקות על כביש 6 אם זה עם עוד אנשים נוציא אוטו אחר...

אז צריך אוטו שיכול לנסוע 100 בכיף ואם צריך גם לעקוף (עבל גם פה אני צריך לרדת בכוח כבר אין

לימיט קונטרול שמציל מדוחות....)

 

על אוטומט אני לא מתפשר (פציע ביד שמעייפת אותה בנסיעות סבירות)

 

תן עוד רעיונות אם יש לך בבקשה (וגם אחרים בבקשה)

 

 

בנתיים נסעתי ב:

i20 - היה כיף אוטו סבבה הגיע ל 100 בלי בעיה, מזגן חזק - אבל אני חושב שאני לא יורד באמת בגודל אוטו.

Spark - הרגיש כמו הסיריון גבוהה ולא יציב מזגן חלש - לא רלוונטי

i10 - היה כיף אוטו סבבה הגיע ל 100 בלי בעיה, מזגן חזק - צריך עוד קצת דעות מאנשים בבקשה?

 

בנוסף הציעו לי 3 רכבים חדשים בחריגה מהתקציב (70-75 אלף)אבל אני מתלבט טיפה עדיין מדובר מחדש מהנילון אחריות והכל.

107 אוטומט - 3 שנים אחריות (?)

שברולט משהוא שאני לא זוכר כרגע :/ - 3 שנים אחריות (?)

ו קיה משהוא שוב לא זוכר כרגע... אבל פה עם 7 שנים אחריות שחשבתי אולי זה מאוד שימושי גם אם הרכב ישאר אצלי רוב התקופה , וגם יכול לעזור במכירה?

 

יש רעיונות? ה 7 שנים אחריות מה הקצ' ?

 

תודה - יובל

פורסם

שברולט סוניק?-אני לא חושב שלשברולט יש משהו טוב להציע באף סגמנט.

לא כדאי להחליף,יש לך רכב ואתה מודע לבעיות שלו ולהיסטוריה שלו.

תישאר איתו-אתה סטודנט,אין לך כסף להרפתקאות עם רכבים חדשים(יד שנייה).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
ה i10 דיי מעניין אותי כרגע...

 

 

דעות עצות שלילות לגבי ה i10?

מניסיון בנסיעות בינעירוניות סובארו WRX משופרת ל324234 אלף כ"ס יותר חסכונית בדלק מהיונדאי הזו ואני עוד מדבר על הגיר רגיל

האוטו פשוט זולל בקטע מחריד, נסעתי למשך תקופה איתו ראש העין - חדרה, 5 פעמים בשבוע צריכת דלק של 1-8 לא היתה מיה גסה בכלל

יכול להיות שאני שולל והרכב היה תקול (הסיכוי קלוש הרכב היה עם 25KKM)

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

apple אני מחליף אותו... סיפור ארוך.

 

יוני סבבה מקבל

 

אבל תנו אפשרויות רכבים בבקשה...

פורסם

בנוסף אני חייב מזגן רציני בקיץ 8) מושב נהג מתאים ל מטר שמונים רחב, 4 דלתות... וכן רוצה אוטומט....

 

תודה רבה

 

 

גיא משברולט, איך בספארק נכנס נהג 1.80 רחב?? איך??

בו בטח ליבי ונעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...