Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי יונדאי i35 בן שנה עם 9,000 ק''מ.

בסיבוב ימינה עם הגה עד הסוף שומעים דפיקות קצובות, אפילו בנסיעה איטית.

שמעתי שיש איזה מנגנון הגנה שאמור למנוע סיבוב של ההגה עד הסוף.

האם זה כך, או שזה מצביע על התקלה?

במוסך לא בדיוק יודעים מה זה- הם חיזקו את הברגים של המתלה, וזהו.

פורסם

שלום

 

כמובן שישנה בעיה, אם לא הבנת עד עכשיו.

 

חובה לבדוק ולתקן , במיוחד ברכב חדש, זה מטריד יותר בנושא הבטיחותי.

 

אין "מנגנון" או מכלול אשר מגביל את זוית ההיגוי, פשוט מעצור שהוא חלק מהמערכת, כמו חלון הזזה.

 

אני לא מבין, אין אחריות:?: ואם הלכת למרכזי, ואמרו לך שלא יודעים וסע לשלום, אז לא הייתה צריך לצאת משם

ולפנות למנהל המחלקה ולמנהל המוסך וכו'

יש...!!! "חוק" ספורט-מוטורי :lol: נו... איפה המסלול, למי משלמים ליום-מסלול, מי בא? מפה, נתוני GPS משהו...??? :?

MegaSquirt- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=480260

×
×
  • תוכן חדש...