Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מישהו יודע מה הקוטר של הדיסקית המתאימה?

אני בדכ קונה את שתי הגדלים שמוכרים בחנויות (מישהו יודע בממ?) הקטנה קטנה יותר בממ אחד מהתבריג לכן היא לא נכנסת לבורג, והגדולה היא טיפה גדולה מדיי.

מישהו יודע מה הקוטר המדוייק?

פורסם

המידות הנפוצות בפאביה הם:

 

קוטר פנימי 16 מילימטר, קוטר חיצוני 22 מילימטר, עובי 1.5 מילימטר (נחושת או אלומיניום דיסקה שטוחה).

 

קוטר פנימי 16 מילימטר, קוטר חיצוני 22 מילימטר עובי 2.0 מילימטר (נחושת דיסקה בעלת שטח חתוך עגול).

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על התגובה.

שמתי לב שנשאר לי דיסקית שנשארה מהטיפול הקודם, היא אכן בגודל 16 ממ אבל היא לא נכנסת לבורג, גם כאשר אני מנסה להבריג אותה על הבורג היא לא נכנסת.

פורסם

תעלה צילום של הדיסקה+בורג.

 

ייתכן שבעבר הייתה פגיעה בקרטר וההברגה ניזוקה לכן החליפו לך את הבורג למידה לא סטנדרטית.

 

ברכבי קונצרן VAG אין מידה 17, 18 או 15.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני די בטוח שהבורג מקורי, הוא נפתח גם בעזרת הלן שזה ייחודי לMPI.

כרגע קצת בעייתי להעלות תמונה כי הטיפול כבר בוצע, אבל הדיסקית פשוט לא נכנסת...

פורסם

את הדיסקית הגדולה שמתי קודם ואת הדיסקית הקטנה חתכתי עם קטר והלבשתי אותה ליד ראש הבורג (הוא טיפה יותר צר מההברגה).

רעיונות לפעם הבאה התקבלו בברכה.

פורסם

במקור דרושה אך ורק דיסקת אטימה אחת ולא שתיים.

 

רעיונות למה ?

 

קנה דיסקה חדשה מקורית בצ'מפיון או/גם בורג חדש.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...