Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תופעת גיר (?) מוזרה בסיאט לאון DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אצלי זה ככה

 

איזה יפה שלכולם מחליפים מצמדים, כי אני הוצאתי את הנשמה שלי ולא מתכוונים להחליף לי כלום. אמרו שהגיר "תקין".

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טיפ חשוב עוד לפני שאתה מגיע לטיפול תן קפיצה מהירה למוסך ותראה להם את הבעיה. יש מוסכים שבוחן רכב בודק לפני שמזמינים את החלק. ואחרי שהוא מאשר - רב הפעמים הוא מאשר ככה שזה רק פרוצדורה בשביל הפרוטוקול ולמה אני מספר לך את זה כי לא תמיד יש להם במלאי את החלקים. אני המתנתי שבועים . ובמידה והחלק קיים תעשה טיפול שיגרתי והחלפה ואם לא אז תמתין ותעשה את שניהם יחדיו. חשוב מאוד להודיע להם מראש ולא ביום הטיפול כי גם ההחלפה זה חצי יום וכדאי מאוד שיהיו מוכנים לזה. אחרי שהחליפו הרכב נוסע כרגיל ללא כל בעיה אני חושב שאני כבר ב 70K ק"מ יטי 1.2 מודל סוף 2011 המצמדים הוחלפו בסביבית 50K

בהצלחה.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

פשוט לא תאומן כמות הרכבים שעברו החלפה כזאת.

אני במקום פולקסווגן הייתי קובר את הראש בחול ומפצה את כל הלקוחות שנדפקו.

איך הגיוני החלפת מצמדים כל כך תכופה בכל כך הרבה רכבים חדשים.

מה שבטוח - זו הפעם האחרונה שאני משלם כסף על רכב עם DSG. :shock:

פורסם
פשוט לא תאומן כמות הרכבים שעברו החלפה כזאת.

אני במקום פולקסווגן הייתי קובר את הראש בחול ומפצה את כל הלקוחות שנדפקו.

איך הגיוני החלפת מצמדים כל כך תכופה בכל כך הרבה רכבים חדשים.

מה שבטוח - זו הפעם האחרונה שאני משלם כסף על רכב עם DSG. :shock:

 

זה ממש לא נכון ואני אסביר.

קונצרן פולקסווגן הינו חלוץ בתחום, תיבת ההילוכים מתקדמת מאוד, כל מי שנהג ברכב עם DSG ואז עבר לרכב עם תיבה רגילה מבין שמדובר בגיר מעולה.

התקלות מרובות זה נכון וחבל, אבל מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית והתבררה כבעייתית מאוד במדינות חמות יותר. המצמדים החדשים טובים ומשופרים וההבדל ברעידות שופר באופן ניכר

פורסם

מדהים איך לפעמים אנשים מצליחים לייצר דיסאינפורמציה על בסיס טיעונים שהפריכו אותם בעבר.

אקלים חם? כנראה שכל סין היא מדינה חמה ביותר, אחרת אין הסבר לריקול של כ-400,000 רכבי VAG (וזו רק דוגמא אחת, יש עוד).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זה ממש לא נכון ואני אסביר.

קונצרן פולקסווגן הינו חלוץ בתחום, תיבת ההילוכים מתקדמת מאוד, כל מי שנהג ברכב עם DSG ואז עבר לרכב עם תיבה רגילה מבין שמדובר בגיר מעולה.

התקלות מרובות זה נכון וחבל, אבל מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית והתבררה כבעייתית מאוד במדינות חמות יותר. המצמדים החדשים טובים ומשופרים וההבדל ברעידות שופר באופן ניכר

 

אין לי תלונה על יעילות הגיר, להפך - הוא הרבה יותר טוב מכל גיר אוטומטי שנהגתי עליו.

אבל, וזה אבל גדול, יש גם מה שנקרא "חווית משתמש" -

אם כבעלים של גיר שכזה, אני צריך לחוות תקלות ובעיות לרוב, לרבות ויכוחים ושכנועים עם היבואן,

לא בטוח שכולם יגידו שזה שווה את קדמת הטכנולוגיה.

אם זה היה מקרה אחד או שניים אז מילא, אבל אני רואה שכל VAG שנייה פה עברה החלפה שכזאת.

בתור אחד שמגדיר את עצמו כחובב הקונצרן וסיאט בפרט, אני לא חושב שארכוש שוב גיר שמועד לפורענות.

פורסם
מדהים איך לפעמים אנשים מצליחים לייצר דיסאינפורמציה על בסיס טיעונים שהפריכו אותם בעבר.

אקלים חם? כנראה שכל סין היא מדינה חמה ביותר, אחרת אין הסבר לריקול של כ-400,000 רכבי VAG (וזו רק דוגמא אחת, יש עוד).

 

בכל רע יש טוב..החורף היה חורף קשה..בימים האחרונים יש שרב כבד..

רגע רגע, דיווח מגלגלצ:עומסים כבדים ברחוב הלחי בבני ברק,עשרות ווגיות קרסו מהחום ותקועות בכניסה למרכז "שרות" צ'מפיון...:oops:

דיווח מהבורסה:ברבעון האחרון צ'מפיון מדווחת על עליה אדירה ברווחים כתוצאה ממכירת חלקי חילוף..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
בכל רע יש טוב..החורף היה חורף קשה..בימים האחרונים יש שרב כבד..

רגע רגע, דיווח מגלגלצ:עומסים כבדים ברחוב הלחי בבני ברק,עשרות ווגיות קרסו מהחום ותקועות בכניסה למרכז "שרות" צ'מפיון...:oops:

דיווח מהבורסה:ברבעון האחרון צ'מפיון מדווחת על עליה אדירה ברווחים כתוצאה ממכירת חלקי חילוף..

 

בוא נסגור על זה שחוש הומור הוא לא אחד הצדדים החזקים שלך ....

באמת אני מתחיל לתהות מתי כבר ימאס גם לכם מהרפלקס הפאבלובי הזה , את הסרט לקום אתמול בבוקר ראית ??

בטוחני שאין ולו חבר אחד בפורום שאינו יודע את דעתכם על המוצר , מה הטעם לחזור על זה שוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב ושוב , אתה לא מרגיש קצת כמו תקליט שחוק ?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

ותמיד זה בא מאנשים בעלי אלפא.

 

חבר'ה, תהנו עם האלפאות שלכם, אני גם מאוד אוהב את הרכב ותנו לנו לנהל דיוני DSG בשקט, מה הטעם בכלל בהתרסה אני לא מבין?

פורסם

חברים יקרים בעלי וואגיות.אתם אוהבים את הרכב שלכם ואני שמח שיש אנשים כמוני וכמוכם שאוהבים רכבים למרות שלעיתים הם מאכילים אותנו קש..

קחו את דברי בכיף,אם יש לי טענות הם חס וחלילה לא כלפיכים אלה כלפי היבואן שמכר לכם.

אני מאחל לכם נהיגה מהנה ונטולת תקלות,ושוב הכל ברוח טובה לכולנו יש את אותה אהבה:-o

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
חברים יקרים בעלי וואגיות.אתם אוהבים את הרכב שלכם ואני שמח שיש אנשים כמוני וכמוכם שאוהבים רכבים למרות שלעיתים הם מאכילים אותנו קש..

קחו את דברי בכיף,אם יש לי טענות הם חס וחלילה לא כלפיכים אלה כלפי היבואן שמכר לכם.

אני מאחל לכם נהיגה מהנה ונטולת תקלות,ושוב הכל ברוח טובה לכולנו יש את אותה אהבה:-o

 

יפה אמרת, כולנו חברים וכולנו אוהבים רכבים.

 

בהצלחה לכולנו...

פורסם
חברים יקרים בעלי וואגיות.אתם אוהבים את הרכב שלכם ואני שמח שיש אנשים כמוני וכמוכם שאוהבים רכבים למרות שלעיתים הם מאכילים אותנו קש..

קחו את דברי בכיף,אם יש לי טענות הם חס וחלילה לא כלפיכים אלה כלפי היבואן שמכר לכם.

אני מאחל לכם נהיגה מהנה ונטולת תקלות,ושוב הכל ברוח טובה לכולנו יש את אותה אהבה:-o

 

:mm_yeah:

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם
אם יש לי טענות הם חס וחלילה לא כלפיכים אלה כלפי היבואן שמכר לכם.

 

דווקא בזה היבואן לא אשם, הוא מוכר את מה שיצרן מספק, יש לו ברירה? התקלות לא באשמת היבואן, אבל החוכמה זה לתת שירות טוב אחרי המכירה, כאן מגיעות הבעיות..

פורסם

למרות התקלה הזאת, עדיין הגיר הזה טוב בהרבה משאר הגירים שמציעים יצרנים אחרים (להוציא כמובן מרצדסים, במוו ועוד כאלו למיניהם) . תן לי את היונדאי הכי אמינה בעולם ואני עדיין אעדיף ואגית שתבקר במוסך פעם בחצי שנה.

פורסם
חברים יקרים בעלי וואגיות.אתם אוהבים את הרכב שלכם ואני שמח שיש אנשים כמוני וכמוכם שאוהבים רכבים למרות שלעיתים הם מאכילים אותנו קש..

קחו את דברי בכיף,אם יש לי טענות הם חס וחלילה לא כלפיכים אלה כלפי היבואן שמכר לכם.

אני מאחל לכם נהיגה מהנה ונטולת תקלות,ושוב הכל ברוח טובה לכולנו יש את אותה אהבה:-o

יפה אמרת - יום נהדר :-D

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...