Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תופעת גיר (?) מוזרה בסיאט לאון DSG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את הלאון שברשותי ב-3.2011 וברצוני לבצע החלפה למצמדים משופרים ע"י צ'מפיון במועד קרוב יותר לתום האחריות לגיר.

האם הגיר חייב לגמגם בהכרח כדי שיבוצע בו שדרוג מצמדים?

דברי Oracle בשרשור, לפיו המצמדים לא הוחלפו גם במקרה של בעיה, קצת מדאיגים.

seat leon 1.8 tsi DSG

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פשוט לא תאומן כמות הרכבים שעברו החלפה כזאת.

אני במקום פולקסווגן הייתי קובר את הראש בחול ומפצה את כל הלקוחות שנדפקו.

איך הגיוני החלפת מצמדים כל כך תכופה בכל כך הרבה רכבים חדשים.

מה שבטוח - זו הפעם האחרונה שאני משלם כסף על רכב עם DSG. :shock:

 

 

עשית עדכון תוכנה לגיר כשקיבלת את הרכב, כי אני יודע שהיה?

מעניין האם המצמדים שאמורים להיות משופרים (ואפילו הישנים), כשהם מורכבים על עדכון התוכנה העדכני,

באמת מגלים עמידות טובה יותר.

פורסם

עדכון לכל מי שהתעניין במקרה:

 

כשצריך לתת מילה טובה אז נותנים מילה טובה.

קודם כל להילה משירות הלקוחות של צ'מפיון כאן בפורום שפנתה אליי ועקבה מקרוב אחר המקרה

ואף דאגה שהמוסך הקבוע שלי (קלדס בראשון לציון) יתקשרו אליי ויתאמו איתי תור למתי שנוח לי.

דבר שלדעתי אינו מובן מאליו ולא ניתן אצל כל יבואן.

לאחר בדיקה ועדכון תוכנה לגיר הוחלט (ביוזמתי) שלא לפרק את המצמדים ולחכות ולראות אם

המקרה יחזור על עצמו לאחר העדכון. באם כן - המצמדים יוחלפו בלי בעיות ובלי ויכוחים במסגרת האחריות.

באופן אישי העדפתי לתת קצת זמן לתוכנה ולעדכון ולא לפרק חצי רכב בשביל להחליף מצמדים ומכטרוניק.

בינתיים התופעה נעלמה למרות שגם ככה היא לא קרתה באופן תדיר.

בלי שום קשר, למרות שמדובר במרכז שירות מורשה יבואן שנתפס כמשהו "עויין",

חשוב לי לציין לטובה את כל החבר'ה מקלדס שנותנים שירות מעולה ויחס חם ואדיב,

מטפל אצלם באופן קבוע כבר 5 שנים עוד מימי הקופרה ואין לי אף טענה.

 

מקווה שעזרתי לכל מי שיתקל בבעיה דומה.

פורסם
דווקא בזה היבואן לא אשם, הוא מוכר את מה שיצרן מספק, יש לו ברירה? התקלות לא באשמת היבואן, אבל החוכמה זה לתת שירות טוב אחרי המכירה, כאן מגיעות הבעיות..

 

מה הקשר בין אולם תצוגה למוסך? צ'מפיון.

באולם התצוגה אחרי 10 דקות עם איביזה FR חדשה (1400 Twincharger) חזרתי לשם עם תלונות רעשים על הגיר.

בהתחלה אמרו לי שהם לא שומעים כלום, אחרי שיצאתי לעוד כמה דקות ופשפשתי ביוטיוב וראיתי שזה משהו מוכר וידוע, אמרו לי - ככה הגיר - הוא תקין וזה רק רעש.

 

במוסך מסרבים להחליף את הקלאטצ'ים למשופרים למרות שידוע שבסוף הם יגמרו ויהיה צריך חדשים משופרים.

 

1. למה במעמד המכירה לא אמרו לי שהגיר רועש מעבר למקובל בשאר הרכבים שנעים בכבישי ישראל?

2. למה לא יוזמים החלפת קלאטצ'ים בלי שתהיה תקלה? למה צריך לחכות שהרכב יתקע באיזה כביש מהיר ויסכן את בעליו אם ידוע שיש תקלה פוטנציאלית, שגם הפתרון שלה ידוע מראש.

 

לפותח השרשור,

 

תודה על העדכון, נחמד לדעת שמטפלים בך יפה - נראה שבמקרה שלך קבלת טיפול הולם כבר מההתחלה. כל הכבוד.

מקווה שזה יהיה ככה לאחוז גבוה של לקוחות. גם אני קבלתי עזרה מנציגות צ'מפיון בפורום על ידי נציגה בשם אורית, בהחלט עשתה עבודתה מצויין. רק חבל שקבלתי את העזרה הזו אחרי שכבר האשימו אותי שאני שקרן בטלפון וניתקו לי בפרצוף באולם תצוגה.

 

אגב, DSG, ההורים שלי קנו עכשיו את הפורד פוקוס השניה שלהם, שתי הפורד האלה החליפו 2 סיאט לאון MK1 1800 20V.

הם ממש רצו לאון 1.8 TSI DSG ואמרתי להם חד משמעית לא.

אני קניתי רכב חדש מהחברה, למרות הירידת ערך, נהנתי מאוד, אבל סבלתי כשהייתי צריך ללכת למוסך.

ומסיבה זו, עד שהדברים האלה לא יפתרו, והשרות ישתפר, לא אוציא רכב חדש מיבואן בצ'מפיון. לא רוצה להגיע למוסך, לא רוצה להתמודד עם שרות הלקוחות שלהם.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
אמרו לי - ככה הגיר - הוא תקין וזה רק רעש.

 

במוסך מסרבים להחליף את הקלאטצ'ים למשופרים למרות שידוע שבסוף הם יגמרו ויהיה צריך חדשים משופרים.

 

למה שיחליפו את הקלאץ' כי הגיר 'רועש'?

זה לא קשור אחד לשני.

אתה מתאר תופעה שמפריעה לך, אבל היא חלק מתפעול הרכב וקיימת בכל ה-FR (אני מניח מדבריך). אז אתה כנראה מאוד רגיש שמעיתית. חבל, אבל מה אתה רוצה שיעשו בעניין?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא אמרתי שהם קשורים אחד לשני.

דברתי על חווית הקניה בצ'מפיון.

 

לגבי הקלאטצ', כמו שאמרתי - ידוע שבסוף הוא ימות, ושהוא מועד לפורענות, החיים שלי יותר חשובים מחשבון הבנק של צ'מפיון.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

תודה על העדכון, נחמד לדעת שמטפלים בך יפה - נראה שבמקרה שלך קבלת טיפול הולם כבר מההתחלה. כל הכבוד.

 

אני מניח שלא טיפלו בי יפה בגלל העיניים היפות שלי, כנראה שלכל מוסך או מרכז שירות יש את תודעת השירות שלו.

לכן פרסמתי את שם המוסך המטפל.

פורסם
לא אמרתי שהם קשורים אחד לשני.

דברתי על חווית הקניה בצ'מפיון.

 

לגבי הקלאטצ', כמו שאמרתי - ידוע שבסוף הוא ימות, ושהוא מועד לפורענות, החיים שלי יותר חשובים מחשבון הבנק של צ'מפיון.

 

עברת לשטויות?

 

רעידות בהעברת הילוכים זה לא מצב מסכן חיים...

 

וזה שיש לך בעיה עם רעשי הרכב, מה לעשות, כל אחד והרגישיות שלו, אבל זו לא בעיה של צ'מפיון.

 

אני מניח שלא טיפלו בי יפה בגלל העיניים היפות שלי, כנראה שלכל מוסך או מרכז שירות יש את תודעת השירות שלו.

לכן פרסמתי את שם המוסך המטפל.

 

בוא, לא טיפלו בך יפה, טיפלו בך סטנדרטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בוא, לא טיפלו בך יפה, טיפלו בך סטנדרטי.

 

כל דבר הוא יחסי.

ביחס למה שציפיתי או ביחס לסיפורי הזוועות או ביחס למוסכים אחרים - טיפלו בי יפה.

פורסם

נו, באמת.

למה הגענו, שטפול סטנדרטי לחלוטין הופך לצל"ש?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה הקשר בין אולם תצוגה למוסך? צ'מפיון.

באולם התצוגה אחרי 10 דקות עם איביזה FR חדשה (1400 Twincharger) חזרתי לשם עם תלונות רעשים על הגיר.

בהתחלה אמרו לי שהם לא שומעים כלום, אחרי שיצאתי לעוד כמה דקות ופשפשתי ביוטיוב וראיתי שזה משהו מוכר וידוע, אמרו לי - ככה הגיר - הוא תקין וזה רק רעש.

 

במוסך מסרבים להחליף את הקלאטצ'ים למשופרים למרות שידוע שבסוף הם יגמרו ויהיה צריך חדשים משופרים.

 

1. למה במעמד המכירה לא אמרו לי שהגיר רועש מעבר למקובל בשאר הרכבים שנעים בכבישי ישראל?

2. למה לא יוזמים החלפת קלאטצ'ים בלי שתהיה תקלה? למה צריך לחכות שהרכב יתקע באיזה כביש מהיר ויסכן את בעליו אם ידוע שיש תקלה פוטנציאלית, שגם הפתרון שלה ידוע מראש.

 

לפותח השרשור,

 

תודה על העדכון, נחמד לדעת שמטפלים בך יפה - נראה שבמקרה שלך קבלת טיפול הולם כבר מההתחלה. כל הכבוד.

מקווה שזה יהיה ככה לאחוז גבוה של לקוחות. גם אני קבלתי עזרה מנציגות צ'מפיון בפורום על ידי נציגה בשם אורית, בהחלט עשתה עבודתה מצויין. רק חבל שקבלתי את העזרה הזו אחרי שכבר האשימו אותי שאני שקרן בטלפון וניתקו לי בפרצוף באולם תצוגה.

 

אגב, DSG, ההורים שלי קנו עכשיו את הפורד פוקוס השניה שלהם, שתי הפורד האלה החליפו 2 סיאט לאון MK1 1800 20V.

הם ממש רצו לאון 1.8 TSI DSG ואמרתי להם חד משמעית לא.

אני קניתי רכב חדש מהחברה, למרות הירידת ערך, נהנתי מאוד, אבל סבלתי כשהייתי צריך ללכת למוסך.

ומסיבה זו, עד שהדברים האלה לא יפתרו, והשרות ישתפר, לא אוציא רכב חדש מיבואן בצ'מפיון. לא רוצה להגיע למוסך, לא רוצה להתמודד עם שרות הלקוחות שלהם.

 

רק שלא תתאכזבו מהפוקוס כי לפי מה שרץ בפורומים, יש שם בגיר את אותן בעיות וגם הם לא חברה שמי יודע מה מקפידה על חיוך של לקוחותיה

פורסם
רק שלא תתאכזבו מהפוקוס כי לפי מה שרץ בפורומים' date=' יש שם בגיר את אותן בעיות וגם הם לא חברה שמי יודע מה מקפידה על חיוך של לקוחותיה[/quote']

 

אמנם הרכב שלי אחר. אבל כשטיפלו ברכבי בדלק מוטורס ניר צבי, יצאתי מרוצה והתרשמתי שזאת הייתה החוויה של שאר הלקוחות שהיו במקביל אלי. זה אמנם לא מדגם מייצג אבל בהחלט דגימה.

למען הסר ספק - טיפול תקופתי שגרתי. שום דבר לא התקלקל.

למה סתם לבאס בנאדם...? (מז"ט)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
רק שלא תתאכזבו מהפוקוס כי לפי מה שרץ בפורומים' date=' יש שם בגיר את אותן בעיות וגם הם לא חברה שמי יודע מה מקפידה על חיוך של לקוחותיה[/quote']

 

מצטער שלא ציינתי, מדובר בפוקוס ישנה יותר עם גיר אוטומט רגיל לחלוטין.

Peugeot 208 GTI 2016


×
×
  • תוכן חדש...