Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הדגם מנוע?

 

מדובר בדגם עם טורבו? אם כן אז אז הטיימינג קצת מסובך והסט טיימינג כולל מותינים ומגיע בסט גם גלגלת של הקאמשפט וכל הסט הזה לבד עולה כ 1400ש"ח.

 

יש חריר בבלוק שאליו מכניסים כלי מיוחד שנועל את המנוע, לקאמשפט יש חריץ שצריך להיות מול חריץ, ולמשאבת הסולר אין סימנים יש אלא יש סימונים על הרצועה.

 

אני מציע לך שאתה נועל את הקראנק עם הכלי(שזהה לרנו מגאן), לסמן את כל הגלגלות בעזרת טיפקס למרות הסימונים המקוריים, כי על הרצועות טיימינג התחליפיות הסימונים לא תמיד נכונים ברכב הזה ראה הוזהרת!.

 

נתחיל בזה שתרשום את דגם המנוע.

פורסם

http://www.justanswer.com/uploads/mikdermoose/2009-04-08_212718_KANGOO_D_timing_belt.jpg

 

שים לב, אתה חייב לנעול את הקראנק בעזרת כלי ייעודי מיוחד!

אחרי זה לסמן בעזרת טיפקס את המיקום של משאבת הסולר, אל תסתמך על הפסים שיש על הרצועה החדשה כי ברצועות התחליפיות (גם של GATES) הסימונים לא נכונים על הרצועה, למרות שרשום עליה את דגם המנוע!!

לכן עדיף שתסמן עם טיפקס הכי בטוח ואחר כך תאמת עם הסימונים המקוריים על הרצועה.

כל עוד הקראנק נעול עם הכלי, תוכל לסמוך על הסימונים שאתה עשית בעזרת טיפקס על גלגלת המשאבת הזרקה ועל הקאמשפט.

 

אני ממליץ לך בחום רב לקחת את הרכב למוסך שמכיר את הרכב קל מאוד ברכב הזה הלתבלבל ולהסתבך עם הרצועה והנזק למנוע יהיה מיידי.

פורסם

תמתין עד מחר כשאהיה בעבודה יש לי מחברת שבה רשום מספר השיניים בין הסימון של הקאמשפט לבין המשאבת הזרקה.

 

שוב ושוב אני אומר לך הסימונים על הרצועה החדשה לא תמיד נכונים כי יש שינויים בין דגמי המנוע! יותר בטוח זה לספור שיניים על הרצועה והנתון הזה רשום לי במוסך במחברת מחר אבדוק לך.

 

האם נעלת את המנוע עם הכלי? אם לא, קח את הרכב למוסך על גרר אחרת המנוע שלך ילך לפח, אני צופה שאתה הולך להסתבך כי אינך מכיר את הרכב.

פורסם

אים תוכל להביא לי את גם את שאר הסימונים

1 איפה להעמיד את שקע הגלגל של הקמפשפ לבין הבלוק מנוע.??

2 השקע שבגלגל של משאבת הסולר. לבין הבלוק??

3 גלגל עם קו לאורך . הארכובה לבלוק

4האם שם זה הסימונים?? מול מה אני מעמיד אותם

5 במה הכוונה לנעול את המנוע??? מה זה אומר .

אני מעוניין לעשות זאת לבדי לא במוסך.

החלפתי קמפשפ ולכן איבדתי את טיימינג

תודה מראש

ש ה' יברך אותך .ויזכה אותך

כשם שאתה חוסך כסף ליהודים יקרים.

ש ה' יעניק לך ברכה והצלחה לטובה .

תודה

פורסם

בין הפולי של הקראנק לבין הבלוק אין סימונים זאת הבעיה, יש מכשיר מיוחד שנועל את המנוע בנקודה מסויימת וזה למעשה הסימון.

בקאמשפט יש סימון, על הגלגלת יש לך קו קטן כמו שרואים בסירטוט שהוא צריך להיות מול החריץ שיש במכסה של הטיימינג(מהפלסטיק) ו/או מול חריץ שקיים מול הגלגל בשעה "12"(אם תדמיין שעון).

במשאבת סולר יש סימון רק על הגלגלת עצמה ואין מול מה להעמיד אותו חוץ מהפס הלבן שיש על הרצועה, אבל הבעיה היא שאם יש לך רצועה תחליפית אז לא בטוח בכלל שהסימון הזה יהיה נכון.

 

תודה על הברכה שלך, למרות שאתה רוצה לעשות לבד ולחסוך כסף, אתה עלול לגרום נזק שיגרור הוצאה כפולה כפליים מעלות הטיימינג משום שאין לך את הכלים המיוחדים שצריך למנוע הזה ומשום שאין לך את הידע (ידע לא בעיה השאלה מהיכן תשיג את הכלי המיוחד).

 

בהצלחה בכל מקרה.

פורסם

רנו קנגו דיזל 1900 סמק ללא טורבו מודל 2001.

תקלות

זיוף במנוע ... הלך אנגקטור חשמלי .מחלקי חילוף 200 שח ועבודה 150 שח

נזילת מים מחנוכיה ( נצרת מים 5 יציאות ) 200 שח עבודה 150 שח

משאבת סולר. נוזלת מקדם הצתה סדוק 600 שח עם עבודה

נקישות במנוע ..... קרוב ל 10 מכוונים שבדקו

כולם רצו להחליף מנוע או לפרק את הראש.

הלך הקמפשפ. ( גל זיזים) מי שם הנקישות

החלפה ועבודה קצת יקר כי צריך טיימינג מחדש עם מכשיר.

1500 שח.

היה לי קמפשפ מי רכב. דומה . אני ואחי פירקנו והרכבנו.

את טיימינג מוסך הרכיב כך שעלה לי 400 שח

אז אין נקישות אין נזילת סולר אין נזילת מים. אין נזילת שמן .

חברים זה כמה וכמה של רכב .

התקלות לא ניגמרות.

אני יעדכן בתקלה הבאה.

את הכול רשמתי .

בשביל חברים אחרים שיש להם בעיות דומות

פורסם

הקאמשפט ברכב הזה לא סתם שובק ביום בהיר אחד, הכל מתחיל בהתחממות המנוע ולאחר שמשפצים את הראש (אם שיפצו בעבר) אז לא ביצעו לו יישור ובדיקת ליין (שכל תושבות הקאמשפט יהיו מקבילים זה לזה) , ומה שקורה הוא שהתושבות של הקאמשפט התעוותו והם לא ב"ליין" אחד יש עיוות בניהם ולכן כל קאמשפט שתרכיב יקבל שחיקה חזקה תוך זמן לא רב והוא שוב ושוב ישבוק.

 

לא שווה להשקיע כלכלית בתיקון ראש מנוע לרכב הזה, אתה יכול לקנות מנוע קומפלט שמגיע עם משאבת הזרקה ומזרקים במחיר קרוב לעלות שיפוץ הראש מנוע, ומי יודע מה מצב הבוכנות אם יש דליפות קומפרסיה והמנוע מעביר קומפרסיה לעוקת השמן, זה גם נפוץ מאוד בקנגו.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שאלה: אחריי טיימינג ברנו קנגו 1900 tdi נדלקת נורה צהובה של סליל ואז בנסיעה האוטו לא סוחב . ברגע שהנורה נכבאת האוטו מתחיל לצבור תאוצה. למה?

×
×
  • תוכן חדש...