Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בשעה טובה קניתי רכב .

 

האלמרה משנת 2006 עם 128K ק"מ עם עבר של 3 חודשים בהשכרה.

 

אני רוצה להכניס את הרכב לבדיקה מקיפה ותיקון כללי (אם צריך) .

 

וויתרתי עם בדיקה בקומפיוטסט לפני קניה , אני לא מחפש כסתכ"ים .

 

לפני תחילת החיפוש אחר האלמרה ,קראתי שבמורשה הטיפולים יקרים ,אך לא מצאתי המלצות לאלטרנטיבות

 

תודה על ההמלצות

  • ספונסר פורום
פורסם

אזור המרכז גדול יחסית, אך באופן כללי יש לך באזור ראשון-לציון את מוסך איציק פלדמן שהוא מוסך כללי (מורשה משרד התחבורה, לא מורשה יבואן) שמכיר טוב גם את הרכבים הללו ויוכל לעזור לך.

קצת יותר קרוב לתל-אביב, ממש על הגבול עם גבעתיים, יש לך את מוסך שמעון שהוא מוסך ותיק מאוד ומומלץ מאוד שמטפל בכל סוגי הרכב היפאני.

ואם בכל זאת תרצה לפנות למוסך מורשה טוב באזור, יש לך את מוסך המכונן ושם פנה אל שרון מנהל העבודה או אייקה הבעלים של המוסך.

 

בהצלחה ותתחדש, קנית אחלה רכב!

פורסם
שלום חברים,

 

בשעה טובה קניתי רכב .

 

האלמרה משנת 2006 עם 128K ק"מ עם עבר של 3 חודשים בהשכרה.

 

אני רוצה להכניס את הרכב לבדיקה מקיפה ותיקון כללי (אם צריך) .

 

וויתרתי עם בדיקה בקומפיוטסט לפני קניה , אני לא מחפש כסתכ"ים .

 

לפני תחילת החיפוש אחר האלמרה ,קראתי שבמורשה הטיפולים יקרים ,אך לא מצאתי המלצות לאלטרנטיבות

 

תודה על ההמלצות

 

אני ממליץ על מוסך חורי בראשון לציון

מוסך מורשה משרד התחבורה

טלפון 039640507

×
×
  • תוכן חדש...