Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לא קיבלתי מענה בפורומים מתאימים אחרים, אם מישהו כאן יוכל לסייע אני אשמח.

לאימי יש ניאגרה ישנה מסוג caroma שכנראה קשה למצוא היום בארץ.

הניאגרה אמורה להיות מוחלפת, האם מישהו מכיר מקום שבו אני יכול למצוא את הפריט המדובר?

 

תודה.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
לפני שמחפשים עבורך. יש סיבה שבעטיה אתה מעוניין דווקא להחליף לאותה פירמה?

 

הבנתי (= מה שאמא שלי אמרה אחרי בדיקת אינסטלטור) שמבנה תא השירותים והצנרת ששופצו פעם, הותאמו במיוחד לניאגרה הספציפית, והחלפתה לניאגרה מודרנית תגרור שוב שינוי תא השירותים ועלויות שאינן זמינות :?.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

האם מדובר באסלת P או מסוג מונובלוק? קשה לי להאמין שמדובר במוצר כ"כ ייחודי.

 

ראה כאן את מפרט הדגמים (העכשווי שלהם). האם אתה מזהה את האסלה?

http://www.caroma.com.au/bathrooms/toilet-pans

 

*****עריכה*********

 

מצאתי שזו אכן בעיה - כיוון שהיבואן (ברימיקס ממושב צפריה) פשט את הרגל בשנת 2005, למרות שהוא מופיע כפעיל פה ושם.

כמו כן, זו אכן אסלה עם עיצוב ייחודי שנותן מראה של מונובלוק, למרות שמדובר בניאגרה נפרדת.

השאלה היא אם לא ניתן לפרק את הניאגרה הנוכחית (בד"כ זה עם גוש בטון, המהדרין מחברים עם שני ברגים לרצפה במידה שיש פתחים לכך. לחילופין מודבק עם סיליקון) ולהשתמש בה שנית.

אם לא - לדעתי ניתן להחליף לניאגרה (P+ מיכל פלסאון עולים כ-400 ש"ח, מונובלוק עולה מ-600 וצפונה) אחרת כי מה שצריך זו יציאת מים (ברז ניל) וכניסת ביוב (צינור 4 צול).

פורסם
האם מדובר באסלת P או מסוג מונובלוק? קשה לי להאמין שמדובר במוצר כ"כ ייחודי.

 

 

 

מצאתי שזו אכן בעיה - כיוון שהיבואן (ברימיקס ממושב צפריה) פשט את הרגל בשנת 2005, למרות שהוא מופיע כפעיל פה ושם.

כמו כן, זו אכן אסלה עם עיצוב ייחודי שנותן מראה של מונובלוק, למרות שמדובר בניאגרה נפרדת.

השאלה היא אם לא ניתן לפרק את הניאגרה הנוכחית (בד"כ זה עם גוש בטון, המהדרין מחברים עם שני ברגים לרצפה במידה שיש פתחים לכך. לחילופין מודבק עם סיליקון) ולהשתמש בה שנית. לא הבנתי למה לפרק ולהרכיב חזרה אם הניאגרה אינה תקינה...

אם לא - לדעתי ניתן להחליף לניאגרה (P+ מיכל פלסאון עולים כ-400 ש"ח, מונובלוק עולה מ-600 וצפונה) אחרת כי מה שצריך זו יציאת מים (ברז ניל) וכניסת ביוב (צינור 4 צול). היות והבנתי בתחום היא כמידת האמון בין ישראל לטורקיה, אני רק אומר שהפתרון שהוצע ע"י האינסטלטור שבדק דומה להצעתך, רק שפירוש הדבר הוא שבירה ובנייה מחדש. ולכן העדיפות היא להחלפה באותו פריט בדיוק.

 

תודה על בדיקתך :-).

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
שמר מתערב בכל שרשור על ויאגרה להחלפה.

 

כשתגיע לגילי המופלג, גם אותך ידאיגו נזילות למיניהן.

 

מנוע צהוב - מה לא תקין באסלה? הפכפוך אחרי מס. 2 כבר לא צלול כבעבר?

פורסם
מנוע צהוב - מה לא תקין באסלה? הפכפוך אחרי מס. 2 כבר לא צלול כבעבר?

 

לא הבנתי מה זה אומר. הבעיה היא שהניאגרה מיושנת ומשומשת לעייפה, והיא דולפת באופן שכנראה אינו ניתן לתיקון ע"י גומיות או חלפים אחרים שאינם שלה.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

זה היה סתם חידוד, לא קשור לנושא. עזוב.

 

לענייננו - תיארתי לי שזו הבעיה שלך - נדמה לי שהפתרון עבורך מצוי בהודעה הזו:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=342&messageid=135881437

 

אם אתה לא מסתדר ופ"ת לא רחוקה עבורך - אולי שווה לקרוא לאינסטלטור שהשיב להודעה.

פורסם
. הבעיה היא שהניאגרה מיושנת ומשומשת לעייפה, והיא דולפת באופן שכנראה אינו ניתן לתיקון ע"י גומיות או חלפים אחרים שאינם שלה.

 

אין דבר כזה

 

ניאגרה לא מתעייפת, חיבור בין מיכל ההדחה אל הניאגרה הינו עם גומי והברגה (כלשהי\ברגים)

הגומיות אוטומוט בין חלקי החרס, כלומר אם החרס לא נשבר אז אין שום סיבה שגומי חדש לא יאטום

אם מדובר בחלק מפלסטיק אז הוא ניתן להחלפה

 

מנגנון הדחה נוזל אפשר להחליף, כיום יש אוניברסלים ומסוגים שונים שניתן לחברם לכל מיכל שכמעת אי פעם יוצר.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לכל המנחשים שנתנו פה תשובות אז ככה:

ניאגרה כרומה היא ניאגרה מפלסטיק שאכן אין להשיג עבורה חלקי חילוף יותר

היחוד שלה שהיא צרה מאוד ולכן אין אפשרות להרכיב ניאגרה של חברה אחרת במקום כי המושב לא יהיה בהטיה אחורה

והוא יפול כל הזמן בעיה נוספת שכניסת המים מתחתית הניאגרה ולא מהצד

אבל יש לי ניאגרה אחרת שהובאה כתחליף לכרומה שנעלמה מהשוק

התחליף היא ניאגרה צרה עם כניסת מים תחתית עם גומית סיליקון שעמיד לשנים

גילוי נאות הייתי סוכן של כרומה ויש לי נסיון של מאות יחידות שמכרתי כתחליף לה

אין צורך לפרק כלל את האסלה

ליותר פרטים צור קשר בהודעה פרטית

מקווה שעזרתי ניר

נ ב חבל על הזמן בנסיון להתאים גומיות אחרות או לחתוך מפנימית של גלגל זה לא עובד בכלל

×
×
  • תוכן חדש...