Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי פולקסוואגן פאסאט שנת 2003.

הרכב לא הונע במשך כשבועיים ולאחר ההנעה,הדלתות לא נפתחות דרך השלט למעט דלת הנהג.

(מתוך הרכב הלחצן בדופן דלת הנהג פותח וסוגר את הנעילה מרכזית בצורה תקינה).

השלט נועל את כל הדלתות אך פותח רק את דלת הנהג, הבעיה קיימת גם עם השלט הרזרבי.

מה יכולה להיות הבעיה ?

תודה לעוזרים

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם

בעיה מוכרת בכלל הרכבים בעלי הנעילה המרכזית.

 

בגדול, לרוב זו בעיה של RELAY, ממסר - תקול, במקרה שלך, אחד תקין והשני בעייתי, ההחלפה מאוד קלה - רק תשיג את החלק המתאים, הממסר לרוב יהיה בדלת הנהג או בסמוך ללוח הפיוזים מתחת להגה.

 

השג שרטוט של הרכב שלך ספציפית ובדוק את העניין.

 

במידה ולא, יכול להיות שהבוכנה שדוחפת ומושכת נתקעה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

קידוד מחדש של השלטים יפתור לך את הבעיה. לפי מה שהבנתי מערכת הנעילה המרכזית תקינה,הבעיה בשלט שלא פותח את כל הדלתות. השלטים מקוריים?

פורסם

לא ריליי ולא נעליים.

ZCTB82 צודק. עניין של קידוד. המצבר נחלש ו"הזכרון אבד"

 

לא יודע איזה שלט יש לך.

אם יש לך צ'מפיון קלאס (התקנה מקומית בדגמים ה"נחותים" יותר):

פתח דלת נהג, פתח מכסה מנוע, פתח בגז', פתח סוויץ'. (בסדר הזה בדיוק!)

תלחץ על הכפתור העליון (בשלט שפועל) למשך 5 שניות.

אחרי שישמע ביפ, תלחץ בשלט שלא עובד על 2 הכפתורים בעת ובעונה אחת.

אחרי שישמע ביפ תלחץ על 2 הכפתורים בשלט הפעיל

תסגור סוויץ' , תסגור הכל חזרה ותוודא שהשלט התחיל לעבוד.

 

אם יש לך שלט מקורי מהיצרן תסתכל בהוראות בקובץ המצ"ב:

123.pdf

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...