Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני באותה הסירה.

גם אני מחפש אלפא 156.

גם אותי הפחידו עם עלויות האחזקה.

אז מה.. זה עדיין לא מוריד לי את החשק לגמרי.

 

אם התקציב שלך הוא 50K ש"ח, קנה לך אחת כמה שיותר שמורה עד 30K ש"ח, ואת שאר התקציב תשאיר לאחזקה.

אלא אם כן אתה מתחבר רק ל-156 לאחר מתיחת הפנים, שבמקרה זה היא גם יקרה יותר מ-30K ש"ח, וגם בעלת מנוע אמין הרבה פחות..

או אז אתה בבעיה בדיוק כמוני... :roll:

 

מצאתי אחת, אקסמפלר נדיר, שמורה במיוחד. אחת אחרי מתיחת הפנים עם מחיר שערורייתי. לא שמעתי על שוני במנועים...(עוד קצת פחד למשוואה)

היא לא 120, וגם לא קופר. כל אחת מספקת משהו אחר לגמרי.

החלטה קשה....

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצאתי אחת, אקסמפלר נדיר, שמורה במיוחד. אחת אחרי מתיחת הפנים עם מחיר שערורייתי. לא שמעתי על שוני במנועים...(עוד קצת פחד למשוואה)

היא לא 120, וגם לא קופר. כל אחת מספקת משהו אחר לגמרי.

החלטה קשה....

 

אני מניח אתה מתכוון לרכב מת"א עם ק"מ נמוך מאוד [שנת 2005].

זה שמפרסם שהוא יודע שהמחיר ביד-2 נמוך, אך בלוי יצחק לא... [אגב, מה המחיר שהוא דורש?]

אז זהו, שיש הבדל מאוד גדול בין המנועים, הישן נקרא TS, והחדש נקרא JTS.

אומרים שהחדש יותר [JTS] מאוד לא אמין ובעל מזרקים רגישים מידי שיכולים להביא לחורבן המנוע תוך ק"מ נמוך מאוד [יש דיווחים על מנועים שהלכו תוך 60K ק"מ].

 

כנראה שאתה באותו המלכוד כמוני, בעיה..

 

אומרים שה-156 לפני מתיחת הפנים מהנה לנהיגה לא פחות [וגם באופן מפתיע לא איטית יותר], אך העיצוב פנים שלה ביחס מחוויר ביחס לחדשה [2004 ומעלה].

 

אגב, אני מבין שנהגת על ה-120 ועל המיני [קופר?], אם כן, איך הן בהשוואה לאלפא? [באופן מוזר ביותר הן גם על הכוונת שלי]

פורסם
אני מניח אתה מתכוון לרכב מת"א עם ק"מ נמוך מאוד [שנת 2005].

זה שמפרסם שהוא יודע שהמחיר ביד-2 נמוך, אך בלוי יצחק לא... [אגב, מה המחיר שהוא דורש?]

אז זהו, שיש הבדל מאוד גדול בין המנועים, הישן נקרא TS, והחדש נקרא JTS.

אומרים שהחדש יותר [JTS] מאוד לא אמין ובעל מזרקים רגישים מידי שיכולים להביא לחורבן המנוע תוך ק"מ נמוך מאוד [יש דיווחים על מנועים שהלכו תוך 60K ק"מ].

 

כנראה שאתה באותו המלכוד כמוני, בעיה..

 

אומרים שה-156 לפני מתיחת הפנים מהנה לנהיגה לא פחות [וגם באופן מפתיע לא איטית יותר], אך העיצוב פנים שלה ביחס מחוויר ביחס לחדשה [2004 ומעלה].

 

אגב, אני מבין שנהגת על ה-120 ועל המיני [קופר?], אם כן, איך הן בהשוואה לאלפא? [באופן מוזר ביותר הן גם על הכוונת שלי]

 

אנחנו מדברים על אותה אחת בדיוק.

שלושת הרכבים הנ"ל שונים לגמרי אחד מהשני.

הבימר, מרגיש כמו טנק על הכביש. מאוד מסיבי וכבד. אבל אם לוחצים על הדוושה אז הרכב מגיב מאוד יפה. יש לו הרבה כח שרק מחכה להשתחרר. גם תיבת ההילוכים האוטומטית הפתיעה אותי לטובה (במוד הידני). החלפות מהירות ומדויקות. זה הרכב הראשון שנהגתי בו עם הנעה אחורית. ההיגוי מרגיש אחרת. ההגה שלה, אגב מאוד כבד.

ה-156, היגוי מעורפל משהו, גם ביחס לבימר וגם ביחס לפוקוס דור 1. אין לה את הכח שתמצא בבימר. כנראה שהוא מתעורר לחיים בסל"ד שטרם הגעתי אליו.

המיני קופר, רכב שגורם לך לחייך כשאתה נכנס אליו, וגם כשאתה נוהג. אחיזת כביש מאוד מפתיעה לטובה. בנהיגה בכביש מפותל ומהיר הרכב היה כל הזמן במקום הנכון. לרגע לא הרגשתי איבוד אחיזה, אפשר להגיד שהתחת שלה היה מודבק לכביש.

מצד שני זה רכב יחסית חלש ובעל משקל לא קל. וגם לך תמצא כזו שמורה וידנית...

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

פיאט פנדה ידנית יותר כיפית מהc2 הזאת.

בנוגע לאלפא, ל156 עם המנוע החדש יש מוניטין זוועתי בנושא אמינות המנוע.

מעולם לא החזקתי אחת אך הרשת מלאה בתלונות.

הישנה עם ה2.0 דווקא מאוד מומלצת.

רכב ספורטיבי תמיד יהיה קצת יותר יקר לאחזקה, עם זאת אקזמפלר שמור בלי מחלות ידועות לא יהיה יקר משמעותית.

אגב, עדיין לא הבנתי אם אתם מחפשים 3 או 5 דלתות, אם 3 זה מספיק אז אין כמו הקליאו ספורט.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
פיאט פנדה ידנית יותר כיפית מהc2 הזאת.

בנוגע לאלפא, ל156 עם המנוע החדש יש מוניטין זוועתי בנושא אמינות המנוע.

מעולם לא החזקתי אחת אך הרשת מלאה בתלונות.

הישנה עם ה2.0 דווקא מאוד מומלצת.

רכב ספורטיבי תמיד יהיה קצת יותר יקר לאחזקה, עם זאת אקזמפלר שמור בלי מחלות ידועות לא יהיה יקר משמעותית.

אגב, עדיין לא הבנתי אם אתם מחפשים 3 או 5 דלתות, אם 3 זה מספיק אז אין כמו הקליאו ספורט.

אהבתי את ההגזמה...

תוכל לחלוק מה הניסיון שלך עם הC2 שנדע מדוע נחרצות זה רכב כזה מעפן.

פורסם

הוא לא מעפן, הוא פשוט לא כיף.

מעולם לא החזקתי אחת, אך מנסיעת התרשמות יצאתי מאוכזב.

היא אינה מרגישה כמו הקארט שהיא אמורה להרגיש (106, סקסו הישנה) והמנוע הזה קטן עליה (באופן מפתיעה) שלא לדבר על ההגה, אוחח ההגה.

אולי הסטנדרטים שלי גבוהים אבל אני צפיתי לקבל קליאו ספורט מוחלשת או לפחות חוויה של 106 xsi.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בטופ גיר לפני שנים עשו עליה כתבה. שם סיפרו שמחלקת השיווק של סיטרואן הסתובבה בשטח וערכה שאלונים בקרב הצעירים, מה הם היו רוצים לראות ברכב.

התוצאה היא הרבה ניפוחים, רעש וצלצולים.

לא נהגתי אז אין המשך.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
אומרים שה-156 לפני מתיחת הפנים מהנה לנהיגה לא פחות [וגם באופן מפתיע לא איטית יותר], אך העיצוב פנים שלה ביחס מחוויר ביחס לחדשה [2004 ומעלה].

 

ה-156 שלפני מתיחת הפנים נחשבת למהנה יותר לנהיגה - קשוחה יותר וקלה יותר. מה שכן, עיצוב הפנים (החל מ-2003, יחד עם עיצוב החוץ הישן) פחות מהודר (אם כי לטעמי עיצוב החוץ עדיף משמעותית). מנוע ה-JTS הוא כנראה מנוע ה-2.0 המהנה ביותר שאלפא הוציאו מעולם. כשהוא תקין. ודי לחכימא, כפי שנאמר, או כמו שאמר חבר פורום ותיק ומכובד - אחלה מנוע, חרא מוצר. תיקח TS, או, אם תוכל לעמוד בצריכת הדלק, את ה-V6 (רק שכמות הידניות שיוצאות לשוק זעומה, לאחר 2003 כמעט ואין למצוא והמחירים שדורשים עליהן גבוהים מאד).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

^

תודה.

אני אכן מחפש פה ושם אחר V6 ידנית, אך לצערי לא ניתן למצוא אחת נורמאלית, בטח ובטח שלא אחת לאחר מתיחת הפנים.

רוב ה V6 הן אוט', וזה אישית מוריד לי את כל החשק.

אני מוכן לספוג את הוצאות הדלק, אבל לפחות לקבל את התמורה בעד האגרה, וזאת נמנעת ע"י הסירוס העמוק שמבצע הגיר האוט' המיושן.

מבחינה זאת, עדיף כבר ללכת על ה 2.0TS ידנית..

 

 

 

כרגע אני מתחיל לשקול את ה-159 1.9JTS, היא אומנם איטית משמעותית אך מודרנית הרבה יותר מ-156 והבנתי שגם דיי מהנה [תקן אותי אם אני טועה].

הכיוון של 1.9JTS הוא כלכלי נטו [לא מוכן להוציא מעל 60K על רכב שני שאמור לשמש אותי עד 5K ק"מ בשנה].

פורסם

אין שום ביסוס לכך. אין ל-1.9 שום דבר משותף עם ה-2.0 הישן.

 

המנוע די חלש, אך גמיש באופן מפתיע ומושך יחסית סביר. ההתנהגות טובה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

רק כדי לסבר את האוזן, מנוע ה-JTS הראשון והידוע כבעייתי הוא בעצם בלוק מודולרי (כמו ב-TS) של פיאט עם ראש אחר ומערכת הזרקה ישירה. למנוע רצועת טיימינג ומידות בוכנה 83X91, כאמור בדיוק כמו ב-2.0 TS.

 

מנוע ה-1.9, כמו ה-2.2, הוא מנוע המבוסס על בלוק של GM, עם הזרקה ישירה אחרת לחלוטין, תזמון משתנה לשסתומי יניקה ופליטה ושרשרת טיימינג, בשניהם. הקדח בשני המנועים זהה (86 מ"מ) והמהלך הוא זה ששונה - 80 מ"מ ב-1.9 מול 94.6 ב-2.2. אפילו יחס הדחיסה זהה - 11.3.

 

FITCH - אשמח לאסמכתא לטענה שלך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...