Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי פוסל רכישה של v6 אוטומטית ומסב אותה לידני, ולא בטוח שגם זה. הגיר שלה נותן בראש לא רע.

 

יותר קל אולי יהיה למצוא פיאט קופה ידנית, לא ראיתי אם הזכרתם אותה בשרשור.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה לבסתבך עם הסבות מיותרות ויקרות, אם זה הכיוון אז לאון טורבו או גולף gti.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

גם נכון, כשיש חלופה שמעניינת אותך, למרות שמבין הרבה סוגי ההסבות והשיפורים אני חושב שזו אחת השמרניות והמוצלחות שבהן.

 

שתי הלירטות שלי- אם לא הייתי מוצא V6 ידנית הייתי בכיף לוקח QS חדשה יותר ומשדרג אותה. הייתי מרוויח תא נוסעים ששייך למאה הנוכחית, יותר כריות אוויר ומבחר גדול יותר של אקזמפלרים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נמכרו גם נמכרו. רובן המכריע Q-סיסטם. ב-2003 מספרים על כמה יחידות שנמכרו ידניות - לכאורה הדגם האידיאלי - עיצוב פנים חדש ועיצוב חוץ ישן. במו עיני יצא לי לראות רק אחת. Q לאחר מתיחת פנים חיצונית יצא לי לראות - הן בהחלט קיימות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ב-2003 מספרים על כמה יחידות שנמכרו ידניות - לכאורה הדגם האידיאלי - עיצוב פנים חדש ועיצוב חוץ ישן. במו עיני יצא לי לראות רק אחת. Q לאחר מתיחת פנים חיצונית יצא לי לראות - הן בהחלט קיימות.

 

לא רק לכאורה, והאמת שלי במשך שנה ויותר של חיפושים לא יצא אפילו לשמוע על אחת.

 

לא שאני מתלונן, אבל אין ספק שמתיחת הפנים הפנימית היא שדרוג אדיר (למשרות שיש שיטענו שהמנוע המעודכן לתקן יורו 3 פחות טוב מיורו 2, אבל בשבילי זה היה יכול להיות טרייד אוף סביר לגמרי).

 

עריכה לרומן בתגובה שלמטה: מסכים לגמרי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

זה לא שהוא פחות טוב, כמו העובדה שכמה שפחות רכיבים אלקטרוניים ברכב שעבר את העשור זה יותר טוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אין שום ביסוס לכך. אין ל-1.9 שום דבר משותף עם ה-2.0 הישן.

 

המנוע די חלש, אך גמיש באופן מפתיע ומושך יחסית סביר. ההתנהגות טובה.

 

אלון ורומן,

הכוונה לא הייתה במחורבן כמו דורש-להחליף-מזרקים-כל-100K-ק"מ כמו ה2.0 הישן.

אלא זה שהשילוב 159+1.9 הוא פחות מוצלח מן ה-2.2,2.4 וה-3.2.

 

"מחורבן כמו" = לא כדאי לקנות, כמו שלא כדאי את ה-JTS 2.0.

משכנתא זה קל

פורסם

השילוב 1.9 בוודאי מוצלח מה-3.2, שם הדרייבשאפטים יקרים תופת כשהולכים וגם המנוע אינו חף מצורעס לנמיניהם. מכל מקום, ה-1.9 אינו יותר מברירת מחדל, פשוט לא מסיבות של אמינות אלא כוח.

 

ואתה אופטימי נורא לגבי להחליף מזרקים כל 100K ק"מ ב-JTS הישן. נורא אופטימי...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

שיחת סיכום "יחסינו לאן, את (אלפא) ואני"

רק כדי להבין, JTS 2000 לא להתקרב, ו- JTS 2200 למרות הקרבה בשם דווקא יכול להחזיק כמה שנים על הכביש ?

או בקיצור, 156 לא ו 159 כן ?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

כמי שמחזיק ב 156 jts 2005 כבר שנה וחצי:

 

1) החלפתי מזרקים רק ב 165 אלף ק"מ (את כל הארבעה לחדשים).

 

2) החלפתי גם רינגים ולאגרים כדי למנוע אכילת שמן וכרגע הצריכה היא רבע קילו לכל 3000 ק"מ.

 

3) אחרי שעשית את כל הנ"ל - ההנאה מובטחת.

 

4) זאת מכונית נהיגה פנטסטית עם מנוע גמיש מאד שחי מצוין בסל"ד נמוך ומאד אוהב סל"ד גבוה, שלדה מצוינת והגה מתקשר באופן חד וברור.

 

אגב, היא למכירה: 41,500 שקל (המחיר המבוקש)

פורסם
שיחת סיכום "יחסינו לאן, את (אלפא) ואני"

רק כדי להבין, JTS 2000 לא להתקרב, ו- JTS 2200 למרות הקרבה בשם דווקא יכול להחזיק כמה שנים על הכביש ?

או בקיצור, 156 לא ו 159 כן ?

 

כמו שנכתב, הקרבה היא בשם בלבד. פרט לשם ולעקרון הפעולה אין הרבה משותף בין המנועים. היתר - תלוי תקציב. ה-156 מהנה הרבה יותר לנהיגה, ה-159 חדשה יותר, נוחה יותר, מרווחת יותר ונוחה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...