Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח מקיף ל- GTI 2011: האם 4300 ש"ח נשמע סביר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שווי הרכב יורד ומחיר הביטוח עולה :-)

האם נשמע לכם סביר לביטוח מקיף כולל שירותי START ושמשות, לכל נהג מעל 35?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יקר רצח ולא הגיוני...

ימכרו לך סיפורים, אבל אל תוותר.

 

S_MAX titanium 2012 - לפני שבועיים - 3,250 ש"ח.

גולף 1.6 2007 - לפני כחודש - 2,200 ש"ח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה לא יקר רצח, לא צריך להגזים. הוא רוצה לבטח GTI (חברות בודדות מוכנות) ולא מיניוואן.

לי זה נשמע סביר. אני שמעתי במפגש בעלי GTI על מחירים סביב ה-3,800 ש"ח ל-MK6 בת שנתיים אבל רק לנהג 1.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מה המחירון של GTI 2011? כמה היה לפני שנה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כיום סביב 150, לפני שנה 180.

בכל מקרה, מאלייד הסבירו לי שבאמת רק חלק מהחברות מוכנות לבטח, ושערך הרכב לא קשור למידת גניבותו (צודקים).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אם ערך הרכב ירד ומחיר הפוליסה עלה - הצידוק הוא הסתברות גבוהה יותר לגניבה.

את הפיצוי תקבל לפי ערכו הנוכחי...

האם למישהו יש נתוני גניבות? האם יש מגמת עליה חדה? של GTI...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בשביל מה אתה צריך כל נהג? תבטח את עצמך ותוסיף את אשתך.

 

על כל מקרה אם תרצה אני יכול לתת לך בה"פ את הטלפון של הסוכן שלי - אולי יהיה לך זול יותר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

 

S_MAX titanium 2012 - לפני שבועיים - 3,250 ש"ח.

גולף 1.6 2007 - לפני כחודש - 2,200 ש"ח.

 

ממה שאני זוכר הביטוח ברכבים ספורטיביים לרוב יקר יותר מאשר ברכבים "עממיים" באותו שווי בגלל הסבירות הגבוהה יותר למימוש הביטוח.

 

:wink:

 

גם אני נלחמתי אתמול עם חברת הביטוח על כך שהביטוח נראה לי יקר מדי עבור רכב לא יקר במיוחד, אבל הסוכנת החביבה הסבירה שאין מה לעשות, הביטוח יקר יחסית מכיוון שזה רכב חזק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לערך הרכב (ברכבים סטנדרטיים ולא אספנות או יוקרה) ישנה חשיבות בחברות הביטוח, אך לא יותר מסוג הרכב, גניבות, הנהג והעבר הביטוחי שלו והפטנציאל לתביעות לפי סוג הרכב בהתאם לסטטיסטיקה של החברה (לכל חברה יש משקל אחר לכל סעיף).

 

רכב בשווי של 10,000 שקל יכול גם לגרום בקלות לנזק של 500,000 שקל אם הוא נכנס ברכב המתאים ולכן, גם עלות הביטוח המקיף של דגם מסויים משנת X-5 לא תהיה זולה בהרבה מעלות הביטוח של רכב משנת X-5 שכן שאר הפרמטרים לא משתנים.

פורסם

סתם לצורך ידיעה ה S_MAX חזקה יותר מה GTI ומחירה דומה. (אך כמובן זריזה פחות)

ברור שה GTI חשודה בנהיגה "הרפתקנית" יותר... יש הגיון במרכיב ביטוח יקר יותר בגין תאונות.

אני לא יודע מה הסטטיסטיקה אומרת באמת.

אני מכיר לא מעט בעלי GTI מבוגרים/מתונים/וכד' אשר אין שום סיבה שישלמו יותר. ההיפך.

הם גם היו אמורים להשפיע על הסטטיסיקה.

יתכן ויש פה ניצול מצד חברות הביטוח. כי לכאורה יש להן נימוק טוב והן לא נדרשות לגבות אותו בנתונים.

 

היה מאוד מסייע אילו אנשים עם רכבים דומים היו משתפים בתעריפים שמשלמים. קצת כוח צרכני.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
...

אני מכיר לא מעט בעלי GTI מבוגרים/מתונים/וכד' אשר אין שום סיבה שישלמו יותר. ההיפך.

...

 

אנ מניח שדווקא בגלל זה, מחירי המקיף ל-GTI סבירים ולא קיצוניים.

פורסם

לא יודע אם זה ניצול של חברת הביטוח כמו רצון שלה (הגיוני במידה) "לבטח" את עצמה ברכבים "מועדים לפורענות".

 

גם אני ניסיתי להסביר ש-80% מהנסיעות ברכב יהיה על ידי אישתי ושנינו עם מעל 10 שנים ותק נהיגה, אבל לחברות הביטוח יש את המדיניות שלהן שקשה לכופף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אנ מניח שדווקא בגלל זה, מחירי המקיף ל-GTI סבירים ולא קיצוניים.

 

כמובן שהכל יחסי. כי זול זה לא.

אבל אתה כנראה צודק.

 

כמה משלמים על ספורטיביות במחיר בסיס דומה - מיאטה, רנוספורט, BRZ...?

 

 

edan82- מה עלות הפרמיה של המקיף ביחס לשווי הרכב שלך? באחוז.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...