Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב עבודה שקניתי לפני שנה ( אני יד 5 בערך)

אין לי מושג אם החליפו בעבר שמן גיר ומתי, בכל מקרה אני עושה לרכב טיפול 10,000

ומחליף את כל הנוזלים לנוזלים איכותיים, כולל המים ברדיאטור.

חשבתי אולי על החלפת שמן גיר, יש פה סיכון לבעיות עתידיות במערכת הילוכים?

במידה ואין חשש, איזה צמיגות ממליץ היצרן? 80w90? ובאיזה תקן השמן צריך להיות?

תודה לעוזרים.

פורסם

אם תיבת ההילוכים היא ידנית אז אין שום סיכון

ולהיפך אפילו רצוי.

אם יש לך ספר רכב תוכל לעיין בו ואם אין יכול להיות

ורשום לך על מכסה המנוע (בחלקו הפנימי) אילו נוזלים אתה צריך

ואם לא תמיד אפשר לבדוק במוסך המרכזי.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
אם תיבת ההילוכים היא ידנית אז אין שום סיכון

ולהיפך אפילו רצוי.

אם יש לך ספר רכב תוכל לעיין בו ואם אין יכול להיות

ורשום לך על מכסה המנוע (בחלקו הפנימי) אילו נוזלים אתה צריך

ואם לא תמיד אפשר לבדוק במוסך המרכזי.

 

ואם מדובר בגיר אוטומטי, לדעתי אם השמן שחור ובלוי יש להחליפו ללא חשש. אם הגיר לא תקין שמן חדש עשוי רק לשפר למרות

האגדות שנשמעות לפעמים שהחלפת שמן תזיק לו.

פורסם
ואם מדובר בגיר אוטומטי, לדעתי אם השמן שחור ובלוי יש להחליפו ללא חשש. אם הגיר לא תקין שמן חדש עשוי רק לשפר למרות

האגדות שנשמעות לפעמים שהחלפת שמן תזיק לו.

 

לא מסכים לדעתך. מנסיון הנוזל החדש בעל צמיגות גבוהה יותר וכאשר הנוזל שחור מצב הפילטר יהיה רע. עם צמיגות של נוזל חדש יהיה חוסר שימון במערכת בעקבות המשקעים בפילטר ויוביל לכשל בגיר. אם כבר אז להלחיף גם פילטר.

 

בידני אין בעיה להחליף

פורסם

בדקתי שמן גיר ומשום מה הצבע שלו די יפה,

כנראה שהחליפו ברכב לא מזמן.

אבל בכל זאת יש הילוכים שעוברים לא חלק.

איזה צמיגות היצרן ממליץ?

יש שמן של ELF שניתן להשיג לרכב, שמן גיר מקורי?

×
×
  • תוכן חדש...