Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום בבעלותי סיוויק האצ'בק שנת 99.

אני מחפש רכב שיתן לי הרגשה "איכותית" יותר, קצת יותר כוח, ותא מטען גדול יותר.

חשבתי היום בכיוון של ה-A3 ספורטבק שנת 2006. נראה שתא המטען בעל נפח סביר +, מנוע 2.0 טורבו, מראה איכותי ובהחלט רכב שמרגיש "בוגר" יותר מהסיוויק.

 

כמה שאלות:

1. איך צריכת הדלק של הדגם הזה?

2. מהן רמות האיבזור בהן הגיע הרכב?

3. איפה הנקודות החלשות ועל מה לשים דגש בבדיקת רכב כזה?

4. אשמח להצעות נוספות לרכבים שיענו על הדרישות.

 

 

תודה רבה,

אבירן.

פורסם

יש גם 1.8T, שיהיה זול יותר לאחזקה ורכישה, ובשנים שאח"כ גם 1.4 122.

רכב מאוד מפנק, כסאות מעולים, אני פחות התחברתי לשליטה על חלק מהגימיקים, אבל זה עניין של טעם והרגל.

כדאי לבדוק האם וילון הגג באמת מבודד משמש, בזמנו חששתי מזה משום שהוילון לא היה "מלא" כמו בגג-שמש רגיל.

לגבי צריכת דלק, יש לי את אותו מנוע 2.0T על גולף GTI, עם גיר DSG, צריכת דלק מעורבת בערך 1:11. אבל אני לא ממש נוהג כדי לחסוך...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לגבי צריכת דלק, יש לי את אותו מנוע 2.0T על גולף GTI, עם גיר DSG, צריכת דלק מעורבת בערך 1:11. אבל אני לא ממש נוהג כדי לחסוך...

 

:lol:

 

ספק אם הרכב יוצא מהחנייה או שמעורבת זה 90% בינעירוני.

 

צריכת דלק: 1:8.5, במקרה הטוב, וזה אצל אישה בת 70...

 

חוצמיזה, הרכב עונה מצויין על דרישות פותח השרשור, אבל צריך לזכור שתקלות זה דבר יקר, בייחוד בגיר שכבר מזדקן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אני לא טועה יש לך GTI דור 6 לא? אם כן זה לא אותו מנוע..

בA3 מהשנתון הנ"ל מגיע מנוע 2.0TFSI כמו שיש בGTI דור 5, לאון FR וכו'.

מה שצריך לבדוק במנוע הזה זה את הכוסית של המשאבת דלק שלא נפרצה והוחלפה בזמן, מערכת נשמים - PCV, פורק לחץ ומיכל קאניסטר. אחרי 70,000 ק"מ מתחיל להצטבר פיח בשסתומים, לא משהו שתשים אליו לב ביום יום אבל אחרי 100,000 ק"מ כדאי לעשות ניקיון יסודי בשביל שלא להגיע למצב של תיקוני הצתה גבוהים ומיספיירים.

אם הרכב עם גיר DSG6, חשוב לבדוק שנעשתה החלפת שמן+פילטר כל 60,000 ק"מ.

מעבר לזה, זה אחלה מנוע.

פורסם
:lol:

ספק אם הרכב יוצא מהחנייה או שמעורבת זה 90% בינעירוני.

צריכת דלק: 1:8.5, במקרה הטוב, וזה אצל אישה בת 70...

חוצמיזה, הרכב עונה מצויין על דרישות פותח השרשור, אבל צריך לזכור שתקלות זה דבר יקר, בייחוד בגיר שכבר מזדקן.

 

יאללה, קיבלת אישור ל- 1:10.5.

חצי מהזמן הרכב אצל אשתי, אולי זה מסביר ;-)

 

לגבי אישה בת 70, ידוע שהמבוגרים נוהגים 1/0, כך שצריכת דלק גבוהה זה הגיוני, מה גם שאם היא באמת נוהגת 1/0, אזי הזמן שהיא על 1, בוודאי גורם לה להישאר צעירה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תודה רבה לכם.

לצערי המנועים הקטנים מה2.0 מגיעים רק בשנתונים המאוחרים יותר (ממה שראיתי ביד2, 1.8 אפשר להשיג רק משנתון 2009).

אלך לבדוק ולהרגיש רכב כזה - מקווה שיתאים לי.

 

 

יש למישהו המלצה לרכב נוסף בסגנון דומה שאוכל לבדוק?

פורסם

תלוי אם אתה רוצה DSG או לא.

אם אתה רוצה DSG, יש לך את הגולף GTI דור 5 06-08 עם אותו מנוע TFSI 2.0, לאון FR גם כן עם אותו מנוע 07-09.

אם אתה רוצה ידני יש לך קצת יותר אופציות, גולף GTI 06-08 דור 5, לאון ספורט אפ/FR 06-09, אוקביה VRS 07-08, ולאון קופרה עם מנוע חזק יותר TFSI 240 כ"ס.

פורסם

האמת שאני מעוניין בגיר אוטומטי, אבל עלויות התיקונים של הDSG מאוד מרתיעות.

בנוגע למנועים, אני חושב שלא הובנתי נכון. אין לי בעיה (ואני אפילו מעדיף) מנועים קטנים יותר. 130-160 כ"ס זה מצויין ואף מעל ומעבר מבחינתי.

אני רק מעוניין ברכבים עם לוק והרגשה איכותיים כמו של האאודי, תא מטען סביר, ושנתון מתקדם בלפחות 6 שנים מהסיוויק שלי (99).

פורסם
האמת שאני מעוניין בגיר אוטומטי, אבל עלויות התיקונים של הDSG מאוד מרתיעות.(99).

 

הן יותר מרתיעות מאשר תקלות בגיר האוטומטי של Audi?

 

תראה, זה רכב יוקרה מתיישן. אם אתה לא רוצה להכנס להוצאות, חפש משהו יותר עממי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...