Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי הונדה סיוויק 2001 הייתי רוצה לדעת עד איזו מידה אפשר להחליף ?

(אני חושב שאני רוצה לשים ג'אנט 16)

פורסם

Ask the DMV where you test your car



They can give you the correct wheel and tire sizes you'll be able to legally register which is usually up to 2 sizes bigger in wheel diameter - example: from 15" to 16" or 17" and 10mm wider tire tread - example: from 185 to 195

 

Whichever wheel you choose make sure they don't extend further out than your fenders because that will get you defected regardless


 

Also, from painful personal experience, the size you are looking at is less common than 15s or 17s so take into consideration that you'll have a harder time finding good quality 16 inch wheels (not Chinese made) if you happen to damage your set

 

If you don't particularly care where your wheels are made and how, then you should be fine since there are plenty of Chinese wheels that pass all safety regulations and you'll have no difficulties finding a set you like

 

Good luck :-D

פורסם
יש ברשותי הונדה סיוויק 2001 הייתי רוצה לדעת עד איזו מידה אפשר להחליף ?

(אני חושב שאני רוצה לשים ג'אנט 16)

 

שלום וברכה,

אתה יכול להחליף את מידת הג'אנט שלך ל 205-50-16 ו ל - 205-45-17.

כדאי לוודא במשרד הרישוי.

נשמח לעזור

×
×
  • תוכן חדש...