Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
העלתי שאלה בנושא הזה. רכשתי לפני מספר ימים פולו 2010 . ובבדיקה נאמר לי שהעברת ההילוכים היא מתחת לסביר.

כלומר יש איזשהי בעיה.

והבנתי שיש אחריות ל5 שנים. כשצלצלתי למוסך של פולקסווגן נאמר שהאחריות היא לשנתיים. וטענתי כי קראתי שיש אחריות מורחבת על הגיר אז הם חזרו בהם ואמרו שיש אחריות מורחבת אבל לא על כל החלקים. אם כן אז על מה האחריות??

 

תתקשר למוסך של צ'מפיון, לא לאיזה מורשה מפוקפק שמנסה לנצל את התמימות שלך. בפולקסווגן נותנים חמש שנים על המצמדים או 150,000 ק"מ בלי בעיה. תיגש למוסך המרכזי ואם יראו שיש בעיה שדורשת את ההחלפה של המצמדים או עדכון תוכנה יעשו לך את זה בלי להתווכח.

פורסם
תתקשר למוסך של צ'מפיון' date=' לא לאיזה מורשה מפוקפק שמנסה לנצל את התמימות שלך. בפולקסווגן נותנים חמש שנים על המצמדים או 150,000 ק"מ בלי בעיה. תיגש למוסך המרכזי ואם יראו שיש בעיה שדורשת את ההחלפה של המצמדים או עדכון תוכנה יעשו לך את זה בלי להתווכח.[/quote']

אם אני לא טועה האחריות היא לכל חלקי תיבת ההילוכים, כך לפחות נרשם מאישור שקיבלתי מצ'מפיון

how it's like to drive :twisted:

פורסם
אני מבולבל. או שאנשים טומנים ראש בחול ויש הרבה כאלה או שמגיבים פה בשכר ובעלי אינטרס. הגיר של פולסוואגן בעייתי זה לא חדש וזה לא סוד. בכל העולם מדברים על זה ולא סתם החברה מתנצלת ונותנת אחריות נוספת על כל הגיר. בית מוסך בית מוסך בית מוסך וכן הלאה. די לצביעות

 

גם אני מבובלב, פתאום שטף של מצטרפים חדשים שההודעה הראשונה שלהם היא דווקא בשרשור הזה. יש איזה עורך דין משועמם שמחלק בונוסים לכל מצטרף חדש?! על כל שלוש הודעות מקבלים בונוס עתירה חינם?

זה אולד ניוז להתעסק בDSG. נושא שנטחן כאן עד עפר ועד דק. היצרן ראה שיש בעיה בחלק מהגירים, הסבירו את זה בהתחממות יתר בגלל האקלים הקשה בכמה ארצות ושידרגו את המצמדים. לא התכחשו לזה ולא בושה מצד היצרן או היבואן שהחליטו להרחיב את האחריות והכירו בבעיה. מה היית מעדיף, שיתנערו ממנה ויפנו עורף ללקוחות?! אני יכול לגלות לך שיצרן אחר, חווה כעת את אותן בעיות עם הגיר כפול המצמדים שלו, מאותן סיבות של מחלות ילדות של מוצר חדש משוכלל. קורה לטובים ביותר וכל זמן שהיצרנים לוקחים אחריות ומתקנים, אז זה לגיטימי. גם לאחד ממותגי הרכב הכי אמינים היה בזמנו דגם של טנדר שבתחילת דרכו סבל מבעיות התחממות קשות, בגלל שמי שתכננו את מערכת הקירור של הרכב לא לקחו בחשבון אקלים קיצוני כמו שיש למשל במדינות כמו בישראל באוגוסט. מנועים הלכו אחד אחרי השני והיצרן לא הכיר בבעיה כתופעה גורפת, וכל מי שפנה למוסך מורשה נתקל בתשובה "מוזר, פעם ראשונה שאנחנו שומעים על זה" אבל באופן מפתיע שדרגו את מערכת הקירור (הוסיפו מאוורר) למי שהתלונן. למי שהלך מנוע אחרי תום האחריות סירבו לפצות והפילו את התיק על הלקוחות שלא בדקו מים וכו'. כל זמן שמכירים בבעיה ונותנים אחריות זה אולי מבאס שיש תקלה אבל זה עדיף על פני התכחשות לה.

פורסם
ואיך בדיוק אני יודע אם קיימת תקלה?

 

אני אפנק אותך בתשובה:

 

אם האוטו נוסע -----> אין תקלה (אם יש רעידות ואו יוצא לניוטרל, נתקע בשני, נדלקת מנורה - זה פיצ'ר ותגיד תודה שקיבלת את זה בלי לשלם)

 

אם האוטו לא נוסע ז"א הגיע למוסך מורשה "השחיטה" בהשגחת הרבנות צמפיון מוטורס והמשגיח הראשי מושקוביץ ונחה עליו דעתו יקבע שיש תקלה ושהמחשב יאופס ע"מ להעלים ראיה וזאת בתקווה שהאחריות תסתיים לפני שתופיע התקלה ----> יש לנו תקלה!!!

פורסם

האחריות תקפה גם לרוכשי יד 2??

בעל הרכב הקודם היה אדם מבוגר שכלל אינו מודע לנושא הנטחן פה (dsg)

אני צריך להביא איזה מסמך מהחברה ? או שהם נותנים אחריות ללא כל אישור וכ׳?

פורסם

ואני לתומי חשבתי שב2011 סידרו את התקלות בגיר המקולל הזה,או לפחות זה מה שמכרו כאן בפורום לאנשים.

 

ליבי עם אלה המחזיקים רכב עם dsg7 ,מי שאין לו כבר אחריות על הגיר כנראה יפסיד את התחתונים בגלל הרכבים האלה.

 

אני מקווה שלפחות הבולשיט של ״2011 אין בעיות״ יפסיק,חבל שאנשים באמת יקחו זאת ברצינות,הסוף ידוע מראש.

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם
גם אני מבובלב, פתאום שטף של מצטרפים חדשים שההודעה הראשונה שלהם היא דווקא בשרשור הזה. יש איזה עורך דין משועמם שמחלק בונוסים לכל מצטרף חדש?! על כל שלוש הודעות מקבלים בונוס עתירה חינם?

זה אולד ניוז להתעסק בDSG. נושא שנטחן כאן עד עפר ועד דק. היצרן ראה שיש בעיה בחלק מהגירים, הסבירו את זה בהתחממות יתר בגלל האקלים הקשה בכמה ארצות ושידרגו את המצמדים. לא התכחשו לזה ולא בושה מצד היצרן או היבואן שהחליטו להרחיב את האחריות והכירו בבעיה. מה היית מעדיף, שיתנערו ממנה ויפנו עורף ללקוחות?! אני יכול לגלות לך שיצרן אחר, חווה כעת את אותן בעיות עם הגיר כפול המצמדים שלו, מאותן סיבות של מחלות ילדות של מוצר חדש משוכלל. קורה לטובים ביותר וכל זמן שהיצרנים לוקחים אחריות ומתקנים, אז זה לגיטימי. גם לאחד ממותגי הרכב הכי אמינים היה בזמנו דגם של טנדר שבתחילת דרכו סבל מבעיות התחממות קשות, בגלל שמי שתכננו את מערכת הקירור של הרכב לא לקחו בחשבון אקלים קיצוני כמו שיש למשל במדינות כמו בישראל באוגוסט. מנועים הלכו אחד אחרי השני והיצרן לא הכיר בבעיה כתופעה גורפת, וכל מי שפנה למוסך מורשה נתקל בתשובה "מוזר, פעם ראשונה שאנחנו שומעים על זה" אבל באופן מפתיע שדרגו את מערכת הקירור (הוסיפו מאוורר) למי שהתלונן. למי שהלך מנוע אחרי תום האחריות סירבו לפצות והפילו את התיק על הלקוחות שלא בדקו מים וכו'. כל זמן שמכירים בבעיה ונותנים אחריות זה אולי מבאס שיש תקלה אבל זה עדיף על פני התכחשות לה.

 

מקווה שמשלמים לך טוב ... אחרי הכל כבר מעל 1000 תגובות פששש אתה עובד חזק! למה הנהלת הפורום לא מורידה טוקבקיסטים. זה לא אמור להיות מנוגד לכללי הפורום?

ולידיעתך "ג'וני בוי" אני מקרה אמיתי יש לי הוכחות ואין לי מושג מי אתה ומה אתה רוצה.

פורסם
מקווה שמשלמים לך טוב ... אחרי הכל כבר מעל 1000 תגובות פששש אתה עובד חזק! למה הנהלת הפורום לא מורידה טוקבקיסטים. זה לא אמור להיות מנוגד לכללי הפורום?

ולידיעתך "ג'וני בוי" אני מקרה אמיתי יש לי הוכחות ואין לי מושג מי אתה ומה אתה רוצה.

 

אתה בקושי ראוי לתגובה לאור ההשמצות, אבל בכל זאת נזכה אותך באחת כזאת (אבל רק כי בשבתות הם משלמים 200% אז משתלם לי). אף אחד לא רוצה ממך שום דבר, לא ביקשתי הוכחות וזה גם לא מעניין אותי אם אתה אמיתי או לא. הבעתי פליאה על שטף המצטרפים החדשים באותו שרשור. נראה לי תמוה שלא לומר מכוון. וכמו שכתבתי ושאלתי, אם התקלות היו לך לפני שלוש שנים, מה קרה שפתאום נזכרת שלא בא לך על האוטו?

×
×
  • תוכן חדש...