Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היום כשהדלקתי את הרכב נידלקה לי נורית שרות של הרכב וההילוכים היבהבו. לאחר מכן ניתן היה להעביר הילוך אבל הרכב לא נסע. גם לחיצה על הגז לא היתה עליה בטורים. זה רכב שכמעט שנתים על הכביש עם גיר מסוג DSG שכבר בעבר היתה בעיה בשילוב הילוכים והחליפו משהו בגיר והאריכו את האחריות ל 5 שנים.

למישהו היתה הבעיה שאני מתאר?

לצערי היה ערב ולא ניתן היה לגרור את הרכב למוסך , ורק מחר בבקר יהיה אפשר

תודה

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם

המחשב של הגיר התקלקל

לא חושב שצריך לשנות חתימה.. אין מה להשוות בין המכוניות

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם
המחשב של הגיר התקלקל

לא חושב שצריך לשנות חתימה.. אין מה להשוות בין המכוניות

היה לי ברור, מה שנקרא מכטרוניקס.

אפשר לדעת מתי הרכב עלה על הכביש?

how it's like to drive :twisted:

פורסם
היה לי ברור, מה שנקרא מכטרוניקס.

אפשר לדעת מתי הרכב עלה על הכביש?

עלה לפני כשנה וחצי ו 38000 קמ

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם
עלה לפני כשנה וחצי ו 38000 קמ

כלומר 06/11?

בכל מקרה זה לא מעודד כי שלנו עלה ב29/09/11 וכבר מחליפים לנו מצמדים אבל לא ידעתי שגם המחשב דפוק

how it's like to drive :twisted:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב,

 

גם לי יש ג'טה 2010 גיר dsg וכבר מההתחלה היו רעידות ומעבר ההילוכים לא חלק וכאילו נתקע. יותר מאוחר החליפו קלאצ'ים ומכנטרוניק.. בקיצור הרבה ביקורים במוסך.

 

הוגשה לא מזמן תביעה ייצוגית בנושא. אפשר למצוא באמצעות גוגל.

 

אותי אישית זה ממש לא מספק שהאריכו את האחריות.

פורסם
שלום רב,

 

גם לי יש ג'טה 2010 גיר dsg וכבר מההתחלה היו רעידות ומעבר ההילוכים לא חלק וכאילו נתקע. יותר מאוחר החליפו קלאצ'ים ומכנטרוניק.. בקיצור הרבה ביקורים במוסך.

 

הוגשה לא מזמן תביעה ייצוגית בנושא. אפשר למצוא באמצעות גוגל.

 

אותי אישית זה ממש לא מספק שהאריכו את האחריות.

הבעיות חזרו? כל עוד זה לא בעייה חוזרת אז אני לא רואה סיבה להגשת התביעה היצוגית.

how it's like to drive :twisted:

פורסם
הבעיות חזרו? כל עוד זה לא בעייה חוזרת אז אני לא רואה סיבה להגשת התביעה היצוגית.

 

 

לא קניתי רכב חדש כדי להתרוצץ במוסכים.. כבר מההתחלה היו בעיות בגיר ועד שתיקנו לי טרטרו אותי לא מעט. שוקל למכור את הרכב אני בספק רב אם הבעייה לא תחזור. עדין יש רעידות.

פורסם
לא קניתי רכב חדש כדי להתרוצץ במוסכים.. כבר מההתחלה היו בעיות בגיר ועד שתיקנו לי טרטרו אותי לא מעט. שוקל למכור את הרכב אני בספק רב אם הבעייה לא תחזור. עדין יש רעידות.

 

קצת מוזר שקנית רכב חדש ב-2010 והבעיות התחילו כבר בהתחלה כמו שציינת, אבל רק עכשיו, משום מה שלוש שנים אחרי, פתאום אתה מצטרף לפורום ו"שוקל" למכור אותו. צר לי ידידי אבל אתה לא נשמע אמין במיוחד. אתה מזכיר לי את אלה במסעדה שאוכלים שלושת רבעי מנה ואז אומרים למלצרית שזה לא טעים להם והם רוצים משהו אחר במקום.

פורסם

אני מבולבל. או שאנשים טומנים ראש בחול ויש הרבה כאלה או שמגיבים פה בשכר ובעלי אינטרס. הגיר של פולסוואגן בעייתי זה לא חדש וזה לא סוד. בכל העולם מדברים על זה ולא סתם החברה מתנצלת ונותנת אחריות נוספת על כל הגיר. בית מוסך בית מוסך בית מוסך וכן הלאה. די לצביעות

פורסם

מתישהו צריך לעשות סטטיסטיקה לדבר הזה, מבחינת כמות אבסולוטית וכמות ביחס למנוע.

לשותפי פאסאט 1.8T בת שנתיים, עם ק"מ דומה, ללא שום בעיה. ללקוח שלנו רכב זהה אבל בן 3, ולו החליפו פעם אחת מצמדים ומאז אין בעיה. מצד שני, ברכב 1.4TT 2009 שהיה לי היתה בעיה עם המכטרוניק. אלה כולם רכבים עם 160 כ"ס ואין אחידות בתופעה... זה הכל לגבי ה- DSG7, כי ב- DSG6 אין אצלי שום בעיה במשך 4 שנים ועשרות אלפי ק"מ (טפו טפו טפו).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

העלתי שאלה בנושא הזה. רכשתי לפני מספר ימים פולו 2010 . ובבדיקה נאמר לי שהעברת ההילוכים היא מתחת לסביר.

כלומר יש איזשהי בעיה.

והבנתי שיש אחריות ל5 שנים. כשצלצלתי למוסך של פולקסווגן נאמר שהאחריות היא לשנתיים. וטענתי כי קראתי שיש אחריות מורחבת על הגיר אז הם חזרו בהם ואמרו שיש אחריות מורחבת אבל לא על כל החלקים. אם כן אז על מה האחריות??

פורסם

האחריות המורחבת הולכת כך:

 

אם אין תקלה --> האחריות בתוקף ומכסה.

אם יש תקלה --> האחריות לא מכסה.

 

 

שי.

×
×
  • תוכן חדש...