Jump to content

14Omria

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של 14Omria

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מבולבל. או שאנשים טומנים ראש בחול ויש הרבה כאלה או שמגיבים פה בשכר ובעלי אינטרס. הגיר של פולסוואגן בעייתי זה לא חדש וזה לא סוד. בכל העולם מדברים על זה ולא סתם החברה מתנצלת ונותנת אחריות נוספת על כל הגיר. בית מוסך בית מוסך בית מוסך וכן הלאה. די לצביעות
×
×
  • תוכן חדש...