שלום רב,
גם לי יש ג'טה 2010 גיר dsg וכבר מההתחלה היו רעידות ומעבר ההילוכים לא חלק וכאילו נתקע. יותר מאוחר החליפו קלאצ'ים ומכנטרוניק.. בקיצור הרבה ביקורים במוסך.
הוגשה לא מזמן תביעה ייצוגית בנושא. אפשר למצוא באמצעות גוגל.
אותי אישית זה ממש לא מספק שהאריכו את האחריות.