Jump to content

roeem

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roeem

  1. מקווה שמשלמים לך טוב ... אחרי הכל כבר מעל 1000 תגובות פששש אתה עובד חזק! למה הנהלת הפורום לא מורידה טוקבקיסטים. זה לא אמור להיות מנוגד לכללי הפורום? ולידיעתך "ג'וני בוי" אני מקרה אמיתי יש לי הוכחות ואין לי מושג מי אתה ומה אתה רוצה.
  2. לא קניתי רכב חדש כדי להתרוצץ במוסכים.. כבר מההתחלה היו בעיות בגיר ועד שתיקנו לי טרטרו אותי לא מעט. שוקל למכור את הרכב אני בספק רב אם הבעייה לא תחזור. עדין יש רעידות.
  3. שלום רב, גם לי יש ג'טה 2010 גיר dsg וכבר מההתחלה היו רעידות ומעבר ההילוכים לא חלק וכאילו נתקע. יותר מאוחר החליפו קלאצ'ים ומכנטרוניק.. בקיצור הרבה ביקורים במוסך. הוגשה לא מזמן תביעה ייצוגית בנושא. אפשר למצוא באמצעות גוגל. אותי אישית זה ממש לא מספק שהאריכו את האחריות.
×
×
  • תוכן חדש...