Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מישהו יודע מה ההבדל בין הדגם SX הרגיל לדגם ה PACK המאובזר? מלבד גלגלי מגנזיום ו3300 ש"ח במחירון יש עוד הבדלים?

תודה!

פורסם

הבדל אחד שאני זוכר, זה שב PACK יש מתחת לפגוש הקדמי סנסורים שבודקים את הגובה בין הפגוש לכביש.

כשהסנסור מזהה שהגובה מתקצר בגלל באמפר למשל, הוא מעבר "הודעה" למחשב כדי שיכין את המתלים לרכך את המכה.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

עידן, יש המון מידע בפורום על ההבדלים בין הדגמים בשנתונים האלה, בצע נא חיפוש.

 

שורה תחתונה, לטעמי בשנתונים האלה ההבדלים לא משמעותיים במיוחד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ריפוד שונה

פסי הגנה בצבע הרכב לעומת שחורים

מראות מתקפלות חשמלית לעומת לא

חיישני חניה מקוריים

גאנטים מגנזיום

זה מה שאני זוכר

פורסם
עידן, יש המון מידע בפורום על ההבדלים בין הדגמים בשנתונים האלה, בצע נא חיפוש.

 

שורה תחתונה, לטעמי בשנתונים האלה ההבדלים לא משמעותיים במיוחד.

 

אם הייתי עוקב אחרי המידע פה בפורום הייתי כבר מקבל סחרחורת ומבין שמדובר בשני דגמים נפרדים לגמרי.

יש לעיתים אי דיוקים ורציתי לדעת האם ההבדלים אכן מצדיקים 3000 ש"ח פלוס.

 

ביצחק לוי אגב רשומים כאמור 2 הבדלים - גלגלי מגנזיום, חיישני תאורה.

פורסם

זה רכב בן 5-6 (שגם ככה השוק שלו לא משהו)

החישוב שלך לא נכון.

ההבדלים האלו במחירון כבר היטשטשו.

אל תיקח את המחירון כתורה, תתחיל לחפש ותראה שמצב הרכב הוא זה שקובע את המחיר, ולא התוספות.

 

רק אם תתחיל לחפש ולראות רכבים תבין את השוק.

ואז תראה שלא בהכרך יש הבדל במחיר בין הרמות.

אתה לא קונה את הרכב מחוברת המחירון, (למרות שאני בטוח שיש הרבה בעלי C5 שהיו שמחים לקבל את המחיר הנקוב)

 

לשם דוגמא:

בשנת 2005 הדגם של הלאנד קרוזר הסטנדרטי עלה 258 אלף ש"ח, דגם הפרימיום (מושבי עור, סאנרוף, חימום מושבים ועוד) עלה בערך 40 אלף שקל יותר.

 

לפני שנה קניתי לאנד קרוזר 2005, וברוב המקרים לא היו כמעט הבדלים במחיר בין הדגמים, מצב הרכב היה חשוב יותר.

אני באופן אישי חיפשתי את הדגם הסטנדרטי (לא היו מעוניין בתוספות, בלי קשר למחיר) ושימלתי יחסית יקר גם לרכב ברמת הפרימיום, בגלל מצב הרכב.

 

בהצלחה

פלג_

פורסם

אני מוכר c5 pk משנתון 2003 שם ההבדלים משמעותיים הרבה יותר, ולא מצפה שהו ישלם לי אקסטרא עבור התוספות.

 

שני השקל שלי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
ריפוד שונה

פסי הגנה בצבע הרכב לעומת שחורים

מראות מתקפלות חשמלית לעומת לא

חיישני חניה מקוריים

גאנטים מגנזיום

זה מה שאני זוכר

גם הריפוד יותר מפואר בPACK

יש חיישני גשם ואור

צמיגים גדולים יותר

בקרת אקלים מפוצלת[לעומת רגילה]

הגה מעור

פס קישוט דמוי עץ לאורך הדשבורד והדלתות

אני חושב שזהו..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
גם הריפוד יותר מפואר בPACK

יש חיישני גשם ואור

צמיגים גדולים יותר

בקרת אקלים מפוצלת[לעומת רגילה]

הגה מעור

פס קישוט דמוי עץ לאורך הדשבורד והדלתות

אני חושב שזהו..

 

ריפוד רשמתי

חיישני גשם ואור יש בשני הדגמים

צמיגים זהים

בקרת אקלים מפוצלת בשתיהן

הגה מצופה עור בשתיהן

 

אם לא יודעים - עדיף לא לרשום...

×
×
  • תוכן חדש...