Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע טיפול 10000 יונדאי אקסנט 99


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם .

אני מעוניין לעשות טיפול 10000 לרכב ורוצה לדעת

איזה שמן ואיזה חלקים לקנות. בספר הרכב רשום להשתמש בשמן

15w40 בדרגת sa משו כזה מה מסמל הדרגה ?

האם אני יכול לקנות לרכב הנ״ל 10w40 מתוסף

Mos2 של לקווי מאולי ואם זה יותר טוב למנוע

מה 15w40 שממליץ היצרן ?

פורסם

אני בספק שמופיע SA, אני משער שמופיע שם SH לפחות.

בכל מקרה זהו תקן ארגון ה API הרלוונטי לרכבך ויש לשים שמן בתקן המינימלי המומלץ. לא תמצא היום בשוק שמן שאינו עומד בתקן העתיק הזה.

לגבי הצמיגות - שמן 5W40 יעשה רק טוב. היום שסינטטי מלא עולה 100 ש"ח ל 5 ליטרים אני לא רואה שום סיבה לרכוש מינרלי או חצי סינטטי רק בגלל שהוא עולה כמה שקלים פחות.

 

נושא השמנים נטחן עד דק בפורום. בצע חיפוש אם יש לך שאלות נוספות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היי תודה על התשובה הדרגה שמופיע בספר הרכב היא SG ומעלה

כששאלתי את ליאור מיונדאי שופ לגבי צמיגות שונה מ 15W40 למשל 10W40 אז הוא אמר לי שלא כדי לי לשים 10W40

בגלל שהשמן יותר דק משו כזה ויש מצב שהשמן יעבור בין המעברים שבמנוע ויש מצב שזה יצור נזילות במנוע

ההיתכן הדבר?

פורסם

חוסר הבנה בסיסי של מה אומרת צמיגות שמן המנוע ואיך שמן מנוע מתנהג. שים גם 0W40, זה לא משנה.

חיפוש.

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן יש מצב שאני עם חוסר הבנה בסיסי ובשביל זה פניתי לפורום לפני שאני עושה טעות ברכבי

האם אפשר לקבל הסבר על המצב הזה כמו שצריך? מה עליי לבחור אני מעוניין לפנק את הרכב בשמן מציון סנטטי. מה שצריך

רק מה אני צריך לבחור מבין הדרגות איזה שמן עליי לבור מבין השמנים שעל המדפים.

פורסם

כל שמן סינטטי מלא בצמיגות 5W40 ובתקן SH ומעלה יהיה טוב לשימושים שלך. אני עדיין לא נתקלתי ב"שמן הכי טוב בעולם" - פשוט כי אין כזה.

שמן סינטטי מחברה גדולה ומוכרת זו תעודת ביטוח מספיק טובה לאיכות השמן ולביצועים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוקי עכשיו אתה ברור תודה על התשובה

סגור

×
×
  • תוכן חדש...