Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזהירו אותי מהדגם הזה לגבי התחממות טיפוסית ואני רואה שהשמועות נכונות...

 

הרכב ידני 1000 סמ"ק (שלושה צילינדרים) שנת 1999 עם 203,000 ק"מ. ככל הנראה מנוע מקורי.

 

היו כמעט שנתיים טובות, אבל בחצי שנה האחרונה, כל שבועיים הרכב מתחמם. כבר הוחלפו צינורות מים מגומי שהיו קרועים או שחוקים, ניפלים ומעברי מים ממתכת בצורת L וגם T, ואפילו משאבת מים שנחשדה כנוזלת. ובכל זאת, כאמור, בכל שבועיים בערך הרכב מגיע למצב של התחממות. מה דעתכם? אוהב את הרכב ולא יודע, נמאם לי להוציא כספים. ובמילים אחרות: את החיסכון הניכר בדלק שכביכול חסכתי, אני משלים ואפילו מוסיף על תיקונים.

 

נ.ב. לא נשמעה מהמוסך שלי אף מילה על "ראש מנוע" או משהו בסגנון.

 

עצתכם לחובב סיריון שמסרב לוותר על הרכב.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

יש איבוד מים ?

אם לא - אולי רדיאטור סתום (שמוריד בצורה משמעותית את יכולתו לקרר את המנוע).

אם כן - האם מערכת הקירור נבדקה בלחץ ?

האם נבדק שאין ערבוב של מים בשמן / שמן במים ?

alfa 156 2.5.

פורסם
הזהירו אותי מהדגם הזה לגבי התחממות טיפוסית ואני רואה שהשמועות נכונות...

 

הרכב ידני 1000 סמ"ק (שלושה צילינדרים) שנת 1999 עם 203,000 ק"מ. ככל הנראה מנוע מקורי.

 

היו כמעט שנתיים טובות, אבל בחצי שנה האחרונה, כל שבועיים הרכב מתחמם. כבר הוחלפו צינורות מים מגומי שהיו קרועים או שחוקים, ניפלים ומעברי מים ממתכת בצורת L וגם T, ואפילו משאבת מים שנחשדה כנוזלת. ובכל זאת, כאמור, בכל שבועיים בערך הרכב מגיע למצב של התחממות. מה דעתכם? אוהב את הרכב ולא יודע, נמאם לי להוציא כספים. ובמילים אחרות: את החיסכון הניכר בדלק שכביכול חסכתי, אני משלים ואפילו מוסיף על תיקונים.

 

נ.ב. לא נשמעה מהמוסך שלי אף מילה על "ראש מנוע" או משהו בסגנון.

 

עצתכם לחובב סיריון שמסרב לוותר על הרכב.

 

:mm_yeah:

 

תבדוק טרמוסטט תקול .

בכל מקרה הייתי ממליץ על ניקוי לכל מערכת המים .

14 שנה עושים את שלהם , גם אם תמיד טופל במיטב החומרים .

 

נ.ב , חשבתי שאני הפסיכי היחיד שאוהב את הדגם ( ובכלל, עוד לא ריתי גבר , חוץ ממני נוהג בסיריון...)

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

GREGOS - למה אתה מתכוון ניקוי למערכת המים? כבר הוחלף כל צינור אפשרי...וגם נעשתה בדיקת לחץ. ובינתיים לא נאמר שום דבר על רדיאטור סתום. אבדוק שוב.

 

נ.ב.

אצלנו זה רכב שני במשפחה, ועד לאחרונה שירת בנאמנה כמעט שנתיים. מאד אוהב את הרכב הזה, וגם את צורתו המיוחדת.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

שלום.

גם לי בYRV היתה תקלה דומה.הפתרון-הטרמוסטט היה חלוד

(בדיעבד שהוציאו אותו ראיתי שקשה לו להפתח ולהסגר)

ונתפס במצב סגור ולא נפתח כמו שצריך-החלפתו פתרה את העניין סופית.

נסה להחליף ודווח.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
GREGOS - למה אתה מתכוון ניקוי למערכת המים? כבר הוחלף כל צינור אפשרי...וגם נעשתה בדיקת לחץ. ובינתיים לא נאמר שום דבר על רדיאטור סתום. אבדוק שוב.

 

נ.ב.

אצלנו זה רכב שני במשפחה, ועד לאחרונה שירת בנאמנה כמעט שנתיים. מאד אוהב את הרכב הזה, וגם את צורתו המיוחדת.

 

על זה דיברתי , בד"כ אם כבר מחליפם צינורות , שווה לפרק הכל ולעבור על המערכת בלחץ , בלי קשר לבדיקת לחץ .

מה שקרה להערכתי זה שבכל פעם הנק' החלשה ביותר עברה לחלק הבא.

משמע נשאר לך לבדוק רק את מה שעוד לא הוחלף .

 

 

בהצלחה

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

כשעבדתי בחברת השכרה היו לנו כמה בעיות התחממות של הדגם הזה.

הטרמוסטט היה דפוק. - מציע לך לבדוק.

כנהגים צעירים בחברת השכרה זה היה הרכב שנהנינו הכי הרבה להתעלל בו ....

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...