Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האזעקה של הרכב שלי (טויוטה קורולה 2000) התקלקלה.

היא מתחילה ל"זמר" בקולי קולות מידי פעם, סתם כי בא לה. (ומפסיקה לבד אחרי 5 דקות של החרשת אוזניים).

 

א. הבנתי שיש היום חוק שאוסר על התקנת אזעקות חדשות. האם הוא חל גם על תיקון אזעקות קיימות?

ב. לאן הולכים לתקן אזעקה כזאת? חשמלאי רכב?

פורסם

נגשים לכל מתקין אביזרי רכב מורשה,שיבדוק מה אפשר לעשות ולתקן ככל שניתן ומשתלם כלכלית לעשות זאת.

אם לא אפשרי/לא כלכלי,עדיף לנתק את האזעקה ולהשתמש במיגון אחר כמו קודנית /עלוקה לפי בחירתך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ידוע לך אם מבחינת הביטוח מותר לנתק את האזעקה?

יש המלצות על מתקין אביזרי רכב מורשה באיזור פתח תקווה?

פורסם

אתה צריך לדעת הכי טוב, איזה מיגון דורשת חברת הביטוח, בה אתה מבוטח עכשיו.

אני חושב שאין יותר דרישה לאזעקה, קודן חובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה, חברת הביטוח אמרה שאין דרישה, ובכל מקרה בשנה הבאה הרכב כבר ישן מדי ולכן לא יבטחו אותו בביטוח מקיף.

 

הלכתי היום לחנויות אביזרי רכב, על מנת לשאול כמה יעלה לי התענוג של ניתוק האזעקה.

בראשונה רצו 100 שקל.

בשניה 150

בשלישית 250.

לרביעית כבר פחדתי ללכת, המחיר רק עולה....

 

מההפרשים במחירים אני מבין שהם סתם זורקים מחיר. הפרש של 250% בין הראשונה לשלישית!

 

למישהו יש המלצה על חנות זולה יותר שנמצאת באזור פתח תקווה / תל אביב?

פורסם

למה לנתק אזעקה צריך לעלות כסף?

אני לא יודע איך זה בקורולה, אבל באקסנט 99 שלי, יש לי בצרור מפתחות מפתח עגול וקטן שאיתו מכבים את האזעקה שהמוח שלה נמצא בתא מנוע, תבדוק אם יש לך אופציה כזאת.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן לפנות אל S&L בר"ג.

תפנה אל רפי ותגיד לו שהגעת מהפורום ואני בטוח שהוא ישמח לעזור לך.

פורסם

אין לי מפתח לניתוק האזעקה.

וגם כשאני פותח את מכסה המנוע אני לא רואה מקום שנועד למפתח.

 

תודה, אני אפנה לרפי.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...