Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה כשמורידים את המושבים האחוריים באוטו , הסאב וופר נישמע יותר טוב ? מה יש המחשבים (אולי בעיקר האחוריים) שחוסמים את עוצמת הבאס ? ואיך ניתן להתמודד עם זה ? ("בעייה" אצל חבר באוטו).

תודה מראש לכל העוזרים.

מש"ק זרזור

פורסם

אני לא בטוח אם מדובר בשמיעה יותר טובה, אולי שמיעה יותר "בולטת" בצורה מסויימת

ואני דיי משוכנע שהעומק של הבאס מתקצר באופן דרמטי, בגלל שאין לו את ה-"קופסא" של הבאגז שעוטפת אותו ונותנת את האקפט של "באס באוטו".

אצלי באימפרזה לדוגמא, היה חוצץ דיי קריטי בין תא הנוסעים לתא המטען, אבל פה היה מדובר באטימה כמעט מוחלטת אז היה צורך להיפתר מזה,

אם אצלך מדובר באותו רעיון. תנסה גם אתה להוריד את הכיסוי שיש על המושבים, או לחלופים יש כאלה שיוצרים מעבר דרך המגש עצמו, (על ידי חורים וכדומה)

אבל אם מדובר ברכב ללא אטימה מיוחדת, עדיף לוותר ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני לא בטוח אם מדובר בשמיעה יותר טובה, אולי שמיעה יותר "בולטת" בצורה מסויימת

ואני דיי משוכנע שהעומק של הבאס מתקצר באופן דרמטי, בגלל שאין לו את ה-"קופסא" של הבאגז שעוטפת אותו ונותנת את האקפט של "באס באוטו".

אצלי באימפרזה לדוגמא, היה חוצץ דיי קריטי בין תא הנוסעים לתא המטען, אבל פה היה מדובר באטימה כמעט מוחלטת אז היה צורך להיפתר מזה,

אם אצלך מדובר באותו רעיון. תנסה גם אתה להוריד את הכיסוי שיש על המושבים, או לחלופים יש כאלה שיוצרים מעבר דרך המגש עצמו, (על ידי חורים וכדומה)

אבל אם מדובר ברכב ללא אטימה מיוחדת, עדיף לוותר ..

על איזה חוצץ בידיוק אתה מדבר ? אצלו באוטו יש בגב המושבים (שמחוסים בבד עם כל הכיסא) פלטה כמעט שלמה שלמתכת או ברזל ,אולי זאת הבעייה ?

מש"ק זרזור

פורסם

אצלי המצב הפוך, כשאני מוריד את המושבים הבאס נשמע פחות חזק. פעם שמתי את הסאבוופר על המושב האחורי וכמעט שלא שמעתי אותו בכלל- מוזר. :?

בטח אצלי (אסטרה) תא המטען משמש כתיבה נוספת. :wink:

פורסם

שתי סיבות עיקריות:

1. כשהמושבים סגורים הסאב "חנוק", הפתרון הוא פתח במדף ולצפות אותו בבד אקוסטי.

2. ביטולי קול, הפתרון הוא לנסות לשים את הסאב במקומות שונים בבגאז' ושיפנה לכיוונים שונים ולראות מה נשמע טוב יותר.

פורסם
שתי סיבות עיקריות:

1. כשהמושבים סגורים הסאב "חנוק", הפתרון הוא פתח במדף ולצפות אותו בבד אקוסטי.

2. ביטולי קול, הפתרון הוא לנסות לשים את הסאב במקומות שונים בבגאז' ושיפנה לכיוונים שונים ולראות מה נשמע טוב יותר.

תודה אייל, אבל על איזה פתח במדף בידיוק אתה מדבר ? ועל איזה מדף ?

הסאב מנגן טוב יותר כשהוא נמצא בפנים כלפי הבאג'ז, במצב הפוך הוא לא נשמע חזק.

עכשיו ניראה לע שהבעיה היא בגב המושבים אחוריים, אולי פלטה מברזל הורסת את כל התמונה ?

מש"ק זרזור

פורסם

זה סוג של Tradeoff לא?

כי ברגע שאתה שם פתח במגש האחורי, אתה גם מוריד את רמת הבידוד לרעשים מבחוץ ומאיזור הבגאז'.

אז האם בכל זאת זה רעיון טוב? יש אנשים שביצעו זאת?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

יכול להיות שיש בזה טרייד אוף אבל אני מעריך שאם יש לו רעשים רציניים שם, אז הוא שומע אותם גם עכשיו ושהתוספת בבאס תהיה גדולה מאשר התוספת ברעשים. עשיתי את זה בעבר, גם אצלי וגם חברים עשו ולא שמנו לב לעליה ברעשים.

פורסם

לפי דעתי התמורה הכי טובה שתקבל לעומת השקעה, תהייה ההורדה של הפלטה שדיברת עליה מאחורי המושב עצמו.

(אם על המיקום הזה דיברת)

 

זה מה שיש באימפרזה, לפחות בשלי .. סוג של חוסם מפלסטיק, ועליו סוג של בד משולב עם גומי קשיח.

הדבר הזה אוטם בצורה חד משמעית , יש את אותו סוג שילוב על מכסה המנוע, ואם מישהו ישב באימפרזה חדשה

הוא נוכח לדעת שדיי קשה להבדיל בשעות הפעילות של היום אם המנוע דומם או פועל.

 

דרך אגב, לא הסברת על הדבר הכי חשוב, מה אתה מעוניין להשיג בזה

אתה מעוניין שהבאס יהיה יותר בולט ? או לחשיבות של העומק שלו היא יותר גדולה ?

מניסיון שלי , שוב באימפרזה. כשהבאגז היה "חנוק" שמעו באס יותר עמוק.. אולי זה סוג של אשליה בגלל שהוא היה יותר "מרוחק" אבל זה פחות או יותר האפקט שהרגשתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בשל הורדת המושב האחורי (אפילו אחד) , לסאב ניהיה שילוב חזק של עוצמה יותר חזקה ועומק יותר חזק (מרגישים את הבאסים בחזה) מאשר כשהמושב סגור. אז כנראה זאת הבאיה, החומר שנמצא בגב המושב/כיסא שעליו אנו מדברים. נינסה להוריד אותו איךשהו , אם זה יצליח - אני יעשה את זה גם באוטו שלי ...

מש"ק זרזור

פורסם

אני דיי חולק עליך בנוגע לאפקט שאתה מקבל, אבל שוב... זה משתנה מרכב לרכב

אז אפשרי שאתה תרגיש משהו אחד, ואני ארגיש משהו אחר

אני חושב פשוט שאתה מתבלבל בין עומק הבאס, לבין הויברציות

אולי אתה מפרש את הויברציות כבאס עמוק למרות שהוא לא כזה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...