Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריקול חדש לטויוטה -פירוט מלא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפסק חלונות חשמליים

 

שעשוי לעלות באש! לא ציינת עובדה זו משום מה :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שעשוי לעלות באש! לא ציינת עובדה זו משום מה :lol:

שים לב : רק אם משמנים את המתג בשמנים (בטח הכוונה ל WD40) , רק אז עלול לעלות עשן ואפילו אש.

פורסם

לפחות טויוטה מודים בטעויות שלהם ומבצעים ריקולים יזומים.

בשונה מיצרנים אירופאים כמו VAG שאצלהם כל תקלה (חלונות נופלים, 'ריקולים שקטים' וכו') הופכת לפיצ'ר. :roll:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

כול מה שקשור לתקלות בטויוטות תמיד משום מה זה קשור לשריפה.

אלוהים ישמור אותי.

 

לפחות ב-VW לא קורים אסונות של מוות או שריפה ברכב.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, מאיפה הבאת את זה?

 

בטויוטה גם נעלמים הברקסים.

 

לגבי מוות אתה בטח זוכר את אודי בארה"ב שהרגו כמה אנשים אחרי שהניעו בהילוך (בתיבה אוטומטית).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שים לב : רק אם משמנים את המתג בשמנים (בטח הכוונה ל WD40) , רק אז עלול לעלות עשן ואפילו אש.

שמתי לב. היה רגוע, קראתי את כל הכתבה לפני שהגבתי.

לפחות ב-VW לא קורים אסונות של מוות או שריפה ברכב.

 

[הכנס בדיחה על תוצרת גרמנייה וגזים רעילים כאן] :twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זאת ההודעה לעיתונות שפורסמה על ידי טויוטה ישראל:

 

"חברת TOYOTA הודיעה היום על קריאת תיקון במספר דגמים בעולם אשר יוצרו בין השנים

2006-2008.

התיקון נועד לוודא כי מתג הפעלת חלונות בדלת הנהג פועל כהלכה. התיקון מבוצע באופן יזום וכצעד של אבטחת איכות למען נוחות וקלות הנסיעה ובכדי למנוע אפשרות לתקלות עתידיות במתג האמור.

קריאת התיקון בישראל נוגעת לכלי רכב מדגמים יאריס, אוריס, קורולה, ראב 4 וקאמרי אשר יוצרו בשנים האמורות. בסה"כ מדובר על כ- 28,500 רכבים בישראל.

משך התיקון צפוי לעמוד על כשעה והוא יבוצע במרכזי השירות המורשים של TOYOTA ברחבי הארץ ללא כל עלות.

בימים הקרובים תישלח הודעה ללקוחות אשר רכביהם נכללים בקריאת התיקון, בהתאם לנוהל משרד התחבורה בנושא."

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

^ לא יודע מה עם מנגנון החלונות של הטויוטה, אבל אני התחשמלתי קלות היום בעת מגע עם מקרר הקפואים באחת מרשתות השיווק, כנראה בגלל זליגת מתח. :lol:

 

האמת זה פאדיחה רצינית למצוא את מותך בין הדג הקפוא לבין מיקס גזר גמדי :oops:.

 

בקשר לטויוטה, באמת כל התקלות שלהם קשורים בצורה זאת או אחרת לשריפה ! :puzzled:

זמין 8)

פורסם
כול מה שקשור לתקלות בטויוטות תמיד משום מה זה קשור לשריפה.

אלוהים ישמור אותי.

 

לפחות ב-VW לא קורים אסונות של מוות או שריפה ברכב.

כשב-VW אתה מקבל את החשבון, אתה מצטער על כך שהרכב לא הרג אותך ופטר אותך מהחוב הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שמתי לב. היה רגוע, קראתי את כל הכתבה לפני שהגבתי.

 

 

[הכנס בדיחה על תוצרת גרמנייה וגזים רעילים כאן] :twisted:

 

לבקשתך:

"אתה יודע איזה נאדים אתה מקבל מסאוור קראווט?!?" 8)

כבר חתמתי...

×
×
  • תוכן חדש...