Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגרלת הגרין כארד לארה"ב- פרטים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אם מישהו מבין בעניין הגרלת הגרין קארד תאריכים ואיך משתתפים אשמח לקבל כל פרט בנושא.

למיטב הבנתי אמורה להתקיים הגרלה החודש. לא מעוניין להרשם דרך חברות "תיווך".

תודה מראש..

חג שמח!!

פורסם

נפתח מ-4 לאוקטובר למשך חודש נדמה לי.

דרך האתר הרשמי של ארצות הברית יש את כל המידע,טפסים,איך למלא וכו.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מוזר אני לא מצליח להיכנס לקישור של האתר. הוא רושם לי לא ניתן להציג את דף האינטרנט.

גם כשאני מנסה דרך קישור ההוראות הרישמיות שהשארת הוא לא פותח לי דף.

קצת מבאס בהתחשב שכתוב גם בפירוש בהוראות לא לחכות לדקה התשעים..

פורסם

ואוו ממש סיפור כל הדרישות שלהם לאיכות התמונה.

יש מישהו שמילא בעבר ויכול לעזור?

משום מה אני לא מוצא את הקישור לתחילת המילוי און ליין.

 

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
מוזר אני לא מצליח להיכנס לקישור של האתר. הוא רושם לי לא ניתן להציג את דף האינטרנט.

גם כשאני מנסה דרך קישור ההוראות הרישמיות שהשארת הוא לא פותח לי דף.

קצת מבאס בהתחשב שכתוב גם בפירוש בהוראות לא לחכות לדקה התשעים..

 

כל שנה יש חצי מיליארד מועמדים, וכולם מתנפלים על האתר היום. פלא שזה לא עובד? חכה יום יומיים.

פורסם
ואוו ממש סיפור כל הדרישות שלהם לאיכות התמונה.

יש מישהו שמילא בעבר ויכול לעזור?

משום מה אני לא מוצא את הקישור לתחילת המילוי און ליין.

 

תודה.

חכה ל 4 באוקטובר :-D

פורסם

נבדק הרגע, לא פעיל.

כניראה צריך בשעות מוקדמות של הבוקר כמו שאתה עשית.

פורסם

מוזר.

אז מה עושים? איך אני מצליח להכנס? נאמר והבעיה אצלי מה לא בסדר ?

 

עריכה:

ניסיתי עכשיו מהאייפון וזה עובד.

מה אפשר לעשות מה חוסם את זה מונע את זה אצלי ?

פורסם

תעשה ריסטרט למחשב שלך. זה יעבוד.

הגישה לאתר תקפה לבדיוק 30 דקות (יש לך נתונים מצד ימין למעלה, מרגע שנכנסת).

אל תהיה דרמטי. אני הייתי נותן לשרשור הזה לגסוס. ככל שרואים אותו יותר, הסיכוי שלך לזכות נמוך יותר. קארספורום קופץ בעמודים הראשונים בגוגל. חבל.

פורסם
תעשה ריסטרט למחשב שלך. זה יעבוד.

הגישה לאתר תקפה לבדיוק 30 דקות (יש לך נתונים מצד ימין למעלה, מרגע שנכנסת).

אל תהיה דרמטי. אני הייתי נותן לשרשור הזה לגסוס. ככל שרואים אותו יותר, הסיכוי שלך לזכות נמוך יותר. קארספורום קופץ בעמודים הראשונים בגוגל. חבל.

תודה.. לא ניראה לי שזה כבר ישנה מבחינת סיכויי ההגרלה אם יש מיליארד משתתפים או מליארד ועשרה .

 

האתר עובד חלק רק עם אקספלורר!

יש לי .

פורסם

אז יש לך טעות מאוד גדולה אם אתה חושב שאין השפעה.

אני מציע לך לקרוא את האותיות הקטנות.

ההגרלה לא "בדיוק" רנדומלית.

היא מתבססת על סמך 6 מיקומים גיאוגרפים, ומבוססת על סמך שטח, ולא על סמך כמות אנשים. לכן, יש איים באזור אוסטרליה, שם הסיכוי לזכות הוא 1 ל 5!!! (תרשום בגוגל סטטיסטיקות להגרלה ותראה בעצמך).

ישראל היא חלק מאסיה. אסיה אולי גדולה, אבל שים לב, הונג קונג לא יכולים להשתתף, וככה עוד מדינות שקשורות, על הנייר, לישראל.

יתרה מזאת, לכל מדינה מספר מוגבל של מקומות, כך ניתן לראות כי מעולם לא היו יותר מ-175 ישראלים זוכים. ומישראל, רק כ-9000 איש ממלאים את ההגרלה.

נניח והגעת לקארס פורום, ופרסמת פה. ובזכות זה, עוד 1000 איש מילאו (קארספורום הוא לא פורום של 100 איש, הוא מגלגל למעלה מ-30 אלף שקל בחודש, ואחד הפורומים בעלי הכניסות הגדול ביותר בישראל), אז במקום 9000 איש, יש לך 10000 איש. עכשיו, העלאת את כמות המשתתפים ב-11 אחוז, ואת הסיכוי שלך הורדת מ 0.92 ל 0.81.

לא קריטי? קריטי!

אגב, אין מיליארד משתתפים. שנה שעברה היו 13 מיליון, אבל 6 מיליון מהם היו פסולים. סה"כ השתתפו 7 מיליון איש בהגרלה.

ב-2006 המספר היה 3 מיליון בלבד. ובקרב הישראלים היה סיכוי של יותר מ -2 אחוז לזכות

 

לגבי אקספלורר - אין קשר. אפשר לעבוד גם עם כרום. פשוט תמחוק את הקוקיס ושאר הדברים ותעשה ריסטרט.

×
×
  • תוכן חדש...