Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולעניינינו.

רכשתי אתמול בורגמן 400 חדש. צבע כחול.

תתחדש.

 

חרא בלמים.

יופי של מנוע.

תכיר אותו טוב טוב לפני שאתה מתחיל להוריד אותו לפניות.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

מזל טוב!! :-)

אופנוע מעולה!! :-P

קניתי את שלי (אותו דבר בצבע כסף) לפני 5 חודשים, וככה:

1. למה בלמים חרא? כבר יצא לי לבלום בלימת חירום - מ 70 קמ"ש לעמידה מוחלטת תוך פחות מ - 2 שניות (ללא חריקות/החלקות/איבוד שיווי משקל)

2. שים לב - עמוד 28 במדריך - חשוב מאוד לאריכות חיי המנוע!!! כמה סיבובי מנוע מותר בתחילת דרכו של האופנוע - אני לא עמדתי ב 4000 סל"ד, נסיעה בין עירונית בדרך לא מהירה הגעתי ל 5000

3. תקפיד לבדוק שמן לפחות פעם בשבוע, בייחוד אם הנסיעות הן בין עירוניות (יש 1900 מ"ל שמן כשהוא מלא, אחרי 5500 ק"מ, היה חסר לי 200 מ"ל - נורמאלי לחלוטין למנוע חדש)

4. מה שנכון, נכון - באמת תכיר אותו טוב-טוב לפני ה "השכבות", אם אתה מתכנן עליהן - הבורגמן הוא אופנוע גדול מימדים - הוא מאוד יציב ונוח, אבל הגודל שלו לא יבייש היפופוטם בוגר...

5. לאט-לאט עם הגז - יש לו הרבה מאוד כח (למרות שהוא היפופוטם בוגר)!!

6. תפעיל וישרים בחורף...... :-D

7. אורות גבוהים ביום...... :shock:

8. ממממ.... :roll: מה שכחתי.....?? אה, כן - תהנה מכל שניה!!! :wink:

פורסם
מה בדיוק חרא בבלמים ומה ניתן לשפר בהם

 

יש עוד תגובות על הקטנוע הנ"ל?

חרא בלמים. אין הרבה מה להסביר.

הקדמי בעייתי במיוחד. חדש מדי בשביל הבהמה אבל עדיף מהדגם הקודם שהיה נועל קדמי ללא אזהרה.

יש הרבה חבר'ה שצבעו את האופנוע לאחר נפילה בגלל זה.

 

בכל אופן, העניין הוא שהבלם הקדמי שם הוא די אנמי. יש צורך להשתמש בבלם האחורי (שמפעיל גם קדמי) בתוספת לקדמי בלחיצה הגונה בשביל לקבל עוצמת בלימה טובה.

סה"כ יש לו עוצמת בלימה טובה, אבל לא כפי שניתן לצפות מכזה קטנוע מנהלים, יקר.

 

צר לי אבל בהשוואה לשאר הדגמים המוצעים היום, הוא פשוט בעל חרא של בלמים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...